Problemy i usterki Octavia I historia serwisowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • norbert51
    Classic
    • 2010
    • 6

    Problemy i usterki Octavia I historia serwisowa

    Zamieszczone przez piramida
    Zamieszczone przez Skfarek
    piramida, no to szkoda że się nie dogadaliśmy, bo ja poluję na nakładkę tylną zderzaka a`la dyfuzor do mojej, można było zamówić razem i podzielić między siebie koszty przesyłki :cry:
    no widzisz, pewne rzeczy wychodza w praniu, ale mysle jeszcze nad zakupami na superskoda więc moze nastepnym razem zrobimy wspólne zamówienie?
    Zobaczymy jak szybko przyjdzie paczka.
    Moja przyszła w 6 dni :szeroki_usmiech
  • vigo12
    Classic
    • 2009
    • 28

    #2
    Problemy i usterki Octavia I historia serwisowa

    Często przeglądam fora internetowe zawierające informacje o niezawodności samochodów .Informacje które tam znajduje moim zdaniem nie są do końca miarodajne. Często są zbyt emocjonalne i wyrywkowe . Dlatego chciałbym zamieścić historie serwisową mojego auta ( kupione w Polsce nowe u dilera ) licząc że inni podziela się swoimi doświadczeniami z eksploatacji Octavi I .Pomoże to innym kupującym taki samochód nowy ( już niedługo ) lub z drugiej ręki .

    Silnik 1,9 tdi AGR

    Przebieg około 1000 km - kontrolka poduszek świeci się - trzykrotna naprawa wiązki przewodów pod fotelem kierowcy
    Przebieg około 40 000 km -utrata mocy - rozszczelnienie dolotu do turbiny spadła opaska
    Przebieg około 50 000 - mokry dywanik pod nogami kierowcy -zatkany odpływ pod szyba przez liście
    Przebieg około 60 000 - awaria czujnika ciśnienia oleju
    Przebieg około 100 000 - spadek mocy - awaria przepływomierza
    Przebieg około 120 000 -awaria mechanizmu wycieraczek
    Przebieg około 130 000 - stuki w zawieszeniu podczas skręcania - do wymiany łożyska mocowania amortyzatorów od góry
    Przebieg około 135 000- awaria przerywacza kierunkowskazów i awaria podnośnika szyb
    Przebieg około 150 000 - awaria podnośnika szyb
    Przebieg około 160 000 do 240 000 problemy z utratą mocy przechodzenie silnika od czasu do czasu w tryb awaryjny
    Przebieg około 200 000 awaria mechanizmu wycieraczek
    Przebieg około 220 000 wymiana łączników stabilizatora oraz sworzni wahaczy
    Przebieg około 230 000 wymiana tylnych amortyzatorów
    Przebieg około 240 000 wymiana koła dwumasowego i tarczy sprzęgła
    Przebieg około 250 000 problemy z mocą - od 160 000 przyczyna turbina wymiana wraz z zaworem sterującym
    Przebieg około 255 000 nabijanie kllimatyzacji
    Przebieg około 260 000 awaria podnośnika szyb
    Przebieg około 270 000 awaria imobilizera
    Przebieg około 280 000 awaria przepływomierza
    Przebieg około 300 000 problemy z zapalaniem zimie wymiana wtryskiwaczy
    Przebieg około 310 000 awaria tablicy zegarów
    Przebieg około 320 000 usterka elektryczna klimy
    Przebieg około 330 000 wymiana mechanizmu wycieraczek

    Oprócz tego normalne przeglądy w ASO ( moje części )

    W tym momencie kompresja około 31 bar na cylindrach silnik nie bierze oleju.

    Komentarz

    • baca10
      RS
      • 2009
      • 6225

      #3
      vigo12, bardzo dobry pomysl zawsze to komus pomoze

      Komentarz

      Pracuję...