Nie znacie się. Nowe logo to wzór luksusu i prestiżu. Mnie się bardzo podoba. Zobaczycie stanie się tak samo popularne jak mercedes. Ta obwódka wręcz krzyczy- KUP MNIE !!! Widać że zostało zaprojektowane przez jakiegoś słynnego projektanta. (tylko niestety pewnie jakiegoś z Rumuni )
uszczelka pod glowica???
Zwiń
X
-
uszczelka pod glowica???
Witam.
Dzis rano wracalem z pracy autem(zony) Golf mk4 1.6 akl, i zauwazylem, ze wskazowka temperatury zaczyna przekraczac 90 stopni, wiec wlaczylem nawiem na max i ogrzewanie na czerwone pole ale nic nie pomoglo, dalej rosla, wiec sie zatrzymalem wylaczylem silnik poczekalem 5 minut i dalej jade temp. 90, a za chwile znow rosnie po mocniejszym dodaniu gazu. Gdy dojechalem do domu temp byla po za 90 stopniami. Auto zostawilem troche na wolnych obrotach i sie nie grzalo. Odkrecilem korek oleju a tam bialy nagar, ktorego kilka dni wczesniej nie bylo. Odkrecilem korek ze zbiorniczka wyrownawczego plyn chlodzacy i poziom wody zaczal szybko rosnac, wiec zakrecilem, a po chwili bylo slychac bulgotanie w wezach. I samochod zrobil sie mulowaty. Czyzby uszczelka pod glowica padla?
dzieki za pomoc.
-
-
boozee,
1) peknieta głowica (np: kanał olejowy)
2) uszczelka pod głowica
Objawy (nie wszytskie na raz musza wystapic)
1)brak mocy
2) biały dym z rury wydechowej
3)ubytek płynu w chłodnicy/zbiorniku wyrownawczym
4)kremowa maz pod korkiem oleju
5) tłuste "oczka" w zbiorniczku wyrownawczym od płynu chłodzacego
6) letni nawiew ( biorać na MAX goracy)
7)grzanie sie silnika
8)kremowa maz/ tak jak by "glutki" na bagnecie
9)Slady oleju wogoł dolnej czesci głowicy (może też cieknąć z uszczelki pokrywy zaworow)
Wiekszosc najwazniejszych wypisałem: tak jak mowie nie wszytskie musza wystepowac razem.
Pozdrawiam
PS: mimo wszytsko dobra rada " auto na lawete i do warsztatu"
Komentarz
-
-
Panowie podłączam się pod pytanie , jechałem 2 miesiące temu z wawy do Gniezna i przy prędkościach 180-200 km/h zaczeła rosnąć temp wody, zatrzymałem się na najbliższej stacji , postałem trochę , odczekałem, poszedłem się odlać , spr poziom płynu chłodzącego i dolałem ok 0.5l i pojechałem dalej.. nie przekraczając 160km/h , po ok 20 km dolałem 100-200 ml, dojechałem do Kalisza , dolałem resztę płynu chłodzącego ( kupiłem baniak 1L) dojechałem do Kalisza gdzie pozostawiłem auto na ok 3-4 godz, odpaliłem po tym czasie wyruszając w drogę do Gniezna, o dziwo przy prędkościach rzędu 100-120 nic się nie działo z temp. wody ok , w drodze powrotnej z Gniezna do wawy nie przekraczałem 140km/h i nic się nie działo , od tamtej pory jeżdżąc po mieście nic się nie dzieje z temp wody, podpowiedzcie mi co to może być
Silnik 1.9TDI 110 km na pompie po małych modach
Ps. nie sprawdzałem mazi na bagnecie, nie spr czy są białe oczka w zbiorniczku płynu chłodniczego , nie wiem jak z białym dymem, wiem na pewno że nie było żadnego ubytku mocy, ogrzewanie tez nie szwankowało ( raczej )
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RALFi przy prędkościach 180-200 km/h
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ViniuZamieszczone przez RALFwawy do Gniezna i przy prędkościach 180-200 km/hILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomus7Zamieszczone przez ViniuZamieszczone przez RALFwawy do Gniezna i przy prędkościach 180-200 km/h
Widać że macie dużo do powiedzenia w temacie....
Ps. dzięki Rekin, wymienię termostat i płyn chłodniczy, zobaczymy co dalej ....
Komentarz
-
Komentarz