ZEPSUTY CLIMATRONIK

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • isztar
    Classic
    • 2011
    • 1

    ZEPSUTY CLIMATRONIK

    maxpaynemm, a na szybę idzie płyn?
    spryskiwacze działają pod ciśnieniem płynu, więc może Ci zamarzł :|
  • dragon2010
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    ZEPSUTY CLIMATRONIK

    Drodzy koledzy z forum dotknęło mnie nieszczęście w moim L&K ze w te upalne dni przestała działać mi szybka od strony kierowcy następnego dnia climatronik przestał chłodzić a za kolejne kilka dni zaczął grzać

    Co mogło się stać ze klima grzeje bez względu na ustawienie temperatury i to na max oby się tylko silnik rozgrzał

    Komentarz

    • Big
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6389

      #3
      Zamieszczone przez dragon2010
      Co mogło się stać ze klima grzeje bez względu na ustawienie temperatury i to na max oby się tylko silnik rozgrzał
      Prawdopodobnie padł silnik sterujący klapami ciepło/zimno
      Czarny Elegance

      Komentarz

      • dragon2010
        Classic
        • 2010
        • 4

        #4
        ciekawe ile taki silniczek możne kosztować i czy ciężko go wymienić

        Komentarz

        • Big
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 6389

          #5
          Zamieszczone przez dragon2010
          ciekawe ile taki silniczek możne kosztować
          Nie mam pojęcia.
          Zamieszczone przez dragon2010
          czy ciężko go wymienić
          ciężko i to bardzo, bo trzeba rozebrać pół deski żeby się tam dostać.
          Czarny Elegance

          Komentarz

          • rezon
            RS
            • 2006
            • 1894
            • Volvo
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez dragon2010
            Drodzy koledzy z forum dotknęło mnie nieszczęście w moim L&K ze w te upalne dni przestała działać mi szybka od strony kierowcy następnego dnia climatronik przestał chłodzić a za kolejne kilka dni zaczął grzać

            Co mogło się stać ze klima grzeje bez względu na ustawienie temperatury i to na max oby się tylko silnik rozgrzał
            masz dwie informacje - obydwie złe. U mnie objawy są bardoz podobne - niestety padnięty jest kompresor, a nie silniczek. Koszt wymiany z płukaniem układu + wymiana osuszacza to ok. 2,5-4kzł w zależności od miejsca - na razie jeszcze przede mną. Wymiana na używany pomogła na chwilę - też padł (był trochę zanieczyszczony co mogło mieć wpływ). Wyłącz kompresor klimy (przycisk ECON w O2, w O1 - ?) to zobaczysz czy po prostu nie dmucha Ci powietrza bez podgrzewania - to oznacza, żę silniczek jest OK. Climatronic chyba miesza trochę ciepłego powietrza aby nie mrozić kierowcy, tylko schładzać.

            Komentarz

            • dragon2010
              Classic
              • 2010
              • 4

              #7
              wieje tak samo na ekonomy wykończy mnie już ten samochód

              Komentarz

              • rezon
                RS
                • 2006
                • 1894
                • Volvo
                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Zamieszczone przez dragon2010
                wieje tak samo na ekonomy wykończy mnie już ten samochód
                tak samo ciepło jak na AUto? DObrze byłoby sprawdzić rano na ciepłym silniku, bo później, jak się wszystko nagrzeje to i u mnie wali ciepłym na ECON. Na naprawę umówiłem się na piątek. SKoda nie jest taka zła. PRzynajmniej SAP w miarę reaguje na zgłaszane reklamacje, a nie zlewa klientów, jak niektóre inne marki - mam jakieś porównanie

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Kompresor mozna kupic za 300-600zl, nabicie klimy 200-300zl (poszlo w gore o 100%, bo ponoc gaz zdrozal) no i przelozenie tego wszystkiego.

                  Mi kiedys tez padl kompresor. Chlodzil, potem zaczelo cos w nim rzezic i piszczec, jak pojechalem po kilku dniach to zrobic, to okazalo sie ze ukrecila sie oska w kompresorze.


