Zawieszenie - trzeszczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dawid_rose
    Classic
    • 2011
    • 25

    Zawieszenie - trzeszczy

    a mojej Tojtojki wciąż nie ma... :cry: :|
  • Jerzy33
    Classic
    • 2010
    • 37

    #2
    Zawieszenie - trzeszczy

    Co to może być , jak trzeszczy od strony pasażera w zawieszeniu ( z przodu ) w czasie jazdy
    trzeszczy jak stary tapczan ! :shock:
    jak to usunąć :?:
    Skoda.........

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      guma stabilizatora

      Komentarz

      • mbart20
        Drive
        • 2009
        • 90
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
        • BGU 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Zamieszczone przez tom2212
        guma stabilizatora
        .....popieram kolegę sam z tym walczę. W ciągu 15 tyś km będę wymieniał trzeci raz teraz kupiłem oryginały z garbem i do tego nowe opaski z garbem. Może się w końcu uda coś z tym zrobić bo jest to wkurzające pozdr
        www.kalt.net.pl - klimatyzacja, chłodnictwo

        Komentarz

        • lugab
          Rider
          • 2007
          • 439

          #5
          Zamieszczone przez tom2212
          guma stabilizatora
          popieram, u mnie skrzypiały jak cholera zaraz po zmianie, prysnąłem srayem silikonowym i zapanowała cisza
          1.9 TDI ALH, narazie 90KM

          Komentarz

          • Jerzy33
            Classic
            • 2010
            • 37

            #6
            dzięki
            Skoda.........

            Komentarz

            • ruwado
              RS
              • 2009
              • 14887
              • Octavia IV (NX3)

              #7
              Zamieszczone przez tom2212
              guma stabilizatora
              chyba na 100%

              Zamieszczone przez mbart20
              W ciągu 15 tyś km będę wymieniał trzeci raz
              a to dziwne. Ja 5 lat temu jak Octavka była nówka, to co 15.000 km zmieniałem (dwa razy). Po wymianie już po 8.000 - 10.000 km było je słychać znowu. Po 30.000 km wymieniłem drugi raz i do dzisiaj (110.000 km) spokój. Jeżdżą cały czas.
              pozdrawiam - Darek

              Komentarz

              • G60Garret
                Drive
                S_OCP Member
                • 2008
                • 49

                #8
                Tylko i wyłącznie oryginały polecam plus nowe opaski z garbem, bo stare pewnie będą bez, ja u siebie wymieniłem na Febi po tygodniu dalej trzeszczało, dopiero po kupnie oryginałów
                (różnica w cenie między Febi a oryginałem niewielka) jak ręką odjął
                Diesel Power i wszystko jasne

                Komentarz

                • Karol1987
                  Classic
                  • 2009
                  • 23

                  #9
                  Zamieszczone przez tom2212
                  guma stabilizatora
                  Tak to napewno guma stabilizatora. Ja przy zakładaniu wstrzyknąłem jeszcze smaru grafitowego bo również trzeszczało że aż uszy bolały. Po 10 kkm nie czeszczy tylko gdy dostaje się woda gdy jest upalnie dźwięk znów się powtarza.
                  Cały czas do przodu

                  Komentarz

                  • horhe358
                    Drive
                    • 2009
                    • 90
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #10
                    U mnie dla odmiany okazało się, że tego typu objawy (skrzypienie jak stary tapczan ) zniknęły po wymianie tulei wahaczy z przodu.

                    pozdr.,
                    Paweł

                    Komentarz

                    • marcinp250
                      Drive
                      • 2009
                      • 63

                      #11
                      Witam,, a jakiej firmy polecacie orginały i co to są te opaski może ma ktoś fotkę??,, u mnie tez skrzypi niemiłosiernie;/

                      Komentarz

                      • lugab
                        Rider
                        • 2007
                        • 439

                        #12
                        obejma:



                        guma:
                        1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                        Komentarz

                        • marcinp250
                          Drive
                          • 2009
                          • 63

                          #13
                          Dzięki za fotki . a jakiej firmy polecacie te detale tak żeby chwilkę pojeździć

                          Komentarz

                          • phrix
                            L&K
                            • 2007
                            • 1000
                            • Audi
                            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            Tutaj masz manuala z wymiany w TDI.



                            Generalnie gumy lemforda dają rade, takie za 5-10 PLN lubią skrzypieć już po pierwszym deszczu.
                            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                            _

                            Komentarz

                            • pinoczet81
                              Classic
                              • 2010
                              • 24

                              #15
                              Popieram orginały z nowymi opaskami rozwjązują problem ja też tak zrobiłem i nie ma problemu i trzeszczenia jak w starym tarpanie

                              Komentarz

                              • Sev
                                L&K
                                • 2007
                                • 1295

                                #16
                                Nowe, oryginalne tuleje są w takim jakby talku czy czymś co ma wlaściwości samosmarujące. Nawet na forum golfa polecali oryginalne gumy. Ja założylem Delphi z wkładką tekstylną ale i te skrzypią, na dniach użyję specjalengo specyfiku (smar silokonowo teflonowy - magiczna mikstura do typowo takich połączeń). Zobaczymy co to da.
                                6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                Komentarz

                                Pracuję...