Rozumiem, że odpalasz autko na bęzynie i po złapaniu temperatury przełącza się na gaz, Jeśli jest tak jak pisze to powodem kłopotów z odpaleniem (pierwszym) po kilkugodzinnym postoju jest brak paliwa (bęzyny). Powodem braku paliwa jest pompka paliwa, która nietrzyma w przewodach paliwa. Przyczyną uszkodzenia pompy jest jazda bez wymaganej ilości paliwa (pali się rezerwa) Wiem to z autopsji bo podobną a właściwie taką sytuacje miałem w Peugocie 306. najpierw trudno palił a później przestał całkiem. Wymieniałem wszystko cewkę, świece, przewody, silnik krokowy i w końcu pompe paliwa. Wtopiłem wtedy trochę grosza bo jak wiesz wszystko kosztuje a najwięcej niewiedza. Proponuję sprawdzić pompę i pamiętać o tym by bęzyny mieć w baku więcej jak 1/2 pomimo tego że jeździ się na gazie
Airbag fehler
Zwiń
X
-
Airbag fehler
Podczas cofania zbyt szybko puściłem pedał sprzęgła, samochodem szarpnęło, coś głucho puknęło (dosyć mocny odgłos), samochód zgasł.
Po ponownym zapaleniu przejechałem może 300m (minęło jakieś pół minuty) i wyskoczył na szafie błąd poduszek (komunikat + pomarańczowa kontrolka).
O co chodzi? Co się mogło stać? Czy puknięcie łączyć z błędem poduszek?
Co sprawdzić?
A w poniedziałek rano jadę w długą trasę....
-
-
witam,
posiadam podobny (do objawów) problem, mianowicie świeci się kontrolka poduszek.
Na teście wychodzi błąd na kostkach (złączach) w poduszce pasażera
"Specjalista" zasugerował przeczyszczenie kostki pod fotelem, tylko problem w tym, że nie mam pojęcia jak ją wyciągnąć (próbowałem, ale nic na siłę, żeby nie uszkodzić)
Czy można to zrobić (bez uszczerbku) samemu?
czy należy się udać do kolejnego "specjalisty"?pozdro
Komentarz
-
Komentarz