                  Najzabawniejsze ze padlo to jakies 10 dni po tym, jak zrobilem przeglad klimy :lol:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • rezon
                    RS
                    • 2006
                    • 1894
                    • Volvo
                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Kompresor mozna kupic za 300-600zl, nabicie klimy 200-300zl (poszlo w gore o 100%, bo ponoc gaz zdrozal) no i przelozenie tego wszystkiego.
                    w moim przypadku prawdopodobnie konieczne jest płukanie całego układu. Sama wymiana kompresora to za mało - nie ukręciła się ośka, uszkodzenie zewnętrzne, tylko prawdopodobnie zatarł się i wywalił cały syf do układu.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Czyszczenie ukladu jest przeciez chyba zawsze, w momencie podpiecia tej maszyny. Maszyna ma za zadanie wyssac wszystko do srodka, zrobic podcisnienie, kiedy bada szczelnosc ukladu i potem go napelnia gazem i dodaje okreslona ilosc oleju.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • rezon
                        RS
                        • 2006
                        • 1894
                        • Volvo
                        • AKL 1.6 MPI 101 KM
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Czyszczenie ukladu jest przeciez chyba zawsze, w momencie podpiecia tej maszyny. Maszyna ma za zadanie wyssac wszystko do srodka, zrobic podcisnienie, kiedy bada szczelnosc ukladu i potem go napelnia gazem i dodaje okreslona ilosc oleju.
                        niestety przy zatarciu kompresora powinno się podobno to jeszcze extra płukać, suszyć, wymienić osuszacz, itp. Widziałem w jednym zakładzie Jettę 1,6 z identyczną usterką - pół samochodu było rozbebeszone, a to tylko awaria kompresora :roll: Maszyna nie odessa przyklejonego do ścianek przewodów i osuszacza syfu zmieszanego z opiłkami metalu.

                        [ Dodano: Nie 04 Lip, 10 19:53 ]
                        Maicroft, Ty miałeś jednak w środku wszystko OK - ukręciłeś ośkę.

                        Komentarz

                        • janusz35
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 143
                          • Octavia II (1Z3)
                          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          u mnie też wysiadł

                          Witam, podepne się pod temat awarii klimatronika bo tez mam problem. Działał bez zarzuru no może chłodził juz trochę słabiej(wybierałem się na przegląd klimy ale zawsze cos ważniejszego wypadło). W piątek działał, w sobotę rano jeszcze też lae po 15 jak skończyłem pracę jak zwykle odpaliłem samochód ,otworzyłem szyby (klima off) przewietrzyłem troche i włączyłem AUTO ale nic , nie chłodzi. Próbowałem przełączać na ECON i na OFF i na AUTO dalej nic. Wentylatory się nie obracają , sprężarka też sie chyba nie włącza. Umówiłem się na standardowy serwis klimy czy to wystarczy?
                          PS czy w OI jest mozliwośc 'samodiagnostyki" klimatronika tzn. czy podobnie jak w pssacie mozna odczytać kody usterek klimy po wciśnięciu kombinacji przycisków ( w pasku chyba tem w dół i econ)

                          Komentarz

                          • rezon
                            RS
                            • 2006
                            • 1894
                            • Volvo
                            • AKL 1.6 MPI 101 KM
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez janusz35
                            Umówiłem się na standardowy serwis klimy czy to wystarczy?
                            jeżeli powodem jest już zbyt niski poziom czynnika - to wystarczy. Poniżej wartości min. klima po prostu się nie włącza - dobiją czynnika i będzie OK. Jeżeli jednak do niskiego poziomu czynnika w międzyczasie doszło jeszcze coś - to witamy w klubie .

