[O1] intecooler

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PIwanicki
    Classic
    • 2011
    • 32

    [O1] intecooler

    w szczecinie właśnie spadło to białe ścierwo i już nie mam ochoty na nic
  • krzysiek80
    Ambiente
    • 2010
    • 182

    #2
    [O1] intecooler

    mam pytanie w intelkulerze pojawil sie olej zanaczam silik cos troszke bierze ale nie durzo na10.000dolewam litr i mam uszkodzony przewod ten plastikowyoraz gorne mocowanie interkulera pytanie brzmi czy ten olej to normalne czy cos jest nie tak i czy interkuler kupic nowy czy uzywke bo wisi na samym wezu tym plastikowym i on mi sie juz przetarl
    z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam krzysiek

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Sladowe ilosci oleju moga byc bo syf leci z odmy, a to zaciaga turbina i leci w dolot, IC, i kolektor ssacy.
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • krzysiek80
        Ambiente
        • 2010
        • 182

        #4
        mam problem po agresywnej jezdzie kapie mi olej z chłodniczki czy to normalne a jak nie to co to za przyczyna i jak to naprawic prosze o pomoc

        Komentarz

        • Udesky
          RS
          • 2007
          • 1692
          • Octavia I (1U2)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez krzysiek80
          troszke bierze ale nie durzo na10.000dolewam litr
          Jak dla mnie to trochę za dużo.
          Zamieszczone przez krzysiek80
          uszkodzony przewod ten plastikowy
          Uszkodzony? To znaczy jak? Lepiej go naprawić, bo jak układ nieszczelny to autko więcej pali.
          Zamieszczone przez krzysiek80
          czy ten olej to normalne
          Śladowe ilości tak, ale jeśli jest go więcej, to zainteresuj się stanem turbiny. A jaki przebieg ma samochód, a raczej turbiny?
          W Polsce nie ma kryzysu.
          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            krzysiek80,
            proponuje nie jeździć "agresywnie" a na pewno do czasu usunięcia nieszczelności w dolocie ponieważ za którymś razem Twoje auto dostanie takiego powera że nie będziesz mógł jej zgasić kluczykiem.
            IC do wymiany, najlepiej nowy chyba że znajdziesz nieuszkodzony. Najczęściej uszkadza go kierownica powietrza
            przetarty wąż między IC a kolektorem do wymiany
            W ASV nie ma szybkozłączek więc nie powinno być tam oleju na zewnątrz
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • krzysiek80
              Ambiente
              • 2010
              • 182

              #7
              witam ponowniwnie problem z tym olejem ciagle mi leci po chłodniczce rura naprawiona a tu nadal jest mokro az kapie pomóżcie bardzo proszę

              Komentarz

              • krzysiek13
                L&K
                • 2010
                • 1155

                #8
                niewielka ilość oleju jest ok, trochę z odmy, trochę z turbo... ale niewielka, poczytaj na forum ile oleju może brać między wymianami

                masz po prostu jakąś nieszczelność na icku albo w przewodach doń idących, trzeba pierw określić na czym:
                -jeżeli przewody - tylko wymiana, może być używany, byle szczelny
                -jeżeli icek dziurawy - poszukaj gdzie naprawiają chłodnicę, jeżeli dziurka niewielka i w łatwo dostępnym miejscu naprawa około 50zł na poczekaniu
                -jeżeli nie nada się do naprawy to trzeba poszukać sprawdzonej ciśnieniowo używki lub nowego

                PS
                jak określić na czym?
                zaprzyjaźnić te miejsca z czystością i obserwować
                Octavia

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  Zamieszczone przez krzysiek80
                  ciagle mi leci
                  Stary, to czas udać się do odpowiedniego lekarza :wink: :szeroki_usmiech

                  A tak poważnie
                  to w czym Ci pomóc? Jeśli piszesz że leci Ci po chłodniczce to przecież wycieku nie masz ze zbiornika paliwa

                  Ja to widzę tak
                  piszesz:
                  panowie jechałem autem i nagle zaczęło mnie ściągać, zatrzymuje się i patrzę że ta okrągła część metalowa przy kole jest bardzo blisko asfaltu a ta czarna gumowa zrobiła się plackiem.
                  ktoś odpowiada:
                  złapałeś kapcia zmień koło i jedź do wulkanizatora
                  mija trochę czasu i znów piszesz:
                  panowie, napompowałem powietrze do tego koła, przejechałem kilometr i znów zeszło. co mam zrobić ?

                  :diabelski_usmiech
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  Pracuję...