[O1] słabe przyspieszenie na 1 i 2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MARKOW
    Classic
    • 2008
    • 34

    [O1] słabe przyspieszenie na 1 i 2

    Zamieszczone przez kropeck
    Tym, którzy byli na ostatnich kiełbaskach po spocie, opowiadałem o czarnej O2, która stoi u mnie na osiedlu na sosnowieckich tablicach. Nadmieniłem, że ma małą naklejkę z białym napisem "100Edition" na prawym przednim błotniku, ale ponieważ sam nie słyszałem o czymś takim pozwoliłem sobie wmówić, że to ktoś sobie sam nakleił :-) :-) . Dziś przypadkiem znalazłem czyja to fura. Pierwszy wątek w temacie o uszczelkach: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
    2 tygodnie temu wstawiałem zdjęcie w temacie obtrąbiony. Widziałem ją na milowickiej giełdzie, no ale kolega, jak się dowiedzieliśmy Nico się nie odzywa

    Dobrze, że miejscówka się udała i jest pewna. Na pewno teraz przyjedzie więcej osób
  • b-bar01
    Elegance
    • 2007
    • 985
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    [O1] słabe przyspieszenie na 1 i 2

    na 1 i 2 auto słabo przyspiesza, pomaga chwilowe odjecie gazu, wtedy idzie normalnie.
    na 3 i nastepnych jest ok.
    bładów nie ma, nie dymi.
    nieszcelny dolot ?? jak sprawdzić ??
    sprzęgło ??
    *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      sprzęgło raczej ślizga się na wyższych biegach, chyba , że całkiem padnie.
      dolot- nie muliłby tylko na 1,2.
      zawsze to masz czy w konkretnych warunkach ( np. przedział temp. płynu chłodniczego)?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • b-bar01
        Elegance
        • 2007
        • 985
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        Zamieszczone przez robekcool
        zawsze to masz czy w konkretnych warunkach
        zawsze, ale na zimnym trochę mniej.
        jak sprawdzić szczelność dolotu?
        *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          najlepiej wizualnie- obejrzeć łączenia i przewody oraz opaski. może ic ma dziurę :?:
          parametry w normie?
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • rafal-rafik
            Drive
            • 2010
            • 66

            #6
            b-bar01, sorry za odgrzewanie kotleta, naprawiłeś to przyspieszenie?
            U mnie jest tak samo, na 1 i 2 nie "zbiera" się. Najbardziej to denerwuje jak próbuje podczas dużego natężenia ruchu "wbić" się na drogę. Gaz w podłogę auto ryczy ale jedzie za wolno. Jak jest zimny sprawuje się wyraźnie lepiej.

            Komentarz

            • b-bar01
              Elegance
              • 2007
              • 985
              • Octavia I (1U2)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              rafal-rafik,
              nie pamiętam co pomogło. Robiłem kilka rzeczy.
              przy wymianie gruszki okazało się że oś sztangi jest lekko zgieta i siłownik zacina się w okolicach 3000 obr. (notlauf) > wyprostowałem.
              wyregulowałem siłownik gruszki tak aby czuć było przyśpieszenie w okolicach ~1800 obr.
              wymieniłem czujnik temp. bo w przedziale temperatur 60-70 st. C pokazywał -20 st. C
              wymieniłem filtr paliwa
              przegoniłem po każdej operacji auto pow. 3000 obr. po trasie S8 z dolanym do paliwa czyścicielem wtrysków STP
              od tamtej pory nic się nie dziaje, a ja poganiam moją ALH jak mam okazję, widocznie tak lubi
              *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

              Komentarz

              • rafal-rafik
                Drive
                • 2010
                • 66

                #8
                Z gruszką u mnie jest OK. Ostatnio nawet odpinałem ją żeby zobaczyć jak działa zmienna geometria i wszystko chodziło lekutko. przewody podciśnienia już zmieniałem, EGR wyczyszczony, jeszcze sprawdzę jakoś IC czy nie ma gdzieś jakiejś dziury...

                Komentarz

                Pracuję...