Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Utrata mocy silnika w OCTAVI 1,9 TDI

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Ja temat przerobiłem w sobotę, objawy podobne, może tylko moc mi się kończyła koło 3100 obrotów. Nowy przepływomierz Boscha, 15 minut zabawy i w efekcie mam wrażenie, że szkodniczka zwija asfalt za sobą... A to 90KM tylko...
    Octavia 1.9TDI combi 2001 black (tuned by Skoda)
    Impreza WRX 2003 rally blue (tuned by Motherfucker's Tuning Team)

    Komentarz


    • #27
      Może ktoś z was wie gdzie najlepiej jechać na diagnozę w Bydgoszczy?[/quote]

      Witam Kolegę z Bydzi. Jutro postaram się złowić znajomego. Kiedyś, zanim kupiłem Octę, wspominał ze ma jakiegoś oswojonego magika od turboklekotów.
      W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

      Komentarz


      • #28
        n75 n75 n75 i zawsze n75.

        Ja to zapasowy n75 woze w bagazniku. Dziadostwo jest tak awaryjne ze szok

        przyplywki, kierownice itp dopiero wtedy jak wymiana n75 nic nie zmienia.

        Komentarz


        • #29
          1. przepływomierz (cena około 200 zł na necia najlepiej Pierburga POLECAM)
          2. przeładowanie silnika czyli zwór blokujacy turbo dał dupytzw kierowniczka
          3. moze równiez filtr powietrza

          miałe mten sam przepadek tylko ze w FAbia 1.9 TDI wymieniono mi kierowniczke no i przepływke no i oczywisice diagnostyka na kompie. Teraz jest wszystko wporzadeczku auto ciagnie jak nalezy
          SKODA FABIA
          1.9 TDI 101 PS

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez lec
            n75 n75 n75[shadow=red:da9aa42659] i zawsze n75. [/shadow:da9aa42659]

            Ja to zapasowy n75 woze w bagazniku. Dziadostwo jest tak awaryjne ze szok

            przyplywki, kierownice itp dopiero wtedy jak wymiana n75 nic nie zmienia.
            Kolego, co ty za farmazony siejesz!

            Sugerujesz, że co ?! że kazdy powinien tak jak Ty N75 w bagazniku wozić ?!!, albo najpierw kupić N75 a gdy to nie pomoże to dalej szukać przyczyn ?!

            O wiele częsciej przyczyną utraty mocy jest padnieta przepływka, a N75 wbrew pozorom wcale az tak awaryjne nie jest.
            W kazdym przypadku najlepiej wybrać się od razu do fachowca by nie robić zbędnych zakupów
            BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
            CR-V 2,2 i-ctdi
            Perfectservice by Dobrygrześwawa

            Komentarz


            • #31
              jakie farmazony ? nie sugeruje ze kazdy. mowie tylko ze _ja_ mam. N75 po cenach ASO kosztuje 175 zł. WIelki majatek to to nie jest, tymbardziej kupujac w necie. Predzie czy pozniej i tak kazdy z nas kiedys ten zaworek wymieni. A podjechac i sprawdzic z przelozonym na chwile N75 to zaden problem przeciez wiec nie trzeba od razu kupowac.

              Jak przeplywka pada to pada stopniowo, a nie nagle. Auto sie muli od niskich po wysokie obroty, im bardziej padnieta tym wiekszy muł. A typowy notlauf o ktorym tu wspomniano powodowany jest najczesciej:

              - bledami zaworu N75
              - zapieczonymi kierowniczkami (powyzej AGR'a)
              - zle ustawione sterowanie mieszkiem (czesto sie haczy)

              Wystarczy prosta diagnostyka aby sprawdzic wydajnosc przeplywi. W dobrym stanie w TDI powinna miec przynajmniej 850 jednostek. Ponizej tego znaczy sie ze juz niedomaga. Moja przykladowo ma 1000

              kolego Emil, troche mniej emocji :P

              Komentarz


              • #32
                1. przepływomierz (cena około 200 zł na necia najlepiej Pierburga POLECAM)
                :lol: :lol: :lol: Kupilo kilka osob wlasnie te przeplywki po 200zl i jedni zostali z nimi w szafce, innym cos tam zwrocona itd, a auto jak nie jezdzilo przed to po wymianie dalej nie jezdzilo. Akurat to warto sie szarpnac i kupic oryginal.

                lec, Mialem zapieczone kierownice, a sam N75 do dzis jak mniemam dziala bez problemu, tak wiec nie zawsze jest tez tak.
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #33
                  jak wspomnialem..... "predzej czy pozniej" , i "wiekszosc z nas" :P


                  :wink:

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez lec
                    Jak przeplywka pada to pada stopniowo, a nie nagle.
                    Nie zawsze.
                    Ja w trakcie przejechanych 250 tys km swoją Octavią, przepływkę zmieniłem 2 razy. Zarówno w pierwszym jak i drugim przypadku utrata mocy była nagła. Po odłączeniu przeplywki czy z przepływką efekt był taki sam.

                    Zamieszczone przez lec
                    kolego Emil, troche mniej emocji
                    oki emocje opadły :twisted:

                    poprostu szlag mnie trafił jak przeczytałem :

                    Zamieszczone przez lec
                    n75 n75 n75 i zawsze n75.

                    gdyż jak wiadomo powodów utraty mocy moze być wiele, zresztą postów dotyczących tej konkretnej problematyki jest na forum dużo :wink:
                    BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                    CR-V 2,2 i-ctdi
                    Perfectservice by Dobrygrześwawa

                    Komentarz


                    • #35
                      ok, ale z tego co mi wiadomo (moge sie mylic) to jak padnie Ci przeplywka (nagle jak napisales) to juz padnie , a nie ze po przekreceniu kluczyka chodzi jak nigdy nic..... ?

                      Komentarz


                      • #36
                        mam octavie 2003 rok TDIprzebieg 185000 mam to samo tylko przy prędkości 160 byłem u mechanika i powiedział mi ze mam dysze na turbinie od 110 a mam silnik 90km i komputer widzi to jako błąd przyspieszenie ma dobre na tej dyszy jedyne wyjscie wymienić dysze niema co kasowac błędu bo bedzie na nowo. kolega musi zobaczyc malo szczegułów

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X