uszczelka pod glowica???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 1,9TDIMAX
    Drive
    • 2010
    • 53

    uszczelka pod glowica???

    Nie znacie się. Nowe logo to wzór luksusu i prestiżu. Mnie się bardzo podoba. Zobaczycie stanie się tak samo popularne jak mercedes. Ta obwódka wręcz krzyczy- KUP MNIE !!! Widać że zostało zaprojektowane przez jakiegoś słynnego projektanta. (tylko niestety pewnie jakiegoś z Rumuni )
  • boozee
    Rider
    • 2008
    • 347

    #2
    uszczelka pod glowica???

    Witam.
    Dzis rano wracalem z pracy autem(zony) Golf mk4 1.6 akl, i zauwazylem, ze wskazowka temperatury zaczyna przekraczac 90 stopni, wiec wlaczylem nawiem na max i ogrzewanie na czerwone pole ale nic nie pomoglo, dalej rosla, wiec sie zatrzymalem wylaczylem silnik poczekalem 5 minut i dalej jade temp. 90, a za chwile znow rosnie po mocniejszym dodaniu gazu. Gdy dojechalem do domu temp byla po za 90 stopniami. Auto zostawilem troche na wolnych obrotach i sie nie grzalo. Odkrecilem korek oleju a tam bialy nagar, ktorego kilka dni wczesniej nie bylo. Odkrecilem korek ze zbiorniczka wyrownawczego plyn chlodzacy i poziom wody zaczal szybko rosnac, wiec zakrecilem, a po chwili bylo slychac bulgotanie w wezach. I samochod zrobil sie mulowaty. Czyzby uszczelka pod glowica padla?
    dzieki za pomoc.
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

    Komentarz

    • gregor6
      Rider
      • 2008
      • 488
      • Volkswagen

      #3
      A zobacz jak się grzeją rury przy chłodnicy, bo może to tylko termostat.

      Komentarz

      • boozee
        Rider
        • 2008
        • 347

        #4
        A czy przy zepsutym termostacie bylaby biala maz na korku wlewu oleju i zanik mocy?
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

        Komentarz

        • Viniu
          Rider
          • 2008
          • 517

          #5
          Wyciągnij bagnet od oleju. Jeśli tam będzie również kakaowo-majonezowa maź to niestety diagnoza trafna. A jaka konsystencję ma płyn w zbiorniczku wyrównawczym ?? Dymi na biało ??
          Pozdrawiam

          Komentarz

          • gregor6
            Rider
            • 2008
            • 488
            • Volkswagen

            #6
            Zamieszczone przez boozee
            A czy przy zepsutym termostacie bylaby biala maz na korku wlewu oleju i zanik mocy?
            To raczej z uszkodzonym termostatem związku mieć nie powinno. Zrób tak jak Viniu pisze. To powinno wszystko wyjaśnić.

            Komentarz

            • boozee
              Rider
              • 2008
              • 347

              #7
              Viniu, kakaa nie ma, ale sa delikatne biale kropki na bagnecie. Konsystencja plynu jest normalna i nic nie dymi.
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

              Komentarz

              • Rekin Chlebojad
                Rider
                • 2010
                • 474

                #8
                boozee,

                1) peknieta głowica (np: kanał olejowy)
                2) uszczelka pod głowica

                Objawy (nie wszytskie na raz musza wystapic)
                1)brak mocy
                2) biały dym z rury wydechowej
                3)ubytek płynu w chłodnicy/zbiorniku wyrownawczym
                4)kremowa maz pod korkiem oleju
                5) tłuste "oczka" w zbiorniczku wyrownawczym od płynu chłodzacego
                6) letni nawiew ( biorać na MAX goracy)
                7)grzanie sie silnika
                8)kremowa maz/ tak jak by "glutki" na bagnecie
                9)Slady oleju wogoł dolnej czesci głowicy (może też cieknąć z uszczelki pokrywy zaworow)

                Wiekszosc najwazniejszych wypisałem: tak jak mowie nie wszytskie musza wystepowac razem.

