[O1] Awaria wycieraczek Pomocy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafiko
    Classic
    • 2010
    • 5

    [O1] Awaria wycieraczek Pomocy.

    nico21,
    Cześć można jeszcze zamówić logo na grill
    Jeżeli tak to podaj cenę nr konta na jaki przelać kasę
    odpowiedz na adres [email protected]
  • Martinoos
    Classic
    • 2009
    • 19

    #2
    [O1] Awaria wycieraczek Pomocy.

    Witam.
    Mam taki problem, a mianowicie wycieraczki jakby sie zacieły i nie działaja tzn.
    jak przekrece zapłon i włacze wycieraczki bacz spryskiwacze szyb to wycieraczki drgna jakies 5 cm i przestaja działać.
    Pare dni temu zauwazyłem że zwolniły zaczeły wolniej chodzic niz zwykle a dzis juz całkiem nie chcą chodzić.
    Jezeli ktos miał cos podobnego prosze o pomoc.

    Komentarz

    • Ths
      Rider
      • 2007
      • 317

      #3
      Temat znany wałkowany.

      Najprawdopodobniej zapieczone sworznie w mechanizmie wycieraczek

      Komentarz

      • sebu
        L&K
        • 2008
        • 1304
        • Octavia II (1Z3)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        zgadza się potwierdzam czeka cię smarowanie mechanizmu
        Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
        jak pomogłem to daj punkcik
        sprzęgło od G 60

        Komentarz

        • rezon
          RS
          • 2006
          • 1894
          • Volvo
          • AKL 1.6 MPI 101 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez sebu
          zgadza się potwierdzam czeka cię smarowanie mechanizmu
          i to im szybiciej tym lepiej, bo jak się zapieką całkowicie, to pomoże mu tylko wymiana

          Komentarz

          • Martinoos
            Classic
            • 2009
            • 19

            #6
            Sorka panowie, zeczywiscie nie przyłozyłem sie do opcij szukaj.
            Problem juz rozwiazany. Tak jak pisaliscie zapieczony sworzń w mechanizmie wycieraczek. Rozebranie i posnmarowanie pomogło.
            Dzieki i pozdrawiam

            Komentarz

            • Arek
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 3143

              #7
              jak by was stanęła tylna wycieraczka tak jak mi to 30 min roboty. bo z przednimi to walczyłem ze 2 godziny
              -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

              Komentarz

              • Kabraxis
                Ambiente
                • 2009
                • 106

                #8
                No i mnie też dopadło, jednak przy wybijaniu sworznia ułamałem aluminiowe ramie więc musze kupić nowy mechanizm - na aledrogo koszt 30 pln , w serwisie 210 :shock: , sam silniczek 584 pl :shock:

                Komentarz

                • tomus7
                  RS
                  • 2010
                  • 1896
                  • Peugeot

                  #9
                  Arek,
                  Może więcej informacji o naprawie tylnej wycieraczki? :wink:
                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                  Komentarz

                  • Arek
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 3143

                    #10
                    tomus7ja mam kombi u mnie ,jak juz zdejmiesz plastik z klapy wewnatrz to zdejmujemy z zewnętrznej strony plastik z wycieraczki maskujący śrubę.Jak juz zdejmiemy to odkręcamy tą śrubę co jest pod tym plastikiem i zdejmujemy wycieraczkę ,jak nie masz specjalnego klucza do zdjecia wycieraczki to możesz zrobić tak jak ja,kupa wd40 potem wkręciłem z powrotem śrubę ale nie do końca,wziąłem młotek i pukałem w nią jednocześnie wyszarpując wycieraczke i co chwile luzując śrubę o pół obrotu,po paru próbach ciężko ale poszło :wpier: potem odpinamy kostkę od wewnątrz mechanizmu,odkręcasz 3 nakrętki kluczem 10 jak dobrze pamiętam i wyjmujemy mechanizm .Jak wyjmiesz to w mechanizmie jest chyba 6 torksów małych odkręcasz (uważaj na uszczelkę)i masz wszystko na wieszku. Wybijasz mechanizm z plastiku ,tylko zaznacz sobie w jakim ustawieniu jest żeby potem tak samo złożyć(są tam takie 2 plastikowe kółka) jak wybijesz mechanizm to papier ścierny (jakiś miękki )czyścisz "bolec" bo pełno syfu i rdzy jest na nim,potem trochę smaru i składasz I DZIAŁA.
                    -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                    Komentarz

                    • pjoters
                      Classic
                      • 2010
                      • 4

                      #11
                      Dysza spryskiwacza zmienia pozycje wraz z ruchem wycieraczki

                      Witam,
                      mam taki problem, że dysza spryskiwacza tylnej wycieraczki zmienia pozycje wraz z ruchem wycieraczki (cos tam sie zablokowało, że razem sie kreci). Spotkaliscie się już z tym? Myślicie, że wyczyszczenie mechanizmu w czymś pomoże?

                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • Octan
                        Rider
                        • 2006
                        • 653

                        #12
                        Zamieszczone przez pjoters
                        Witam,
                        mam taki problem, że dysza spryskiwacza tylnej wycieraczki zmienia pozycje wraz z ruchem wycieraczki (cos tam sie zablokowało, że razem sie kreci). Spotkaliscie się już z tym? Myślicie, że wyczyszczenie mechanizmu w czymś pomoże?
                        Przecież tak ma być,dysza spryskiwacza w wersji przedliftowej, jest osadzona w osi trzpienia i kręci się razem z nim.

                        Komentarz

                        • sebu
                          L&K
                          • 2008
                          • 1304
                          • Octavia II (1Z3)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          Też tak mam,(smarowałem cały mechanizm ) po przesmarowaniu(jakieś 3-4 miesiące) zaczeła mi też tak się obrac.Przed smarowaniem tak nie było dysza stała w miejscu.
                          Zamieszczone przez Octan
                          Przecież tak ma być,dysza spryskiwacza w wersji przedliftowej, jest osadzona w osi trzpienia i kręci się razem z nim.
                          wydaje się mi że nie,ale nie będę się kłócił
                          Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                          jak pomogłem to daj punkcik
                          sprzęgło od G 60

                          Komentarz

                          • marekzu
                            L&K
                            • 2007
                            • 1412
                            • Superb II combi (3V5)

                            #14
                            dysza powinna stac - pewnie jest syf miedzy dysza a oska i dlatego zaczela sie krecic - trzeba wyciagnac dysze , przeczyscic ta os i zmontowac

                            Komentarz

                            • sebu
                              L&K
                              • 2008
                              • 1304
                              • Octavia II (1Z3)
                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              dysza powinna stac - pewnie jest syf miedzy dysza a oska i dlatego zaczela sie krecic - trzeba wyciagnac dysze , przeczyscic ta os i zmontowac
                              dokładnie tak jak napisał kolega,spryskiwacz powinien stać w miejscu,u mnie gdy zdejmowałem ramię od tylnej wycieraczki to przesmarowałem frez smarem(nie wiem jakim),który dostał się pod dyszę i teraz zrobił się suchy i działa jak klej,który trzyma dyszę i obraca nią razem z wycieraczką.
                              Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                              jak pomogłem to daj punkcik
                              sprzęgło od G 60

                              Komentarz

                              Pracuję...