Tym, którzy byli na ostatnich kiełbaskach po spocie, opowiadałem o czarnej O2, która stoi u mnie na osiedlu na sosnowieckich tablicach. Nadmieniłem, że ma małą naklejkę z białym napisem "100Edition" na prawym przednim błotniku, ale ponieważ sam nie słyszałem o czymś takim pozwoliłem sobie wmówić, że to ktoś sobie sam nakleił :-) :-) . Dziś przypadkiem znalazłem czyja to fura. Pierwszy wątek w temacie o uszczelkach: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
2 tygodnie temu wstawiałem zdjęcie w temacie obtrąbiony. Widziałem ją na milowickiej giełdzie, no ale kolega, jak się dowiedzieliśmy Nico się nie odzywa
Dobrze, że miejscówka się udała i jest pewna. Na pewno teraz przyjedzie więcej osób
na 1 i 2 auto słabo przyspiesza, pomaga chwilowe odjecie gazu, wtedy idzie normalnie.
na 3 i nastepnych jest ok.
bładów nie ma, nie dymi.
nieszcelny dolot ?? jak sprawdzić ??
sprzęgło ??
sprzęgło raczej ślizga się na wyższych biegach, chyba , że całkiem padnie.
dolot- nie muliłby tylko na 1,2.
zawsze to masz czy w konkretnych warunkach ( np. przedział temp. płynu chłodniczego)?
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
b-bar01, sorry za odgrzewanie kotleta, naprawiłeś to przyspieszenie?
U mnie jest tak samo, na 1 i 2 nie "zbiera" się. Najbardziej to denerwuje jak próbuje podczas dużego natężenia ruchu "wbić" się na drogę. Gaz w podłogę auto ryczy ale jedzie za wolno. Jak jest zimny sprawuje się wyraźnie lepiej.
rafal-rafik,
nie pamiętam co pomogło. Robiłem kilka rzeczy.
przy wymianie gruszki okazało się że oś sztangi jest lekko zgieta i siłownik zacina się w okolicach 3000 obr. (notlauf) > wyprostowałem.
wyregulowałem siłownik gruszki tak aby czuć było przyśpieszenie w okolicach ~1800 obr.
wymieniłem czujnik temp. bo w przedziale temperatur 60-70 st. C pokazywał -20 st. C
wymieniłem filtr paliwa
przegoniłem po każdej operacji auto pow. 3000 obr. po trasie S8 z dolanym do paliwa czyścicielem wtrysków STP
od tamtej pory nic się nie dziaje, a ja poganiam moją ALH jak mam okazję, widocznie tak lubi
Z gruszką u mnie jest OK. Ostatnio nawet odpinałem ją żeby zobaczyć jak działa zmienna geometria i wszystko chodziło lekutko. przewody podciśnienia już zmieniałem, EGR wyczyszczony, jeszcze sprawdzę jakoś IC czy nie ma gdzieś jakiejś dziury...
Komentarz