Lepiej tak nie eksperymentować bez oliwy ,bo pomimo iż po odpięciu kostki sterownik nie będzie dostawał sygnałów to wszystko będzie pracować na sucho , co do oliwy to wystarcza w spokojności jedna tubka .ok
Haldex problem.
Zwiń
X
-
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
-
-
spuszczasz olej dolną śrubą i tą sama go wlewasz tylko musisz mieć szybkie ruchy w momencie gdy dochodzi do wkręcenia korka ,ja tak już kilka razy wymieniałem i jak się uroniło ze 2 krople to był max ,można również od boku gdzie jest śruba w dekielku po przeciwnej stronie jak jest sterownik haldexa , na dekielku jest napis haldex wówczas gdy się tamtedy zacznie przelewać to znaczy że jest tyle ile powinno ,ale z drugiej strony ilość w tubie jest tak wymierzona że tyle musi wejść i koniec.okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Nie jeździj bez pompki/oleju, szkoda napędu.
Zmieniając olej, spuść stary, odkręć filtr, powinien cały olej zlecieć. Wkręć nowy filtr, wciśnij całą tubę oleju - you are done!
PS. Warto wyczyścić magnes raz na jakiś czas.
PS 2. Nalewając bocznym otworem w kapie - pamiętajmy że jest tam wąski kanalik i olej nawet po nalaniu 100ml może już wyciekać, trzeba bardzo powoli nalewać i czekać, dlatego lepiej dołem.Mr Haldex - jak umiem to zawsze pomogę.
www.awdcarparts.com
Komentarz
-
-
pożyczyć, zakupić lub dorobić .
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Witam wszystkich dawno mine nie bylo. Autko bylo u najlepszego elektryka samochodowego w regionie no i on tez polegl... Pytanie moje do posiadaczy 4x4 czy w waszych autkach jest takie cos jak u mnie otóż po włączeniu zaplonu komunikacja z haldexem jest a po uruchomieniu silnika komunikacji brak. Czy to normalne ??
Komentarz
-
-
kamil2c25 nie jest to normalne , komunikacja musi być cały czas od uruchomienia silnika po jego zgaszenie , sprawdzaliście złącza - kostki na haldexie ???Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
to coś jest nie halo ze sterownikiem wg mnie .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Jak po uruchomieniu silnika nie ma komunikacji to coś z zasilaniem jest nie tak. Najlepiej VCDS i bolki pomiarowe chyba 125 odpowiada za komunikacje mają być dwie jedynki stałe. U mnie komunikacja była przerywana co sekundę. Kupiłem drugi sterownik ale udało mi się naprawić stary okazało się że padł w nim filtr wyrównujący na linii Can. Po jego wylutowywaniu z glutu jakim był zalany sterownik i zrobieniu zwory z przewodów działa do dziś czyli jakieś dwa lata.
Komentarz
-
Komentarz