Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zla skrzynia biegow i liche sprzeglo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zla skrzynia biegow i liche sprzeglo

    ja też tu szukam porad mądrzejszych i doświadczonych bardziej

    sam się uczę na błędach swoich i cudzych

    warto pytać i odpowiadać

    sam nie jestem mechanikiem tylko użytkownikiem

    pzdr

  • #2
    Zla skrzynia biegow i liche sprzeglo

    Wiec tak jak w temacie problem tkwi w tym ze zakupilem okte jakis tydzien temu z dziwnym pedalem sprzegla jak wciskalem to do wiekszej polowy wchodzil jakby nie bylo pompki a reszta posowu do podlogi juz normalna,zas przy puszczaniu po 1 cm autko juz sie toczylo czyli na moj rozum cos za szybko troszq...sciagnelem cylinder sprzegla i bylo napisane na nim ze pochodzi od glofa 4 ,wiec raz dwa do salonu skoda auto i 2 dni puzniej posiadalem calkiem inny cylinder(trzpien byl dluzszy od starego o jakas polowe na koncu jakis bialy plastik ktory to niby ma wchodzic skrzynie i sie zatrzasnac)lecz przy tej skrzyni ten metal jest inny bez zadnego otworu na owy plastik (wyglada identycznie jak od fabi 1.4 2002 rok lub golf 3 tdi)Kod silnika to ALH skrzynia ktora posiadam pod maska to EUH lecz na tylnej naklejce widnieje kod skrzyni EGR dodam ze biegi wchodzily ok i nie mialem zadnych innych zastrzezen.

    Zwracam sie z prosba do calego forum teamu o szybkie info zanim zrzuce skrzynie czy istnieje jakis dluzszy cylinder ktory by rozwiazal problem lub czy ktos posiada wiedze na temat CO MAM ZROBIC I CZY KONIECZNA JEST ROZPINKA SKRZYNI


    tak w nawiasie to nie wkladalem nowego cylindra poniewaz jesli na moje oko nie bedzie pasil to jak zabrudze go smarem i plynem chamulcowym to raczej nikt go spowrotem nie przyjmie a nie byl taki taki zeby sobie go postawic kolo czjnika w kuchni i dlatego pisze do fachowcow ,pozdrawiam i dzieki z gory za jakiekolwiek info.....

    [ Dodano: Sob 03 Lip, 10 19:50 ]