turbo problemy po wymianie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukasz8412
    Classic
    • 2017
    • 3
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    turbo problemy po wymianie

    witam w moim aucie padlo turbo zlamana lopata od strony goracej krzywy wirnik ogolnie zlom silnik wszedl na duze obroty i sam zgasl wiec kupilem regenerowane turbo zmienilem i auto jezdzi jak dobrze jak nigdy dotad i ciszej pracuje ale po odpaleniu po dlugim postoju np po nocy przez 10 sekund faluja obroty i puszcza chmurke niebieskiego dymu potem wszystko wraca do normy czy ktos moze podpowiedziec gdzie szukac co dalej jestem z lodzi ile osob pytam tyle teori silnik asv 2005
  • robekcool
    RS
    • 2009
    • 2041
    • Octavia II (1Z3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Zgięta korba.
    www.k-mot.pl
    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
    Autoholowanie.
    Robert Kulma

    Komentarz

    • Wolga85
      Rider
      • 2014
      • 288
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      Zamieszczone przez robekcool Zobacz wpis
      Zgięta korba.
      Łał kolega widzę ma zdolności nadprzyrodzone.
      A tak na serio daj sobie przezroczyste przewody do/z pompy wtryskowej i zobacz czy czasem przy odpalaniu nie lecą bąble powietrza do pompy lub z pompy.
      Ugiętą korbę ładnie widać w korekcjach wtrysków.

      Komentarz

      • Krzycho-63
        Rider
        • 2007
        • 628
        • Superb II (3T4)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Jak kolega napisał wcześniej,zgięty korbowód/y.Zanim nie ustawi dawki paliwa obroty falują i dymi.
        Skoda Superb II Ambition
        2.0 TDI CR 170 KM

        https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez Wolga85 Zobacz wpis
          Łał kolega widzę ma zdolności nadprzyrodzone.
          A tak na serio daj sobie przezroczyste przewody do/z pompy wtryskowej i zobacz czy czasem przy odpalaniu nie lecą bąble powietrza do pompy lub z pompy.
          Ugiętą korbę ładnie widać w korekcjach wtrysków.
          Patrząc na genezę usterki, raczej to jasne.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • lukasz8412
            Classic
            • 2017
            • 3
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            OK czu;i jakie beda korekcje wtryskow z kompa kiedy podlaczylem 3 wtryski sa na minusie w okolicach -0.50 jeden na plusie do 0.50

            Komentarz

            • lukasz8412
              Classic
              • 2017
              • 3
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              turbo nie pociagnelo oleju z silnika zaraz po tym incydencie sprawdzilem auto weszlo na obroty ale silnik sie nie rozbiegal zgaslo samo

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Jeśli nie dostał dodatkowego "paliwa" to czemu wszedł na obroty. Wystarczy powiedzmy 100 ml z ic i temat załatwiony. Nie chcę być brutalny , ale możesz łudzić się dalej.
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                Pracuję...