Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Stuki w zawieszeniu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Stuki w zawieszeniu.

    Zamieszczone przez mirokez
    Czyli na tych Kayaba Exel G samochod bedzie sztywniejszy niz na fabrycznych amorkach ale tak bez przesady (zeby plaby z zebow nie wypadaly)?
    będzie sztywniejszy o tyle, że nie przechylasz się tak mocno na zakrętach, nie nurkujesz tak radykalnie przy hamowaniu. komfort przemieszczania się MZ nawet wyższy niż na ori amortyzatorach-brak "choroby morskiej" spowodowanej bujaniem
    DRIVERO9

  • #2
    Stuki w zawieszeniu.

    Witam,

    Użytkuje Octę 2 ..
    Założyłem do niej Bilnsteina B12 ( amorki plus sprężyny )..
    Autko pięknie wygląda ale mam problem ..

    Mianowicie strzelają mi górne mocowania i są coraz większe stuki..
    2 krotnie zmieniałem łożyska Mc..
    Ucichło na 1000km i znowu...
    Strzelanie przy skręcaniu ( sprężyny całe spr. )
    Stuki na prostej powiedzmy nierównej drodze..

    Obawiam się że przekąszają się górne mocowania..
    Ktoś może uporał się z tym kiedyś ?
    Gnojem pędzone..
    B12 inside TDI

    Komentarz


    • #3
      czy te stuki to są takie głuche? jakby coś stukało, tłumione przez gumę? najczęściej przy skręcaniu?
      Skoda i nie tylko: Skoda, warsztaty, opinie

      Komentarz


      • #4
        vesti, a jarzma są dobrze na dole skręcone?
        miałem podobnie i po dokrećeniu srub ustapiło
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #5
          To może być wybity sworzeń kulisty wahacza :?: nie wiem jak to jest rozwiazane w O2 ale ja miałem podobne jazdy w swojej O1 :|
          AGR'00 123KM/264Nm

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez chelbek
            czy te stuki to są takie głuche? jakby coś stukało, tłumione przez gumę? najczęściej przy skręcaniu?
            Odgrzewam temat bo się nie uporałem.
            Tak głuche stuki.. ustają po wymianie górnych mocowań na 1000-1500km
            Odgłos jakby pękniętej sprężyny zawieszenia..
            ale wsio oki - sprawdzone.

            Najczęściej przy skręcaniu, choć im dłużej się jedzie słychać te stuki na nierównościach, najczęściej podczas delikatnego przejazdu po kostce brukowej..
            Generalizując zaglądając pod auto i skręcając kołami widać jak sztyca amorka ma chwilowy opór z górnego mocowania.. stuk i wszystko idzie dalej..
            Oczywiście delikatne trzaski i stuki nasilają się i zaczynają się odzywać na prostej drodze..
            Autko na tym zawiasie siedzi 40mm z przodu i 30mm z tyłu.
            Wydaje mi się że przekąszają się górne mocowania bo po rozebraniu są na nich ślady pracy zazwyczaj tylko na 1/3 jego powierzchni


            Dziwne.. bo zawias pierwsze 50 tys nie przypominał się o jakimkolwiek serwisie...
            Teraz mam dość stuków i przegrywając walkę z irytującym dźwiękiem już prawie sięgnąłem po seryjny zawias..ku uciesze małżonki..

            Jednak podroż po zakrętach na działeczkę znowu spowodowała uśmiech na twarzy..
            Gnojem pędzone..
            B12 inside TDI

            Komentarz


            • #7
              Ja mam podobny problem i też nie mogę tego zlokalizować :evil:
              Daniel

              Komentarz


              • #8
                Witam @ all

                Uporałem się z tematem.
                Pacjentka :
                Octavia 2 przed liftem

                Objawy: choróbsko zawieszenia.
                Stuki, trzaski ( głuche )

                Winni:
                Moja głupota i mechanik ASO.

                Przyczyna:
                Montaż Bilsteina obwarowany jest tym, że przednie kolumny mają wew. odbojniki.
                Dlatego też nie montuję się seryjnych odbojników dodatkowo.
                Oczywista oczywistość
                O to tez poprosiłem w serwisie - " proszę nie montować z przodu odbojników.
                Tak uczynili.
                Ja oczywiście nie sprawdziłem bo byłem zachwycony wyglądem niższej Octasi..

                Co się okazało..
                Niezamontowano przednich odbojników, osłon i to samo z tyłu.

                Jeżdżę na LongLife ale olej i tak wymieniam co 15tys natomiast serwis co 30tys.
                Autko w górze było wiele razy i nikt nie pokwapił się zwrócić uwagi na brak osłon.
                W sumie mało istotne.

                Brud i kurz dostawał się bezpośrednio do górnych mocowań i łożysk.
                Również do amortyzatorów i uszczelnień przy sztycy.
                Seryjne łożysko Mcphersona jak dla mnie ma zbyt mało smaru.

                Miałem chwile wolnego z pomocą podnosnika Octa poszła w góre.
                Wymontowałem wszystko, zregenerowałem przy okazji kpl amortyzatorów..
                Łożyska rozebrane, oczyszczone ( dokładnie umyte ) dostały większa ilość smaru i zostały ponownie zamontowane.
                Oczywiście domontowałem osłony do przodu i do tyłu skrócone odbojniki z osłonami.

                Zrobiłem już ok 1000 km i jest Nadal CISZA.

                Problem znikł.
                Gnojem pędzone..
                B12 inside TDI

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X