Witam.
To mój pierwszy post więc wypada się przywitać, Cześć wszystkim.
Wracając do tematu, mam problem z moją octavką, w czasie jazdy nie ma mocy, nie może się wkręcić powyżej 3,5tyś.obr. i to zależy na którym biegu, i tak:
1 - 3500obr.
2- 3000
3- 2500
4- do max 2000
Prędkość maksymalna 80-90km/h
Po zdjęciu kabla z przepływki jest ciut lepiej(100-115km/h)wiadomo że wtedy wchodzi w tryb serwisowy i wywala błąd.
Nie pokazuje żadnych błędów w vag, po zamianie przepływki że sprawnego auta to samo, po wymianie turbiny (brała olej, były zapieczone łopatki i miała luzy)- to samo, po pominięciu zaworu sterującego pracą turbiny(zrobiłem na chwilę bypass)- bez zmian.
Siłownik przy turbinie po uruchomieniu silnika pracuje prawidłowo, wciąga cięgno.
Proszę o podpowiedź co może jeszcze blokować silnik przed podniesieniem obrotów w czasie jazdy, na postoju wkręca się normalnie.
To mój pierwszy post więc wypada się przywitać, Cześć wszystkim.
Wracając do tematu, mam problem z moją octavką, w czasie jazdy nie ma mocy, nie może się wkręcić powyżej 3,5tyś.obr. i to zależy na którym biegu, i tak:
1 - 3500obr.
2- 3000
3- 2500
4- do max 2000
Prędkość maksymalna 80-90km/h
Po zdjęciu kabla z przepływki jest ciut lepiej(100-115km/h)wiadomo że wtedy wchodzi w tryb serwisowy i wywala błąd.
Nie pokazuje żadnych błędów w vag, po zamianie przepływki że sprawnego auta to samo, po wymianie turbiny (brała olej, były zapieczone łopatki i miała luzy)- to samo, po pominięciu zaworu sterującego pracą turbiny(zrobiłem na chwilę bypass)- bez zmian.
Siłownik przy turbinie po uruchomieniu silnika pracuje prawidłowo, wciąga cięgno.
Proszę o podpowiedź co może jeszcze blokować silnik przed podniesieniem obrotów w czasie jazdy, na postoju wkręca się normalnie.
Komentarz