Zamieszczone przez kowal 2002
KONTROLKA ABS RAZ PALI SIE RAZ NIE
Zwiń
X
-
KONTROLKA ABS RAZ PALI SIE RAZ NIE
WITAM czytajac juz posty o palacej kontrolce abs sprawdzilem pare rad ale doszedł wczoraj jeszcze jeden element podczas hamowania { przy ok 40h} cos zazgrzytalo lekko {tak jakby chciec wrzucic bieg bez sprzegła} wiecej sie to nie powtorzylo ale nie podoba mi sie to. mozecie cos poradzic.oktavia 0Iartur
-
-
Odnośnie zgrzytania przy prędkości do 40 km/h
To jest ASR czy jakoś tak, tzw. "antypoślizg" działa na śliskich nawierzchniach i tylko gdy działa ABS , czyli kontrolka nie świeci, przodek ESP (dźwięk również jest podobny do ABS) - pewnie wielu osobom tu pomogłem, bo nigdzie na necie nie mogłem znaleźć przyczyny.
Natomiast, mam ten sam problem, kontrolka ABS świeci czasem gaśnie, czy może to być zapowietrzona pompa ABS lub poprostu już zużyta pompa?
I czy ktoś ma jakiś opis jak się do niej dostać, czy da się ją jakoś odpowietrzyć lub zregenerować?
Czy inne osoby piszące w wątku rozwiązały swój problem i jeśli tak to w jaki sposób?
[ Dodano: Pon 14 Lut, 11 19:59 ]
Odnośnie zgrzytania przy prędkości do 40 km/h
To jest ASR czy jakoś tak, tzw. "antypoślizg" działa na śliskich nawierzchniach i tylko gdy działa ABS , czyli kontrolka nie świeci, przodek ESP (dźwięk również jest podobny do ABS) - pewnie wielu osobom tu pomogłem, bo nigdzie na necie nie mogłem znaleźć przyczyny.
Natomiast, mam ten sam problem, kontrolka ABS świeci czasem gaśnie, czy może to być zapowietrzona pompa ABS lub poprostu już zużyta pompa?
I czy ktoś ma jakiś opis jak się do niej dostać, czy da się ją jakoś odpowietrzyć lub zregenerować?
Czy inne osoby piszące w wątku rozwiązały swój problem i jeśli tak to w jaki sposób?octavia 1998 , 1,8 20v 125km
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mowatexOdnośnie zgrzytania przy prędkości do 40 km/h
To jest ASR czy jakoś tak, tzw. "antypoślizg" działa na śliskich nawierzchniach i tylko gdy działa ABS , czyli kontrolka nie świeci, przodek ESP (dźwięk również jest podobny do ABS) - pewnie wielu osobom tu pomogłem, bo nigdzie na necie nie mogłem znaleźć przyczyny.->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
bez podpięcia pod VCDS/VAG to wróżenie z fusów. komp wszystko pokaże. aha, może być tak, że przyczyną "awarii" czujnika ABS jest zwalony kabel. u mnie po prostu jedna żyła wyszła z wtyczki i nie było "przejścia". wymieniłem czujnik i nic, siadłem na 4 literach przy kole i zacząłem oglądać kabel, zsunąłem gumowaą czapeczkę z wtyczki i znalazłem winowajcęBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Witam
U mnie też się zapaliła kontrolka abs. z początku raz zgasła potem znowu sie zapaliła i tak na przemien w czasie jazdy, aż teraz cały czas się świeci. zdiąłem koła aby obejrzeć czujniki i pierscienie. zauważyłem ze w tylnym kole pierscien zębaty szoruje delikatnie po czujniku. stąd moje pytanie czy przez to to że czujnik opciera o wieniec moze występować błąd :?:
Komentarz
-
Komentarz