                            Komentarz

                            • Leesioo
                              Classic
                              • 2008
                              • 5

                              #15
                              Zamieszczone przez janusz35
                              po 15 jak skończyłem pracę jak zwykle odpaliłem samochód ,otworzyłem szyby (klima off) przewietrzyłem troche i włączyłem AUTO ale nic , nie chłodzi. Próbowałem przełączać na ECON i na OFF i na AUTO dalej nic. Wentylatory się nie obracają , sprężarka też sie chyba nie włącza
                              mam to samo od zeszłego piątku, na dniach sprawdzę czynnik mimo, że w kwietniu byłem na przeglądzie klimy i wszystko było ok - może jakaś nieszczelność? oby tylko tyle
                              włączanie i wyłączanie oprócz świecenia lub nie guzika ECON nie ma wpływu na to co leci z wywietrzników, brak skoku obrotów czy zmiany w zużyciu paliwa co miało miejsce jeszcze do niedawna
                              LeeSioo

                              Komentarz

                              • kecaj
                                RS
                                • 2009
                                • 1511
                                • Superb II (3T4)

                                #16
                                Zamieszczone przez rezon
                                Zamieszczone przez janusz35
                                Umówiłem się na standardowy serwis klimy czy to wystarczy?
                                jeżeli powodem jest już zbyt niski poziom czynnika - to wystarczy. Poniżej wartości min. klima po prostu się nie włącza - dobiją czynnika i będzie OK. Jeżeli jednak do niskiego poziomu czynnika w międzyczasie doszło jeszcze coś - to witamy w klubie .
                                Nie pozwólcie dobijać czynnika tylko wymieniajcie całość.
                                Z czynnikiem musi być dopuszczony także olej do smarowania kompresora. Dodaje się go w odpoiedniej proporcji do ilości czynnika. I tu jest "pies" pogrzebany. O ile mozna doładowac czynnik otyle nie wiadomo czy trzeba doładować olej czy nie. jezeli będzie go za mało to zatrzemy kompresor a jak za dużo to nie będzie chłodzić tak jak trzeba.

                                Koszty całkowitej wymiany czynnika to około 200-300 pln, koszt naprawy (wymiany)kompresora jest duzo wiekszy (a nabić klime i tak bedzie trzeba po wymianie)
                                Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                                Komentarz

                                • leszekmw
                                  RS
                                  • 2005
                                  • 5356

                                  #17
                                  janusz35, po prostu masz za mało czynnika, w upały Ci się nie włączy już sprężarka. zrób serwis i powinno być ok.

                                  Leesioo, a może coś z prądem , podjedź do serwisu gdzie robią klimę.

                                  dragon2010, jeżeli jesteś pewien że grzeje to pewnie będzie tak jak napisął Big . czy zaraz po zapaleniu silnika miga Ci panel klimatronika?


                                  Zamieszczone przez rezon
                                  masz dwie informacje - obydwie złe. U mnie objawy są bardoz podobne - niestety padnięty jest kompresor, a nie silniczek
                                  rezon, jeżeli się na czymś nie znasz to nie mów ludziom że mają taką samą awarię jak Ty, bo zarówno on jak i inni beda wyciągali mylne wnioski. przyczyn awarii klimatyzacji , szczególnie w takich upałach jak ostatnio może być bardzo dużo , wiem coś o tym..

                                  Zamieszczone przez kecaj
                                  Nie pozwólcie dobijać czynnika tylko wymieniajcie całość
                                  a dlaczego :?: a co serwis ma zrobić z czynnikiem odciągniętym z auta , wypuścić w powietrze :?: czynnik jest bardzo szkodliwy..

                                  Zamieszczone przez kecaj
                                  Z czynnikiem musi być dopuszczony także olej do smarowania kompresora. Dodaje się go w odpoiedniej proporcji do ilości czynnika. I tu jest "pies" pogrzebany. O ile mozna doładowac czynnik otyle nie wiadomo czy trzeba doładować olej czy nie. jezeli będzie go za mało to zatrzemy kompresor a jak za dużo to nie będzie chłodzić tak jak trzeba
                                  jeżeli nie będziecie robić serwisów klimy w stodole lub u lodówkarzy tylko w normalnych zakłądach przy pomocy normalnych urządzeń to wszystkie te wymogi zostaną spełnione bez jakiegokolwiek problemu. nie rób afery z rzeczy oczywistych.

