Zamieszczone przez Deo
problem z dogrzaniem silnika
Zwiń
X
-
problem z dogrzaniem silnika
pisalem w temacie plyn chlodniczy ale nikt nie odpisuje jestem po wymianie oleju i plynu chlodniczego auto po przejechaniu okolo 50 km ma temp okolo 80 -85 a gdy stane i auto jest na wolnych obrotach to temp spada 60 i zaczyna wariowac wskazuwka spada podnosi czemu tak jest i czy to jest normalne dodam ze plyn jest orginalny skody a olej castrol dziekuje
-
-
a silnik to benzyniak czy diesel ?
tak czy inaczej do sprawdzenia jest czujnik temperatury (opornosc) i termostat (otwieranie i zamykanie sie)kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Hm. Może Złośliwość Rzeczy Martwych :? . U mnie padł czujnik temperatury G62 zaraz (na drugi/trzeci) dzień po "dużym" przeglądzie (rozrząd, pompa, termostat i płyn). Na "szafie" było ok, ale do ECU szef wariacki sygnał (tzn. co chwila było 90 lub 40-80 stopni) i zapalił się "check engine". Też nie wierzyłem, ale wymieniłem czujnik (40 zł) i po sprawie. Stary czujnik był czarny (numer części 078 919 501C)- podobno bardzo wadliwy, a nowy ulepszony jest zielony (nr 059 919 501A). Czujnik ma 4 piny i podaje sygnał zarówno na zegary jak i do kompa.
Komentarz
-
-
mam nowe objawy czy to jest mozliwe ze ten sam czujnik temperatury jest odpowiedzialny za automatyczne ssanie ktore zalacza sie automatycznie przy niskich temp a mi zalacza sie nawet przy temperaturach dodatnich jak np.17 stopni :shock: moim zdaniem jest cos nie tak ale niewiem co :?: prosze o porade dzieki
Komentarz
-
Komentarz