Zaświeciła się i zgasła podczas jazdy konewka oleju.Co zrobić?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcinusek
    Ambiente
    • 2011
    • 114
    • Octavia I combi (1U5)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    #26
    Czy warto zrobić taki remont? to zależy ile chcesz pojeździć, jak parę lat to chyba warto. Koszt kilka lat temu mnie wyniósł 1,3kpln. Ale wierz mi, jest duży komfort psychiczny jak mam gdzieś jechać dalej, np. Chorwacja ;o)

    Komentarz

    • anoni
      Ambiente
      • 2017
      • 103
      • Octavia I (1U2)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

      #27
      Przypomniało mi się jak ze dwa razy na wymianie olejów na zaufanym warsztacie stałem w kolejce przede mną gość wymieniał oleje w świeżo sprowadzonym MB c klasa i kazał wlać dwie sztuki Doktorka i do pełna oleju . Więc może to być też przyczyną mrugania kontrolki po wymianie oleju Możliwe ze ten doktorek zapchał kanały lub smoka itp ale z tego co słyszałem to są najczęstsze usterki po użyciu doktorka

      Komentarz

      • marcinusek
        Ambiente
        • 2011
        • 114
        • Octavia I combi (1U5)
        • AZJ 2.0 MPI 115 KM

        #28
        Jak zdejmiesz pokrywę zaworów to się przekonasz naocznie co miałeś wlewane. Jak zobaczysz czarną smolistą mazię to raczej na pewno motodoktor. Pocieszę cię. Sam to przechodziłem ale w porę to odratowałem. Wymiana uszczelniaczy, pierścieni, regeneracja głowicy ( wymiana zaworów, prowadnic), płukanka silnika i po tym wszystkim silnik odżył. Panewki były zdrowe, nominalne więc nie zmieniałem. Po tej operacji kilka lat temu już przelatał 110tys.km ;o) i nadal żyje.

        Komentarz

        Pracuję...