Co to za wyciek?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KubaK123
    Classic
    • 2011
    • 6

    Co to za wyciek?

    Zamieszczone przez piotrek_gdy
    Jac_ek, a bending lights?
    nie widziałem u siebie takiej opcji a na początku dość dużo się bawiłem - działa u Ciebie?
  • Zapal11
    Classic
    • 2010
    • 17

    #2
    Co to za wyciek?

    Witam! Mam maly problem. Maly bo maly wyciek. Nawet nie kapie ale jest zapocenie, ktore juz chyba jest dosyc stare. Nie znam sie na budowie silnika ale to chyba wyjcie na intercooler i z tego co wiem to normalne i da sie z tym zyc. Druga rzecz ktora podejrzewam to filtr oleju. Niedawno mialem wymieniany olej wiec moze jest niedokrecoan obudowa. Dodam ze nie mialam strat oliwy. Na zalaczonym zdjeciu pokazane sa miejsca zabrudzenia. Z gory dzieki


    zdjecie przykładowe.nie moj samochod
    Załączone pliki

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Olej w dolocie to normalka, ale lekkie zapocenie na łączeniu z klapką gaszącą może oznaczać, że tego oleju jest tam trochę za dużo. W BKD kończy się to zazwyczaj tak jak w TYM temacie...
      BTW. Jaki masz przebieg?
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • Zapal11
        Classic
        • 2010
        • 17

        #4
        122 tys i ostatnio faktycznie mialem wiecej oleju. Zlecilem wymiane i podalem objetosc i faktycznie tyle wlano ale mimo to na bagnecie byl wysoko max. Czy jesli poziom sie wyrowna to problem mija? Pamietam, ze gdy mialem fokusa 99 w dieslu to kupilem go z zaduzym stanem oleju i mial przez to wycieki. Po odlaniu problem zginal.

        [ Dodano: Pią 28 Maj, 10 22:48 ]
        Jeszcze jedno. Wytarłem do bardzo dokladnie i po dniu sucho i czysto. Sprawdze za tydzien ale wyglada mi to na bardzo male.

        [ Dodano: Pią 28 Maj, 10 23:17 ]
        Póki co nie brzeczy mi ta klapka po wyłaczeniu silnika wiec jutro odleje oleju. Jeszcze raz dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam

        Komentarz

        • Maru 123
          RS
          • 2008
          • 4660

          #5
          Zapal11, profilaktycznie powinieneś rozebrać tą klapkę gaszącą i ją przeczyścić-wylać z niej olej-uchroni cie to potem przed wydatkiem 800zł :roll:
          1.8T AGU L&K

          2.0TDI BKD ELEGANCE

          TOYOTA LAND CRUISER J95

          Komentarz

          • Zapal11
            Classic
            • 2010
            • 17

            #6
            Ok. Nie ma sprawy ale jak to zrobic, jak to dokladnie wyglada.Prosze o jakis zdjecie i jakies podpowiedzi demontazu i montazu. dzieki

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              Zamieszczone przez Zapal11
              Ok. Nie ma sprawy ale jak to zrobic, jak to dokladnie wyglada.Prosze o jakis zdjecie i jakies podpowiedzi demontazu i montazu. dzieki
              TUTAJ masz linki ( niestety tłumaczone google-m, więc jest trochę śmiesznie, ale są obrazki ).

              I jeszcze TUTAJ krótka instrukcja demontażu...
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • Zapal11
                Classic
                • 2010
                • 17

                #8
                Wielkie dzieki. Teraz wiem o co chodzi. Z tego co czytam problemu nie mam z klapka - nie slysze nic dziwnego po gaszeniu auta, choc nie jestem pewien do jednej sprawy. Nie wiem dlaczego ale czasem gdy gasze silnik wpada on w trzepanie, jednorazowe szarpniecie. Dzieje sie to w momencie gdy przejade krotki dystans. W momencie gdy jade dalej i silnik jest soldnie dogrzany problemu nie ma. Jest tez tak w cieple dni. Jak odstoi na sloncu problemu nie ma. Myslalem, ze to poduszka ale problemu nie ma przy rozruchu. Czy to moze byc zwiazane z KLAPKA GASZENIA???

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  Zapal11, może to być wina klapki. Możesz ją łatwo sprawdzić ( w sensie, czy działa ). Odepnij ten gumowy wąż wchodzący od dołu i bez odpalania włącz i za chwilę wyłącz zapłon. Druga osoba powinna patrzeć ( można wykorzystać małe lusterko - będzie łatwiej ) czy przy wyłączeniu zapłonu klapka na kilka sekund się zamyka. Jeśli nie to masz odpowiedź... Oczywiście zrób to na zimnym silniku ( czyli w warunkach w jakich masz objaw szarpania ).

                  Możliwe, że w mechanizmie klapki jest już olej i dopóki jest gęsty ( zimny ) to ją blokuje; po rozgrzaniu robi się rzadki i klapka jako tako działa - to tylko taka teoria na szybko :diabelski_usmiech , ale jeśli klapka jeszcze działa to warto ją rozebrać i sprawdzić, bo jak złamie się zębatka to tak jak napisał Maru 123 nowa to wydatek 800 - 900 pln...
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • Zapal11
                    Classic
                    • 2010
                    • 17

                    #10
                    ok. dzieki za wszystko bardzo bardzo. pozdr

                    Komentarz

                    Pracuję...