Zamieszczone przez rogoz
Zamieszczone przez rogoz
Aby to zrobić dobrze trzeba:
1) ściągnąć siedzenie
2) odkręcić pokrywę w podłodze
3) odpiąć przewody paliwowe i elektryczne od zespołu pompy paliwa
4) odkręcić dużą plastikową nakrętkę mocującą zespół pompy paliwa
W moim wypadku łatwiej było ja przeciąć i założyć nową
5) Wyjąć zespół pompy z pływakiem
6) wywiercić otwór pod specjalna szczelna sondę.
Sonda w module pompy musi być zamontowana szczelnie. Ja swoja zrobiłem z rurki miedzianej fi 4mm, śruby mosiężnej fi 8. W śrubie wiercimy otwór fi4 w który wkładamy przewód miedziany. Rurkę miedziana lutujemy ze śrubą. W łebku śruby robimy fazkę pod oring uszczelniający. Fazka jest konieczna żeby oring nie został wypchany bokiem. Można też zrobić pierścionek zewnętrzny który będzie trzymać oring.
7) Sondę wsadzamy od środka, gwint śruby wystaje górą (łeb śruby z oringiem na dole)
8) Od góry na wystający gwint nakręcamy mosiężna nakrętkę i dokręcamy z wyczuciem.
9) Nakrętkę w okolicy gwintu malujemy lakierem co zabezpiecza przed odkręceniem
10) na miedzianą rurkę od spodu nasuwamy przewód gumowy, skręcamy opaską i prowadzimy do dołu modułu pompowego. Nie można do dołu poprowadzić rurki miedzianej ponieważ moduł pompowy podczas skręcania zmniejsza swoją wysokość wiec rurka musi być elastyczna (jak pozostałe które tam się znajdują)
11) Skręcamy w odwrotnej kolejności
12) Górny odcinek rurki profilujemy i podpinamy do niego przewód od webasto
Rozwiązanie w stylu wiercimy dziurkę i wpuszczamy rurkę metalowa to straszne druciarstwo.
krzysin
na początku kilka razy na to zemściłem ale po 20 tyś. to się unormowało i nawet moja żona, która jeździ mało samochodem nie ma problemów ze sprzęgłem
Nie wiem jak to będzie u ciebie ale wydaje mi się że po 35tyś. sprzęgło powinno sie już trochę ułożyć. Jeśli to dla ciebie problem to podjedź do ASO niech sprawdzą, moze da się wyregulować troszku 
Komentarz