miałem to samo tylko że w silniku BKC. Zima -20 palił na dotyk natomiast lato +30 na zimnym silniku wszystko OK a na rozgrzanym trzeba było kręcić 3-5 sekund żeby załapał. Pomogła wizyta u fachowca, zmienił mapkę wtrysku tzn. zmniejszył obroty przy których jest podawana dawka rozruchowa na pompowtryski, teraz już jakieś pół roku wszystko OK nie ma znaczenia czy zimny czy gorący pali na dotyk.
Odnośnie tej sprawy jeszcze dodam, że akumulator mam od nowości i jak na razie kręci dobrze. Wg. mnie nie ma sensu bawić się w naprawy, wymiany rozrusznika czy akumulatora wystarczy naprawdę jechać do człowieka który się na tym zna i za około 300 .- ma się święty spokój.
to tyle z mojej strony.
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU .
Odnośnie tej sprawy jeszcze dodam, że akumulator mam od nowości i jak na razie kręci dobrze. Wg. mnie nie ma sensu bawić się w naprawy, wymiany rozrusznika czy akumulatora wystarczy naprawdę jechać do człowieka który się na tym zna i za około 300 .- ma się święty spokój.
to tyle z mojej strony.
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU .
Komentarz