Próba odpalenia(po remoncie)-problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Fuksiarz
    Classic
    • 2011
    • 8

    Próba odpalenia(po remoncie)-problem

    Witam
    Posiadam O2FL Ambiente z systemami ESP itp. Dziś ruszając pod górke nieco zapiszczały mi opony- czy ESP powinien temu zapobiegać? Jak wogole sprawdzić czy on działa?
    Pozdrawiam
  • dred17
    Classic
    • 2010
    • 20

    #2
    Próba odpalenia(po remoncie)-problem

    Witam.Dzisiaj próbowałem odpalić moją Octavie(1.9 110 ASV).W silniku były wymieniane wszystkie tłoki razem z korbowodami(turbinka nakarmiła mi silniczek),więc silnik był wyjęty rozkręcony i powtórnie złożony.Wszystko by było ok gdyby nie 2 rzeczy.
    1.Wlałem ponad 4 litry oleju i olej normalnie gdzies sobie wyparował :O.Dalej nie ma stanu. Więc moje pytanie ile trzeba go wlać do takiego silnika po remoncie?

    2.Druga sprawa jest związana ze świecą żarową.Kontrolka miga.Silnik kręci a nie chce odpalić.Podłączałem świece bezpośrednio do akumulatora i grzeją więc hmm wydaje mi się ze to wina kabelika łączącego ze świecą chyba nie ma w nim prądu więc hymmm????

    Proszę o jakąs porade,wskazówkę.Z góry dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10960
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      mrugająca kontrolka świec niekoniecznie znaczy, że świece żarowe są do dupy
      to może być kilka innych błędów - moim zdaniem najpierw VCDS
      co do oleju - jak silnik suchy był to wejdzie więcej chyba niż 4 litry.
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • dred17
        Classic
        • 2010
        • 20

        #4
        wiesz,sprawdzałem czy jest prąd w zasilaniu świec iii go nie ma...
        więc to raczej coś w przewodach

        Komentarz

        • Damianjg
          Rider
          • 2008
          • 621

          #5
          Zamieszczone przez dred17
          wiesz,sprawdzałem czy jest prąd w zasilaniu świec iii go nie ma...
          więc to raczej coś w przewodach
          Kolego mrugająca kontrolka świec oznacza błąd w sterowniku. Nie uszkodzenie świec czy cos takiego. Cos mu nie pasuje, jakiś czujnik może, ale to zobaczysz dopiero po podpiciu pod vaga i odczytaniu błędów

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            posprawdzaj kostki osprzętu, ewentualnie kabel gdzieś przerwałeś przy wyjmowaniu silnika. sprawdź błędy- ędzie łatwiej podpowiedzieć
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            Pracuję...