problem z dogrzaniem silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pitula
    Classic
    • 2010
    • 4

    problem z dogrzaniem silnika

    Zamieszczone przez Deo
    Pozdrowienia dla cobra83, którego autko widziałem dziś koło południa na al.Pokoju :szeroki_usmiech
    Hehehe widziałeś autko , które sprzedałem rok temu koledze Grzegorz74. Moje stało dzisiaj na Strzeleckiej:P Ale i tak pozdrawiam bardzo serdecznie
  • Adam 33
    Classic
    • 2009
    • 27

    #2
    problem z dogrzaniem silnika

    pisalem w temacie plyn chlodniczy ale nikt nie odpisuje jestem po wymianie oleju i plynu chlodniczego auto po przejechaniu okolo 50 km ma temp okolo 80 -85 a gdy stane i auto jest na wolnych obrotach to temp spada 60 i zaczyna wariowac wskazuwka spada podnosi czemu tak jest i czy to jest normalne dodam ze plyn jest orginalny skody a olej castrol dziekuje

    Komentarz

    • adiwaw
      Ambiente
      • 2009
      • 167

      #3
      Ja bym przede wszystkim wymienił czujnik temperatury. ten temat był przerabiany przez wielu z nas.

      Komentarz

      • rss
        L&K
        • 2009
        • 1098

        #4
        a silnik to benzyniak czy diesel ?

        tak czy inaczej do sprawdzenia jest czujnik temperatury (opornosc) i termostat (otwieranie i zamykanie sie)
        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
        _________________________________________
        Do sprzedania:
        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
        zaciski do hamulcow 280mm.

        Komentarz

        • Adam 33
          Classic
          • 2009
          • 27

          #5
          ale doslownie przed wymiana bylo ok i co zaraz po wymianie padl troche dziwne :shock:
          silnik to diesel

          Komentarz

          • madden
            Ambiente
            • 2010
            • 106

            #6
            Hm. Może Złośliwość Rzeczy Martwych :? . U mnie padł czujnik temperatury G62 zaraz (na drugi/trzeci) dzień po "dużym" przeglądzie (rozrząd, pompa, termostat i płyn). Na "szafie" było ok, ale do ECU szef wariacki sygnał (tzn. co chwila było 90 lub 40-80 stopni) i zapalił się "check engine". Też nie wierzyłem, ale wymieniłem czujnik (40 zł) i po sprawie. Stary czujnik był czarny (numer części 078 919 501C)- podobno bardzo wadliwy, a nowy ulepszony jest zielony (nr 059 919 501A). Czujnik ma 4 piny i podaje sygnał zarówno na zegary jak i do kompa.
            Spalanie:

            Komentarz

            • Adam 33
              Classic
              • 2009
              • 27

              #7
              mam nowe objawy czy to jest mozliwe ze ten sam czujnik temperatury jest odpowiedzialny za automatyczne ssanie ktore zalacza sie automatycznie przy niskich temp a mi zalacza sie nawet przy temperaturach dodatnich jak np.17 stopni :shock: moim zdaniem jest cos nie tak ale niewiem co :?: prosze o porade dzieki

              Komentarz

              Pracuję...