                                  co do zakupu używanych sprężarek najlepiej kupować je w tym samym zakładzie który ja będzie montował , będzie trochę drożej ale suma summarum dużo mniejsze ryzyko jak zakup na allegro. z własnego doświadczenia wiem że nawet najlepsze firmy na allegro sprzedają sprężarki niesprawne. wszystko zazwyczaj wychodzi po zamontowaniu takiej i sprawdzeniu szczelności. zazwyczaj niema problemu z ich wymiana ale mechanik już weźmie za montaż itd.


                                  ZAWSZE PO ZATARCIU SPRĘŻARKI TRZEBA WYMIENIĆ OSUSZACZ !!!

                                  ZAWSZE PO ZATARCIU SPRĘŻARKI TRZEBA PRZEPŁUKAĆ CAŁY UKŁAD !!!

                                  I to nie w taki sposób jaki to robią maszyny do serwisowania klimatyzacji. potrzebne jest do tego specjalne urządzenie które posiadają zazwyczaj wyspecjalizowane w naprawach klimatyzacji zakłądy. koszt samego płukania do tej pory był około 250-300zł , w tej chwili dochodzi do 500zł.
                                  jeżeli ktoś wam proponuje naprawę po zatarciu za jakieś śmieszne pieniądze to z pewnością będziecie to napraw przeprowadzona niewłasciwie , zostaniecie oszukani i żywotność układu po takiej naprawie będzie bardzo krótka.
                                  no i dobrze jest wymienić skraplacz przy okazji..., wiem że to w chuj kasy wszystko ale tak jest i nic się nie poradzi.
                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                  GVI 1.4TSI
                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                  Komentarz

                                  • janusz35
                                    Ambiente
                                    • 2007
                                    • 143
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    #18
                                    Niestety klima dalej nie działa. Wczoraj bylem po pracy na serwisie klimatyzacji-został sprawdzony czujnik,podmieniony z nowym-nic, sprawdzona szczelność, uzupełniony-wymieniony czynnik-nic,sprawdzona sprężarka-elektromagnes ok, podpięta na krótko działa. Diagnoza brak prądu-bezpieczniki oczywiście sprawdzone. Podobno może być uszkodzony moduł sterowania panel po włączeniu zapłonu nie miga. Niestety na razie tylko tyle mogli mi pomóc, dostałem namiar na elektryka który jest dobry w tych sprawach. Czy ten moduł się naprawia ewentualnie jaki jest koszt wymiany.

                                    Komentarz

                                    • rezon
                                      RS
                                      • 2006
                                      • 1894
                                      • Volvo
                                      • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      rezon, jeżeli się na czymś nie znasz to nie mów ludziom że mają taką samą awarię jak Ty, bo zarówno on jak i inni beda wyciągali mylne wnioski. przyczyn awarii klimatyzacji , szczególnie w takich upałach jak ostatnio może być bardzo dużo , wiem coś o tym..
                                      nigdzie nie napisałem, że musi mieć taką samą awarię, tylko podawałem inną możliwość niż awaria silniczka na swoim przykładzie - a to oznacza trochę większy wydatek. Nawet jak prowadzisz serwis klimy to nie znaczy, że inni nic nie wiedzą, chociaż zapewne mniej niż Ty, co nie upoważnia Cię do obrażania okogokolwiek. Przy mojej awarii odwiedziłem różnych serwisów 5, i w trzech z nich to wróżyli z fusów co się stało, a umiejętności ograniczały się do podpięcia i obsługi maszyny. Przygody janusz35, też dużo mówią o umiejętnościach innego zakładu
                                      Zamieszczone przez janusz35
                                      Podobno może być uszkodzony moduł sterowania panel po włączeniu zapłonu nie miga. Niestety na razie tylko tyle mogli mi pomóc
                                      U mnie też podobno było sprzęgło, i mała ilość czynnika, i.... a okazało się, że jest zatarty kompresor i
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      ZAWSZE PO ZATARCIU SPRĘŻARKI TRZEBA WYMIENIĆ OSUSZACZ !!!
                                      ZAWSZE PO ZATARCIU SPRĘŻARKI TRZEBA PRZEPŁUKAĆ CAŁY UKŁAD !!!
                                      . Szkoda tylko, że jakoś 4 z 5 serwisów klimy się o tym nawet nie zająknęły.

