Ziomal, no jak chcesz do recznego - to trzeba by zrobic liste, bo znow widze troche chetnych sie zbiera, to mozna by bylo machnac niebawem po kolejna dostawe. Ktos tam chcial zestaw BT, ktos podlokietnik, ktos amory maski do O1, ktos AUX'a itd
na początku chciałbym prosić o powstrzymanie się od komentarzy typu "HID-y to zło". Ale do rzeczy....
Ostatnie dostałem od kumpla zestaw HID H7 do przetestowania. W związku z tym, że przymierzam się do oryginalnych ksenonów postanowiłem zobaczyć jak jest różnica w świeceniu żarników ksenonowych w porównaniu do standardowych H7.
No i po zamontowaniu HID-ów do mojej O2 FL pojawił się problem. Lampy zapalają się i po chwili (tj. ok. 30 s) gasną. Po ich wyłączeniu i ponownym włączeniu sytuacja powtarza się.
Lampy zapalają się i po chwili (tj. ok. 30 s) gasną. Po ich wyłączeniu i ponownym włączeniu sytuacja powtarza się.
a nie wywala błędu o przepalonej żarówce ? tak jak napisał Enriquez, trzeba autko "uświadomić" że ma założone zenony , wtedy zamiast 12v puści bodajże 14v ale tu akurat mogę się mylić.
ale zaraz, powiedzcie mi czy jak zakładasz HID-y to czy czasem sama przetwornica która tam jest nie robi takiego napięcia, przecież jak montują do OI HID-y to nie trzeba nic robić i daje napięcie 14V... troszkę mnie to zastanawia bo jak miałem OI i chwilę jeździłem na HID-ach to nic nie zmieniałem, w OII wiem że jest opcja że trzeba to zmienić bo sam mam dokładany ksenon i zmieniałem napięcie na 14V.
Zobaczymy co będzie po zmianie w VCDS-ie
bohen, pisze ze mu gasna po ok 30 sek Andrev3, czyli tak jak bys montowal leda postojowego , zapala ,komp niema oporu nierozpoznaje i gasi.. przynajmniej ja to tak rozumiem.. a swoja droga vag...
andriu21tg, trochę za długo jak na napięcie. Pamiętasz jak Bartek zakładał nam ksenony. Jak nie zmienił w Vagu napięcia to one nie świeciły tylko mrugały, a te świeca 30 s. i gasną... ja bym szukał problemu w HID-ach
AdamB, tak się zastanawiam czy czasem przetwornice nie są strzelone..
Doświadczenia w tym temacie nie mam ale wydaje mi się że przetwornice są ok. U kolegi w A4 b6 działały bez zarzutu a poza tym palniki startują dobrze tylko jakby traciły napięcie po pewnym czasie.
Będę musiał po pracy sprawdzić czy przypadkiem komp nie odcina napięcia jak stwierdzi "przepaloną żarówkę". Jeśli tak będzie, to według mnie winny będzie właśnie komp i zmiana kodowania powinna pomóc. Ale to się okaże jak będę miał dostęp do VAG-a lub VCDS-a.
Zamieszczone przez Andrev3
andriu21tg, trochę za długo jak na napięcie.
Ok. to jak wrócę do domu to zmierzę dokładnie ten czas świecenia lamp, bo te 30 s podałem "na oko".
Andrev3, nasze myrgaly owszem ale po zapaleniu silnika ... jak zapalalo sie same swiatla na postoju to bylo git.. a tak swoja droga wg. mnie to klatwa ...hida ;D trzeba zakladac ori lampy hehe :szeroki_usmiech
No dobra dziś troszkę bardziej pobawiłem się tymi HID-ami i sytuacja wygląda następująco:
- jak silnik jest zgaszony to działają,
- jak włączę silnik to krótki stroboskop i off
Także wygląda na to podobny przypadek jak tu
Zamieszczone przez andriu21tg
Andrev3, nasze myrgaly owszem ale po zapaleniu silnika ... jak zapalalo sie same swiatla na postoju to bylo git.. a tak swoja droga wg. mnie to klatwa ...hida ;D trzeba zakladac ori lampy hehe :szeroki_usmiech
czyli teraz pozostaje dorwać VAG-a i mieć nadzieję, że wszystko zadziała jak należy :diabelski_usmiech
Może w końcu uda mi się zobaczyć jak świecą ksenony w nocy :szeroki_usmiech
Aha i jeszcze w woli wytłumaczenia, nie mam pojęcia czemu wczoraj palniki zachowywały się inaczej; może ja byłem zmęczony i nie zwracałem uwagi na to czy silnik jest włączony czy wyłączony albo po prostu złośliwość przedmiotów martwych :diabelski_usmiech
Po działaniach organoleptycznych muszę powiedzieć że po zalożeniu HID-ów nie potrzeba kodowania VAG-iem Jeśli jest coś nie tak to raczej stawiam na bardzo słabej jakości zestaw
Zamieszczone przez bohen
Aha i jeszcze w woli wytłumaczenia, nie mam pojęcia czemu wczoraj palniki zachowywały się inaczej; może ja byłem zmęczony i nie zwracałem uwagi na to czy silnik jest włączony czy wyłączony albo po prostu złośliwość przedmiotów martwych
Ja widziałem nawet takie przypadki że po zainstalowaniu takiej samej przetwornicy ale z innego zestawu HID świecił delikatnie inna barwą Nie ma co tu dużo mówić to poprostu tania chińszczyzna.... zainwestuj w ori xenony :wink:
ha.. czyli coś jednak mi dobrze podpowiadało że to wina zestawu
Niestety tak.... wiekszość zestawów HID jest zasilana 12V no bo przecież musi dzialać nie tylko w skodzie Natomiast problem tkwi w poborze pradu czyli:
Zwykla żarówka pobiera 50W w zwyż natomiast zestaw HID to max 35W dlatego też moduł komforu widzi go jako albo xenon albo przepalona żarówka i dlatego mryga
"Dobry" zestaw HID potrafi oszukać moduł komfortu czy jak to ta, sie nazywa
ha.. czyli coś jednak mi dobrze podpowiadało że to wina zestawu
Podłącz hidy bezpośrednio do akumulatora jek będa działay prawidłowo to spróbuj pomierzyc napięcie na zestykach przetwornicy rozwiązać problem VCDS'em jak będa mrugać, gasnąć itd to raczej uszkodzone hid.
a dla tych co mają HID'y, nie maja samopoziomowania a chcą być w zgodzie z przepisami to polecam http://jafra.home.pl/product_info.ph...roducts_id/413 widziałem to zamontowane w golfie 5 i całkiem przyzwoicie działa
Komentarz