imobiliser

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mykesz
    Classic
    • 2011
    • 5

    imobiliser

    Fenactil,



    a co może być z autem?
    od zbyt niskiego poziomu oleju poprzez wadliwy czujnik do padniętej pompy olejowej
    albo cos z rozrządem

    na twoim miejscu skontaktowałbym się z Tomkiem z Mostów-jesli to cos powazniejszego bez naprawy się nie obędzie a to warsztat godny polecenia
    jakbys miał pytania to pw
  • arti1
    Rider
    • 2010
    • 408

    #2
    imobiliser

    witam

    od nie dawna jestem posiadaczem oktavi 1.9 tdi 99r od 2 dni przy zapalaniu miga mi konrt od imo. pomarańczowa samochód z kluczykim raz sie poli po chwili a dzis próbwałem pół godziny aż zaskoczył. nie mam jeszcze vaga mozecie jakos pomóc. :cry:
    artur

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Re: imobiliser

      Zamieszczone przez arti1
      witam

      od nie dawna jestem posiadaczem oktavi 1.9 tdi 99r od 2 dni przy zapalaniu miga mi konrt od imo. pomarańczowa samochód z kluczykim raz sie poli po chwili a dzis próbwałem pół godziny aż zaskoczył. nie mam jeszcze vaga mozecie jakos pomóc. :cry:
      Jeśli na drugim kluczyku jest dobrze, to uszkodzony transponder w kluczyku ( taka mała szklana fiolka ). Jeśli na obu kluczykach jest tak samo to prawdopodobnie uszkodzona cewka czytnika ( taki plastikowy pierścień dookoła stacyjki ).
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • tomwawa
        Ambiente
        • 2010
        • 186

        #4
        U mnie jest podobnie, na obu kluczykach. Raz zapali bez problemu a czasem jest tak że za X razem odpali.
        WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
        WT 514** Srebrny VW Sharan

        Komentarz

        • phrix
          L&K
          • 2007
          • 1000
          • Audi
          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Jest na to sposób. Wyczyść dokładnie kluczyk WD40 tak aby nie było na nim syfu. Następnie psiknij odrobinę wd40 do stacyjki ( ew. na kluczyk lekko psiknij ) a następnie wkładaj i wyciągaj kluczyk do stacyjki. Powinno być ok na kilka lat :szeroki_usmiech

          Testowane na kilku O1 i zawsze działało
          Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

          _

          Komentarz

          • arti1
            Rider
            • 2010
            • 408

            #6
            sory że tak pózno ops: ale dopiero wróciłem z pracy.Jeden kluczyk tak działa mam wrażenie że drugi nie działa jak pierwszy z dużym opóznieniem. ale sprawdze patent z wd40

            [ Dodano: Pią 14 Maj, 10 22:16 ]
            próbowałem z wd40 i nie pomogło. kumpel podjechał z vagiem i wyskoczył bład 17978 01176-key 07-00 signal to low.jest słaby sygnał z kluczyka wiecie jak go rozwiązac.
            artur

            Komentarz

            • tomwawa
              Ambiente
              • 2010
              • 186

              #7
              ja również próbowałem z WD i nie pomogło :/
              WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
              WT 514** Srebrny VW Sharan

              Komentarz

              • Guguś
                L&K
                S_OCP Member
                • 2008
                • 1212

                #8
                A jak wygląda stan bateryjki w kluczyku, może jest słaba stara bateryjka.
                __________________________________

                Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  Panowie, psikanie WD40 nie pomoże na immo ( co najwyżej na problem nie działających styków w stacyjce, czyli np. nie zaskakujący rozrusznik ); bateria też nic tu nie wpływa ( immo działa nawet bez baterii w kluczyku ).
                  Opcję są dwie i obie podałem wcześniej. Jeśli jeden kluczyk działa źle a drugi dobrze to w tym pierwszym uszkodziła się ( prawdopodobnie od wstrząsu ) "fiolka" z transponderem. Nie wiem jak jest w OI zamocowany ten transponder ( zazwyczaj jest przyklejony ), ale można by spróbować rozebrać kluczyk i sprawdzić czy "fiolka" siedzi w odpowiednim miejscu...
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • tomwawa
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 186

                    #10
                    A u mnie na obydwu kluczykach i niestety to jest loteria, ale zauważam że jak by od pogody związane, wczoraj rano po całej nocy deszczu walczyłem 10 minut a na wieczór gdzie cały dzień samochód stał pod dachem za 2-3 razem odpalił, zazwyczaj na ciepłym silniku i jak jest ciepło na dworze nie ma problemu.
                    WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
                    WT 514** Srebrny VW Sharan

                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      #11
                      Zamieszczone przez tomwawa
                      A u mnie na obydwu kluczykach i niestety to jest loteria, ...
                      Jeśli na obu jest źle to trzeba sprawdzić połączenie cewki czytnika ( plastikowy pierścień dookoła stacyjki z którego wychodzą dwa kabelki ). Czasem wystarczy wyjąć i włożyć wtyczkę i wszystko wraca do normy. Kabelki z tego czytnika idą bezpośrednio do zestawu wskaźników ( do wtyczki 32 pin - zielonej piny 2 i 17 ).

