PORANNY NOTLAUF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WojtasFCP
    Drive
    • 2005
    • 43

    PORANNY NOTLAUF

    da się - niedawno był wątek o tym(u nas i na SR) - Masters - to zrobi
    Fabia Club Polska : www.fcp.pl

    Moja Fabka
  • lyzy 110
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2004
    • 237

    #2
    PORANNY NOTLAUF

    Witam
    od kiedy przyszła biała i mroźna zima rano po przekroczeniu 3k rpm moja octa łapie notlauf po wyłaczeniu zapłonu i ponownym przekroczeniu nie dzieje się nic zapier......a jak ta lala.
    No i hiostoria się powtarza codziennie :evil:
    Jezeli poczekam rano z nagrzaniem silnika do 90 C max 2.5 k rpm i potem w palinik to dzieje sie cos takliego ze następuje zdławienie tak jaby brakło paliwa a potem odrzut aż główa leci do tyłu puszczając przy tym dośc znaczącego smoka nie lapiąc przy tym notlauf następnie znowu zapieprza :roll: .
    Po cichutku obstawiam mieszek sterujący kierami ale mogą być i same kiere które przez noc jakoś dziwnie się zespalają.

    Może ma ktoś jakies sugestie, wiem wiem diagnoza i czyszczenie z tym drugim czekam aż będzie ciepło.
    Moze kogoś spotkało coś podobnego?? :lol:

    doam ze turbawka od ARl-a
    czy można zamienic mieszek sterujący ARl-em na taki od AHF-a
    była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

    Komentarz

    • Lukasso
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 611

      #3
      lyzy 110 mam ten sam problem, przeczytaj ten post : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=3534, nie wiem jak jest w ARL-u , ale w AHF-ie to podobno częsta przypadłość .....

      Komentarz

      • Piotrus
        Rider
        • 2004
        • 524

        #4
        IMO możesz mieć dwa problemy - problem w sofcie lub faktycznie kierownice/zgnity mieszek. Zobacz czy w momencie tego chwilowego zadławienia nie pojawia się błąd związany z ciśnieniem doładowania.
        Piotruś
        AGR(RIP) + ALH

        Komentarz

        • lyzy 110
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2004
          • 237

          #5
          pozwolę sobie powrócić do tematu - rozwiązaniem zagadki były jednak zapieczone kierebyly tak zapieczone by cokolwiek zrobic musialem odkrecac mieszek przy okazji go sprawdzilem jest ok dobrze trzyma, wypsikalem moze z polowe wd-40 :szeroki_usmiech potem przepalilem bez wydechu i powtorka z rozrywki lecz innym preparatem na bazie silikony (lepsze smarowanie).
          Poki co chodza ladnie lecz nie wiem jak dlugo :P , lecz co zaobserwowalem to niewielka ilosc oleju w okolicy sztangielki na turbinie :roll: nie mam pojecia skad mogl sie tam wziasc moze przewod olejowy w turbinien popuszcza.
          była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

          Komentarz

          • Lukasso
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 611

            #6
            lyzy 110 no to Ci tylko teraz życzyć żeby na jak najsłużej to wytrzymało :-)

            Komentarz

            • Paweł T
              Elegance
              • 2006
              • 784

              #7
              Kolego, a jak się dostać do tych kierownic w turbinie. Czy trzeba podchodzić od dołu silnika?
              TDI ASV 140KM 300Nm

              Komentarz

              • lyzy 110
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2004
                • 237

                #8
                yzy 110 no to Ci tylko teraz życzyć żeby na jak najsłużej to wytrzymało
                miejmy nadzieję że tak będzie


                Kolego, a jak się dostać do tych kierownic w turbinie. Czy trzeba podchodzić od dołu silnika?
                tak dostajemy sie do nich od dołu w tym celu nalezy odkręcić elastyczny łącznik układu wydechowego oraz turbiny, dobrze jest również odkecić mieszek sterujący (mniej siły trzeba wówczas włożyć do rozruszania kier) :szeroki_usmiech od strony gorącej turniny czyli tam gdzie odkręciliśmy są włanie kierei w ten otworek nalezy zapodać WD-40 jednocześnie ruszając za sztangielką turbiny polączoną z mieszkiem .
                Czynnośc wykonyujemy tak długo aż poczujemy że sztangielka pracuje bardzo łatwo (luźno)

                POWODZENIA
                była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                Komentarz

                • Paweł T
                  Elegance
                  • 2006
                  • 784

                  #9
                  Dzięki, będę próbował.
                  TDI ASV 140KM 300Nm

                  Komentarz

                  Pracuję...