                                      [ Dodano: Wto 06 Lip, 10 23:19 ]
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      co do zakupu używanych sprężarek najlepiej kupować je w tym samym zakładzie który ja będzie montował , będzie trochę drożej ale suma summarum dużo mniejsze
                                      Po swoich doświadczeniach w całości POPIERAM, także dlatego, że całe ryzyko wymiany spada na zakład, a nie właściciela samochodu. Sprężarkę oddałem bez problemów, ale wymiana to drogie hobby.

                                      Komentarz

                                      • kecaj
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 1511
                                        • Superb II (3T4)

                                        #20
                                        Zamieszczone przez leszekmw
                                        Zamieszczone przez kecaj
                                        Nie pozwólcie dobijać czynnika tylko wymieniajcie całość
                                        a dlaczego :?: a co serwis ma zrobić z czynnikiem odciągniętym z auta , wypuścić w powietrze :?: czynnik jest bardzo szkodliwy..
                                        Czynnik chłodzący ściągniety zdaje się w firmie, w której pobierasz czysty czynnik. Ona zajmuje się pozostałym procesem oczyszczania bądź utylizacji.
                                        Zamieszczone przez leszekmw
                                        Zamieszczone przez kecaj
                                        Z czynnikiem musi być dopuszczony także olej do smarowania kompresora. Dodaje się go w odpoiedniej proporcji do ilości czynnika. I tu jest "pies" pogrzebany. O ile mozna doładowac czynnik otyle nie wiadomo czy trzeba doładować olej czy nie. jezeli będzie go za mało to zatrzemy kompresor a jak za dużo to nie będzie chłodzić tak jak trzeba
                                        jeżeli nie będziecie robić serwisów klimy w stodole lub u lodówkarzy tylko w normalnych zakłądach przy pomocy normalnych urządzeń to wszystkie te wymogi zostaną spełnione bez jakiegokolwiek problemu. nie rób afery z rzeczy oczywistych.
                                        1. żadnej afery nie robię.
                                        2. jedno z moich wykształceń jest ściśle związane z tematem klimatyzacji
                                        3. Podam Tobie przykład: napełnij balon dokładnie połową azotu i połową tlenu, wypuść trochę z niego gazów. Jakim gazem powinieneś uzupełnić balon aby nadal w środku stosunek gazów był 1:1? Nigdy dokładnie tego nie zrobisz nie napełniając balonu od poczatku. A ilość oleju musi być w odpowiednim stosunku do ilości czynnika.
                                        4. Gaz powinno nabijać się w odpowiedniej ilości. Każdy model ma dokładnie określony ciężar ilości czynnika (nie jego ciśnienie) jaki powinien zostac wtłoczony do układu. Jak sprawdzisz pozostały w układzie ciężar czynnika tak aby uzupełnić brakującą część? Przeważnie warsztaty nabijają klime do odpowiedniego ciśnienia a nie ciężaru co jest wielkim błędem i bardzo czesto prowadzi to do szybszego zużywania sie układu klimatyzacji.
                                        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                                        Komentarz

                                        • rezon
                                          RS
                                          • 2006
                                          • 1894
                                          • Volvo
                                          • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez kecaj
                                          Przeważnie warsztaty nabijają klime do odpowiedniego ciśnienia a nie ciężaru co jest wielkim błędem i bardzo czesto prowadzi to do szybszego zużywania sie układu klimatyzacji.
                                          przeważnie to używają kombajnów (u mnie to było 4/5), gdzie dobicie czynnika równa się - odessaniu, nabiciu z dodatkiem kontrastu i oleju. A maszyna mierzy i drukuje wagę czynnika, a nie ciśnienie. To jest tylko na analogowych manometrach. Ale jak się okazało właściwą diagnozę postawił i zaproponował prawidłowy sposób naprawy ten serwis bez kombajnu.

