Brak wspomagania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemm87
    Classic
    • 2008
    • 5

    Brak wspomagania

    Zamieszczone przez toomasz
    Po co wylączać?
    To ma służyć Twojemu bezpieczeństwu.. jak chcesz sobie poszaleć to trzeba bylo sobie kupić starego fiata.. :wink:
    Ty nigdy nie chciałeś popróbować figli na sniegu swoją octavką? Jezeli nie to jestes jakiś dziwny :lol:
  • dzarusia
    Classic
    • 2007
    • 7

    #2
    Brak wspomagania

    Dzisiaj w drodze na działkę wysiadło wspomaganie. wszystko potoczyło się w przeciągu 15 minut i wysiadło kompletnie.
    jazda tirem pewnie jest przyjemniejsza.
    po wjeździe na kanał okazało się, że leci skądś płyn- jak mniemam właśnie w układu wspomagania
    jutro będę szukać pomocy u mechaniorów
    czy może być bardzo źle?

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      zależy skąd leci płyn. może pęknięty wąż a może magiel do regeneracji- za mało szczegółów. :idea:
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • phrix
        L&K
        • 2007
        • 1000
        • Audi
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Tak jak kolega robekcool napisał, wszystko zależy od tego gdzie ten płyn ucieka. Osobiście stawiam na maglownicę cena za regenerację i wymianę około 600 PLN
        Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

        _

        Komentarz

        • Xml000
          Classic
          • 2010
          • 11

          #5
          Re: Brak wspomagania

          Zamieszczone przez dzarusia
          Dzisiaj w drodze na działkę wysiadło wspomaganie. wszystko potoczyło się w przeciągu 15 minut i wysiadło kompletnie.
          jazda tirem pewnie jest przyjemniejsza.
          po wjeździe na kanał okazało się, że leci skądś płyn- jak mniemam właśnie w układu wspomagania
          Witaj. Tydzień temu spotkało mnie to samo. Na początku buczenie przy skręcie, którego w cylindrowozie bym nie usłyszał jeśli bym nie otwierał bramy. Po 50 km brak wspomagania i dużo płynu w okolicach półośki i ogólnie rozchlapane po całym spodzie.
          W moim warsztacie powiedzieli, że posypała się przekładnia kierownicza i odesłali do innego fachury.
          Koszt nowej jest kolosalny, więc zgodziłem się na regenerację. Po 24 godzinach samochód odebrany jak nowy. Koszt regeneracji w Białymstoku, z roczną pisemną gwarancją - 600 pln.

          Facet wyjaśnił mi, że najczęstszą przyczyną awarii są słabe uszczelnienia. Jeśli choć kropla wody dostanie się do środka postępuje korozja. W moim przypadku, Octavia z 2001 roku, wilgoć wlazła do środka i skutkowało to wżerami na listwie 4-4,5 mm i rozszczelnieniem się całej przekładni (lało się z każdej dziury). Po regeneracji wszystko chodzi jak należy. Regeneracja w moim przypadku obejmowała przeszlifowanie skorodowanych elementów, nowe uszczelnienia i wymianę listwy, która niestety regeneracji się nie poddała. Koszt, co dziwne w tej branży, wyniósł, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią 600 złotych (pozytywne zdziwienie, jeśli patrzeć na ogólne praktyki ).

          Komentarz

          • dzarusia
            Classic
            • 2007
            • 7

            #6
            do mnie przyjechał mechanik który opiekował się autem kiedy ono było u poprzedniego właściciela.
            okazało się że poszło dokładnie to samo co rok temu czyli to co mój przedmówca.
            Koszt podobny. chyba taniej nie znajdę. szkoda, że padło równo miesiąc po gwarancji

            Komentarz

            Pracuję...