Zamieszczone przez toomasz
Brak wspomagania
Zwiń
X
-
Brak wspomagania
Dzisiaj w drodze na działkę wysiadło wspomaganie. wszystko potoczyło się w przeciągu 15 minut i wysiadło kompletnie.
jazda tirem pewnie jest przyjemniejsza.
po wjeździe na kanał okazało się, że leci skądś płyn- jak mniemam właśnie w układu wspomagania
jutro będę szukać pomocy u mechaniorów
czy może być bardzo źle?
-
-
Tak jak kolega robekcool napisał, wszystko zależy od tego gdzie ten płyn ucieka. Osobiście stawiam na maglownicę cena za regenerację i wymianę około 600 PLNSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Re: Brak wspomagania
Zamieszczone przez dzarusiaDzisiaj w drodze na działkę wysiadło wspomaganie. wszystko potoczyło się w przeciągu 15 minut i wysiadło kompletnie.
jazda tirem pewnie jest przyjemniejsza.
po wjeździe na kanał okazało się, że leci skądś płyn- jak mniemam właśnie w układu wspomagania
W moim warsztacie powiedzieli, że posypała się przekładnia kierownicza i odesłali do innego fachury.
Koszt nowej jest kolosalny, więc zgodziłem się na regenerację. Po 24 godzinach samochód odebrany jak nowy. Koszt regeneracji w Białymstoku, z roczną pisemną gwarancją - 600 pln.
Facet wyjaśnił mi, że najczęstszą przyczyną awarii są słabe uszczelnienia. Jeśli choć kropla wody dostanie się do środka postępuje korozja. W moim przypadku, Octavia z 2001 roku, wilgoć wlazła do środka i skutkowało to wżerami na listwie 4-4,5 mm i rozszczelnieniem się całej przekładni (lało się z każdej dziury). Po regeneracji wszystko chodzi jak należy. Regeneracja w moim przypadku obejmowała przeszlifowanie skorodowanych elementów, nowe uszczelnienia i wymianę listwy, która niestety regeneracji się nie poddała. Koszt, co dziwne w tej branży, wyniósł, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią 600 złotych (pozytywne zdziwienie, jeśli patrzeć na ogólne praktyki ).
Komentarz
-
Komentarz