Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czujnik poziomu paliwa.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czujnik poziomu paliwa.

    Andrev3, do konca chyba nie bo czcionka jest przed FL. A w zakladce spalania masz przypis Consumption :?:

  • #2
    Czujnik poziomu paliwa.

    Witam. Opiszę mój problem. Po zatankowaniu full paliwa wskazówka nigdy nie pokazuje maksymalnej wartości, gdy paliwa ubywa wskazówka nigdy nie schodzi poza kreseczkę wskazującą chyba 1,4 baku. Nigdy nie zeszła do rezerwy. Poczytałem trochę na forum i myślę że to wskaźnik poziomu paliwa.
    Jak samemu to sprawdzić czy działa?
    Czy kupić najpierw czujnik, wyjąć pompę i go wymienić?
    Pozdrawiam.

    Komentarz


    • #3
      Mam to samo, wymieniłem pompę i nie pomogło. Winna jest wskazówka na liczniku.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Deco
        Mam to samo, wymieniłem pompę i nie pomogło. Winna jest wskazówka na liczniku.
        Udało się naprawić?

        Komentarz


        • #5
          Nie naprawiałem, olałem to.

          Komentarz


          • #6
            to nie wina wskazowki lecz wina opornika regulowanego w smoku ktury znajdziesz w baku

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez mobi65
              to nie wina wskazowki lecz wina opornika regulowanego w smoku ktury znajdziesz w baku
              proszę jaśniej

              Komentarz


              • #8
                U mnie jak naleje do pierwszego odbicia, zanim wskazowka drgnie z max zrobie okolo 75 km po miescie. Potem juz jest ok, przy tankowaniu jak tylko zapali sie rezerwa wchodzi rowno 48 l - czyli tyle ile powinno.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez firmek
                  przy tankowaniu jak tylko zapali sie rezerwa wchodzi rowno 48 l - czyli tyle ile powinno.
                  znam stacje w W-wie, ze ok 55 litrów by Ci weszło, bo się na nią naciałem 2 tyg temu.... :evil:
                  Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez lorek100
                    Zamieszczone przez mobi65
                    to nie wina wskazowki lecz wina opornika regulowanego w smoku ktury znajdziesz w baku
                    proszę jaśniej
                    wyciera sie dosc czesto opornik napylany cos takiego smok

                    a co do zatankowania wiecej paliwa to i wejdzie okolo 65 litr

                    Komentarz


                    • #11
                      mobi65, do 01 wiem ze mze wejsc wiecej ale mówie o pierwszym odbiciu
                      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez piotrek_os
                        mobi65, do 01 wiem ze mze wejsc wiecej ale mówie o pierwszym odbiciu
                        to juz raczej zalezy od ustawienia dystrybutora

                        Komentarz


                        • #13
                          mobi65, ja zmieniałem całego smoka razem z tym opornikiem regulowanym, o którym piszesz i u mnie to nic nie zmieniło nadal po wlaniu na do pierwszego odbicia pokazuje mi 7/8 baku dopiero jak wleje z odpowietrzaniem pokazuje mi max, za to jak komp pokazuje, że mam 0 do przejechania to mogę wlać tylko do odbicia 47 l czyli okłamuje mnie dokładnie o 1/8 baku.

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam. Szukałem dziś czujnika paliwa, obdzwoniłem parę sklepów w poznaniu i brak.
                            Macie jakiś namiar na sklep gdzie są dostępne.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez lorek100
                              Witam. Szukałem dziś czujnika paliwa, obdzwoniłem parę sklepów w poznaniu i brak.
                              Macie jakiś namiar na sklep gdzie są dostępne.
                              SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia

                              Komentarz


                              • #16
                                Mam to samo wskazowka dobija do konca pozniej jak ruszam to wachnie sie do 1 kreski i pozniej wraca na swoje miejsce i zaczyna sie bujac jak statek na falach w przedziale pol kreskiszukam rozwiazania juz 8 miesiecy zyc z tym mozna ale mnie to strasznie irytuje!!!wymienilem caly smok z szujnikiem!!!i dalej to samo!!!mechanik mowil ze to a:moze byc wina wskaznika na tablicy b:gdzies jest zasniedzialy przewod i gubi opornosc c:czujnik tez moze byc popsuty (wada fabryczna)szukam na forum ale kazdy ma objawy wymienil czujnik i dalej to samo moze jest ktos kto to naprawil

                                [ Dodano: Nie 25 Lip, 10 11:11 ]
                                Acha dodam ze gdy samochod stoi to wskzowka ustawia sie na wlasciwym poziomie i nie ma znaczenia czy silnik pracuje czy nie!!Jeszcze jeden objaw czasami jade a wskazowka sobie poprostu opadla o 2 kreski i zaczela rosnac wartosc zeby po 20 km wrocic do stanu poczatkowego o co cho???

                                Komentarz


                                • #17
                                  przemo_w2, naprawiłeś ten wskaźnik paliwa :?: mam identyczne objawy, ruszam spod świateł, wskazówka opada o jedną kreseczkę i po przejechaniu kilku km wraca do prawidłowego poziomu.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    rafal-rafik, sprawdź czujnik w baku... pewnie ścieżka potencjometru już "wyrobiona".
                                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Dla wszystkich, którym wskazówka nie dochodzi do maxa lub nie spade do zera proponuję podłączyć VAGa. Łączymy się z modułem licznika i włączamy test elementów wykonawczych, czy jak to się tam nazywa (już nie pamiętam).
                                      Komputer testuje wszystkie wyświetlacze i wszystkie wskazówki.
                                      W momencie testowania wskazówki od paliwa powinna ona od zera równomiernie podnosić się do maxa, następnie opaść z powrotem do zera, a następnie ustawić się centralnie na środku podziałki. Jak tak jest to strzałka ok.
                                      Druga sprawa, to nasze liczniki mają opóźnienie wskazań poziomu paliwa. Wynosi ono pare lub parenaście sekund (dokładnie nie wiem ile). Służy to temu, żeby nie dostać oczopląsów jak ktoś wjedzie w dziurę lub gwałtownie ruszy na światłach, czy też zahamuje. Ruszamy np. gwałtownie na światłach, paliwo nam się bujnie w zbiorniku, a strzałka ma dalej stać w miejscu. Za te pare sekund jazda się wyrówna, poziom paliwa wraca do stanu jaki był przed chwilą, a kierowca się nie denerwuje, że ma wahadło na desce roździelczej. Zatem jak, komuś się wskazówka buja jak w jakimś Fiacie 126p albo Żuku, to doszukiwałbym się przyczyny w elektronice wskaźników.
                                      No i trzecia sprawa - wskazówka działa normalnie , a od pewnego momentu spada do zera, albo w ogóle nie spade do zera, albo nie dobija do maxa. Jak testowanie wskazań licznika dało wynik pozytywny, to do wywalenia płytka oporowa (potencjometr) ze zbiornika.
                                      Wymianę płytki przerabiałem osobiście, więc zwracam uwagę na to , żeby się zgadzały numery. Zanim znalazłem dokładnię tą którą potrzebowałem , przewinęło się pare, które były idealne pod względem rozmiaru, długości i końcówek kabelków, ale parametry inne.
                                      Nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, że po założeniu takiego wynalazku, który ma inne oporności, nasz wskaźnik będzie pokazywał totalne głupoty.
                                      Pozdrawiam.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Dzięki djtomi2, u mnie pewnie potencjometr do wymiany bo wskaźnik dobrze pokazuje, tylko czasem jak dynamicznie ruszam to wskazówka opada o jedną "kreseczkę" i po paru kilometrach wraca do prawidłowej pozycji.

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X