hej
po 3latach bezawaryjnej eksploatacji przyszłą pora i na moją biedną skodzinkę
jadę dziś do pracy i nagle czuje zanik mocy
zwalniam i czuje ze ciągnie sama do przodu bez gazu... mówię koniec rozbiegany etc pewnie turbo
zgasiłem na biegu żeby nie było że pójdzie w tany i gitara.... poczekałem chwilę zapalam i widzę że trzęsie silnikiem jak zwariowane (jak by szedł na 2 gary)
coś próbowałem jechać max do 2krpm chwile szedł i kopcił coraz bardziej
patrze oleju prawie niema, dolałem 0.5l co miałem w bagażniku i poczekałem na teścia żeby mnie odholował (30km ;/) odpalałem tylko kiedy spodziewałem się ostrego hamowania na światłach
podpinam się vagiem pod blokiem żeby zobaczyć co i jak , błędów BRAK ! mówię zobaczę czy turbo nabija.... lekko przegazowałem wyglądało jak by turbo pompowało normalnie !
ale doszło do 2.5 / 3k rpm i OGIEŃ widzę że obroty rosną także szybko bieg gaszenie sprzęgło
zgasiłem zanim doszło do 6krpm ale juz nadymiło ostro :/
w vagu jedyne co mnie zastanawiało to grupa 13 chyba ? coś z wtryskami to jest było bank 1 i 2 chyba 13.x a bank 3 i 4 - 13.x idealne przeciwieństwa
ma ktoś jakieś pomysły ? mechanik trochę w ciemno strzelał że może jakaś kanał olejowy w plecy i leje olej na tłok albo cos ale w żadną stronę nie był pewien narazie ;(
z góry thx !
po 3latach bezawaryjnej eksploatacji przyszłą pora i na moją biedną skodzinkę
jadę dziś do pracy i nagle czuje zanik mocy
zwalniam i czuje ze ciągnie sama do przodu bez gazu... mówię koniec rozbiegany etc pewnie turbo
zgasiłem na biegu żeby nie było że pójdzie w tany i gitara.... poczekałem chwilę zapalam i widzę że trzęsie silnikiem jak zwariowane (jak by szedł na 2 gary)
coś próbowałem jechać max do 2krpm chwile szedł i kopcił coraz bardziej
patrze oleju prawie niema, dolałem 0.5l co miałem w bagażniku i poczekałem na teścia żeby mnie odholował (30km ;/) odpalałem tylko kiedy spodziewałem się ostrego hamowania na światłach
podpinam się vagiem pod blokiem żeby zobaczyć co i jak , błędów BRAK ! mówię zobaczę czy turbo nabija.... lekko przegazowałem wyglądało jak by turbo pompowało normalnie !
ale doszło do 2.5 / 3k rpm i OGIEŃ widzę że obroty rosną także szybko bieg gaszenie sprzęgło
zgasiłem zanim doszło do 6krpm ale juz nadymiło ostro :/
w vagu jedyne co mnie zastanawiało to grupa 13 chyba ? coś z wtryskami to jest było bank 1 i 2 chyba 13.x a bank 3 i 4 - 13.x idealne przeciwieństwa
ma ktoś jakieś pomysły ? mechanik trochę w ciemno strzelał że może jakaś kanał olejowy w plecy i leje olej na tłok albo cos ale w żadną stronę nie był pewien narazie ;(
z góry thx !
Komentarz