                      Zamieszczone przez tomwawa
                      ... ale zauważam że jak by od pogody związane, wczoraj rano po całej nocy deszczu walczyłem 10 minut a na wieczór gdzie cały dzień samochód stał pod dachem za 2-3 razem odpalił, zazwyczaj na ciepłym silniku i jak jest ciepło na dworze nie ma problemu.
                      Ale rozumiem, że cały czas kiedy nie można odpalić pali się kontrolka immo, tak? Bo jeśli kontrolka nie świeci ( albo świeci nie za każdym razem ) to może być 1000 innych przyczyn...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • tomwawa
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 186

                        #12
                        Zamieszczone przez kowal 2002

                        Zamieszczone przez tomwawa
                        ... ale zauważam że jak by od pogody związane, wczoraj rano po całej nocy deszczu walczyłem 10 minut a na wieczór gdzie cały dzień samochód stał pod dachem za 2-3 razem odpalił, zazwyczaj na ciepłym silniku i jak jest ciepło na dworze nie ma problemu.
                        Ale rozumiem, że cały czas kiedy nie można odpalić pali się kontrolka immo, tak? Bo jeśli kontrolka nie świeci ( albo świeci nie za każdym razem ) to może być 1000 innych przyczyn...
                        Tak tak, mówimy o mrugającej ikonce immo
                        WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
                        WT 514** Srebrny VW Sharan

                        Komentarz

                        • kowal 2002
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 5161

                          #13
                          Zamieszczone przez tomwawa
                          Zamieszczone przez kowal 2002

                          Zamieszczone przez tomwawa
                          ... ale zauważam że jak by od pogody związane, wczoraj rano po całej nocy deszczu walczyłem 10 minut a na wieczór gdzie cały dzień samochód stał pod dachem za 2-3 razem odpalił, zazwyczaj na ciepłym silniku i jak jest ciepło na dworze nie ma problemu.
                          Ale rozumiem, że cały czas kiedy nie można odpalić pali się kontrolka immo, tak? Bo jeśli kontrolka nie świeci ( albo świeci nie za każdym razem ) to może być 1000 innych przyczyn...
                          Tak tak, mówimy o mrugającej ikonce immo
                          W takim razie sprawdziłbym jeszcze jak wygląda złącze od kompa silnika, może tam jest trochę wilgoci i całość głupieje ( komp jest na podszybiu )...
                          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                          Komentarz

                          • arti1
                            Rider
                            • 2010
                            • 408

                            #14
                            u mnie samo sie naprawilo mam nadzieje :lol: baterie wymienilem na nowe w obu kluczykach ale to nic nie dalo bo bateria nie ma wpływu na imo ,od 2tyg ok nic sie nie dzieje.chyba czary
                            artur

                            Komentarz

                            • phrix
                              L&K
                              • 2007
                              • 1000
                              • Audi
                              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Eee tam czary, wd40 przegryzło :lol:

                              Powinien być spokój na jakiś czas. Inna opcja jest taka, że podczas rozbierania kluczyka "pomyrdałeś" fiolkę i temu działa.
                              Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                              _

                              Komentarz

                              • arti1
                                Rider
                                • 2010
                                • 408

                                #16
                                mozliwe ze tak jest wazne ze dziala oby na stale
                                artur

                                Komentarz

                                • pioottr
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 3

                                  #17
                                  Trochę odgrzałem kotleta, ale miałem ten sam problem i w moim przypadku nie pomogło przeczyszczenie styków na cewce. Wyłączyłem immo kablem, kontrolka się świeci ale auto jeździ normalnie. jakby ktoś miał podobny problem to zapraszam.
                                  KASOWANIE BŁEDÓW, ODCZYT PIN IMMO, KOREKTA STANU LICZNIKA, WYŁĄCZENIE IMMO W ECU
                                  TEL. 608 686 303
                                  GG5991254

                                  Komentarz

                                  Pracuję...