                                          Komentarz

                                          • kecaj
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 1511
                                            • Superb II (3T4)

                                            #22
                                            Zamieszczone przez rezon
                                            przeważnie to używają kombajnów (u mnie to było 4/5), gdzie dobicie czynnika równa się - odessaniu, nabiciu z dodatkiem kontrastu i oleju. A maszyna mierzy i drukuje wagę czynnika, a nie ciśnienie. Ale jak się okazało właściwą diagnozę postawił i zaproponował prawidłowy sposób naprawy ten serwis bez kombajnu.
                                            Odessali całość bo były ubytki w układzie i dla sprawdzenie po lampa UV miejsca ubytki dostałeś całość + kontrast.
                                            Ja piszę o sprawie kiedy jedziesz na kontrolę klimatyzacji i sprawdzane jest tylko cisnienie w układzie.
                                            Prawidłowo powinno być:
                                            1. sprawdzenie temperatury chłodzenia (oczywiście po wymianie filtra przeciwpyłkowego)
                                            w przypadku zbyt wysokiej temperatury
                                            2. odessanie czynnika
                                            3. osuszenie układu (w zależności od czasu wymiana także ususzacza)
                                            4. wytworzenie próżni i sprawdzenie szczelności (czas około 20 min)
                                            5. nabicie klimatyzacji odpowiednia ilością czynnika i oleju.
                                            6. sprawdzenie temperatury chłodzenia
                                            W przypadku dalszego złego działania klimatyzacji, podłaczenie manometru w celu sprawdzenia ciśnienia jakie wytwarza kompresor klimatyzacji, Gdy ciśnienie wytwarzane przez kompresor jest prawidłowe trzeba sprawdzić zawór rozprężny.
                                            Kiedyś zawór był mechaniczny a kompresor miał sprzęgiełko. Aktualnie w OII zawór jest juz elektroniczny a kopresor chodzi na stałe.
                                            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                                            Komentarz

                                            • janusz35
                                              Ambiente
                                              • 2007
                                              • 143
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              #23
                                              sterownik climatronika

                                              Mam pytanie o sterownik klimatyzacji w OI (prawdopodobnie ten pod akumulatorem na podłużnicy). Wszystko zostało sprawdzone został tylko ten sterownik. Jaki jest jego ewentualny koszt oraz czy występuje tylko ori czy sa zamienniki?

                                              Komentarz

                                              • leszekmw
                                                RS
                                                • 2005
                                                • 5356

                                                #24
                                                kecaj, wszystko to co napisałeś jest prawdą , i tak się powinno obsługiwac klimę w porządnym zakładzie , normalnym zakładzie , tak jak napisałem , metoda ważenia czynnika a także oleju jest powszechnie stosowana jeżeli zakład posiada nowe urządzenia.. metoda mierzenia ciśnień daje niedokładne parametry.
                                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                GVI 1.4TSI
                                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                Komentarz

                                                • janusz35
                                                  Ambiente
                                                  • 2007
                                                  • 143
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                  #25
                                                  Ponownie ja . Jak pisałem wcześniej -wszystko sprawdzone -czynnik chłodzący wymieniony, czujka w układzie sprawdzona (podmieniona z nową), układ szczelny, elektromagnes sprężarki sprawny -sprężarka załącza się podpięta na krótko. Brak tylko prądu na kostce. Gość z serwisu klimy skierował mnie do znajomego elektryka ale nie moge go namierzyć więc mam pytanie: czy za brakiem pradu może stac ten moduł:

                                                  Cena nie jest jakaś zabójcza,może spróbuję wymienić sam.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...