                Pozdrawiam

                PS: mimo wszytsko dobra rada " auto na lawete i do warsztatu"
                [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

                Komentarz

                • RALF
                  Elegance
                  • 2008
                  • 974

                  #9
                  Panowie podłączam się pod pytanie , jechałem 2 miesiące temu z wawy do Gniezna i przy prędkościach 180-200 km/h zaczeła rosnąć temp wody, zatrzymałem się na najbliższej stacji , postałem trochę , odczekałem, poszedłem się odlać , spr poziom płynu chłodzącego i dolałem ok 0.5l i pojechałem dalej.. nie przekraczając 160km/h , po ok 20 km dolałem 100-200 ml, dojechałem do Kalisza , dolałem resztę płynu chłodzącego ( kupiłem baniak 1L) dojechałem do Kalisza gdzie pozostawiłem auto na ok 3-4 godz, odpaliłem po tym czasie wyruszając w drogę do Gniezna, o dziwo przy prędkościach rzędu 100-120 nic się nie działo z temp. wody ok , w drodze powrotnej z Gniezna do wawy nie przekraczałem 140km/h i nic się nie działo , od tamtej pory jeżdżąc po mieście nic się nie dzieje z temp wody, podpowiedzcie mi co to może być
                  Silnik 1.9TDI 110 km na pompie po małych modach
                  Ps. nie sprawdzałem mazi na bagnecie, nie spr czy są białe oczka w zbiorniczku płynu chłodniczego , nie wiem jak z białym dymem, wiem na pewno że nie było żadnego ubytku mocy, ogrzewanie tez nie szwankowało ( raczej )

                  Komentarz

                  • Rekin Chlebojad
                    Rider
                    • 2010
                    • 474

                    #10
                    Zamieszczone przez RALF
                    i przy prędkościach 180-200 km/h
                    jezdzij wolniej to i mniej 'atrakcji' bedziesz mial. Tak na marginesie nie wiem jak Diesla można tak katowac, Diesel to "wół roboczy" co ma robic przebiegi i byc z regoły malo awaryjny, a nie auto do tak szybkiej jazdy, z tego co piszesz nie widze tu powodu jak narazie do niepokoju, (podkreslam z tego co jest powyzej napisane).To może byc zarowno wina korka zbiorniczka, jak i nieszczelnosci w układzie lub tez uszczelki pod czapką,i samym termostacie, samemu przez net ciezko cos zdjagnozowac po jednym objawie.
                    [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

                    Komentarz

                    • Viniu
                      Rider
                      • 2008
                      • 517

                      #11
                      Zamieszczone przez RALF
                      wawy do Gniezna i przy prędkościach 180-200 km/h
                      Oczywiście jechałeś autostrada w Niemczech :evil:
                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • tomus7
                        RS
                        • 2010
                        • 1896
                        • Peugeot

                        #12
                        Zamieszczone przez Viniu
                        Zamieszczone przez RALF
                        wawy do Gniezna i przy prędkościach 180-200 km/h
                        Oczywiście jechałeś autostrada w Niemczech :evil:
                        z Warszawy do Gniezna przez Berlin :diabelski_usmiech
                        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                        Komentarz

                        • RALF
                          Elegance
                          • 2008
                          • 974

                          #13
                          Zamieszczone przez tomus7
                          Zamieszczone przez Viniu
                          Zamieszczone przez RALF
                          wawy do Gniezna i przy prędkościach 180-200 km/h
                          Oczywiście jechałeś autostrada w Niemczech :evil:
                          z Warszawy do Gniezna przez Berlin :diabelski_usmiech
                          łoł prawdziwy OT ,
                          Widać że macie dużo do powiedzenia w temacie....
                          Ps. dzięki Rekin, wymienię termostat i płyn chłodniczy, zobaczymy co dalej ....

                          Komentarz

                          Pracuję...