octavia 2.0 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • flexar33
    Classic
    • 2011
    • 7

    octavia 2.0 tdi

    Zamieszczone przez smer
    Weź się za to piaskowanie z wyczuciem
    co do piaskowania to mam już zakład który się tym zajmie i z tego co przedstawiają na fotkach i filmach to mają pojęcie o tym co robią wiec myślę że nie będzie tragedii
  • pawlito12
    Drive
    • 2010
    • 79

    #2
    octavia 2.0 tdi

    witam mam problem octavia 2.0tdi przy 160 w chodzi w tryb awaryjny turbina jest sprawna czyszczona przepływomierz jest sprawny potrzebuje pomocy fachowej bo mechanik zwiesił już ręce oprócz tego wszystko działa i jeżdzi normalnie proszę o pomoc , jakąś wskazuwke komputer nic nie pokazał wszystko ok a mimo to nie działa z góry dziękuje za pomoc
    pozdrawiam wszystkich użytkowników skody
    nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      pawlito12, na VAGu nie zgłasza żadnych błędów?
      powinien chociaż zostac slad po trybie awaryjnym
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 10952
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        a to zawsze jest 160km/h?
        czy pewne obroty przy których jest problem?
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • pawlito12
          Drive
          • 2010
          • 79

          #5
          samochód był w serwisie ale nic żdnych błędów nie pokazał bo mam serwisowany a wyłącza sie zawsze przy 160 ale zdaża sie też przy 140 pozdrawiam i czekam na odp
          nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #6
            stawiam na zapieczone kierownice, ale trzeba zrobić logi, bo tak to bez sensu...
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • pawlito12
              Drive
              • 2010
              • 79

              #7
              turbina była czyszczona wczoraj i nic
              nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                ale czyszczona i logi są ok, czy czyszczona i w związku z tym ma być ok?
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • pawlito12
                  Drive
                  • 2010
                  • 79

                  #9
                  nie wiem mechanik czyscił bo widzialem i wszystko ok ale dzis wyszło że może mieć gruszka wine bo się zacina troche mam zamówioną nową i zobacze co bedzie
                  nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    Zamieszczone przez pawlito12
                    nie wiem mechanik czyscił bo widzialem i wszystko ok ale dzis wyszło że może mieć gruszka wine bo się zacina troche mam zamówioną nową i zobacze co bedzie
                    chodzi mi o to, że może zamiast wykonywać jakieś czynności i wymieniać kolejne elementy przydałoby się to porządnie zdiagnozować
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • JasioRS
                      Classic
                      • 2010
                      • 2

                      #11
                      Wrzuć 3 lub 4 i przejedź ze stałą prędkością przy 3,5 tyś obr.
                      Jeśli włączy się awaryjny to obstawiam dziurę w dolocie.
                      Słuchaj czy nie ma syczenia/gwizdania.

                      Komentarz

                      • pawlito12
                        Drive
                        • 2010
                        • 79

                        #12
                        Zamieszczone przez szkoda
                        chodzi mi o to, że może zamiast wykonywać jakieś czynności i wymieniać kolejne elementy przydałoby się to porządnie zdiagnozować
                        samochód był w serwisie patrzyli komputer był podłączony i powiedzieli ze mam troche agresywniej jeździć bo po zimie jest zamulony a komp nic nie pokazał ale zrobiłem 3 tys km bo byłem w trasie i nic sie nie zmieniło i juz nie pojechałem do serwisu na kolejne wydanie pieniędzy na komputer który nic nie pokazał
                        nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

                        Komentarz

                        Pracuję...