Zamieszczone przez piramida
Problemy i usterki Octavia I historia serwisowa
Zwiń
X
-
Problemy i usterki Octavia I historia serwisowa
Często przeglądam fora internetowe zawierające informacje o niezawodności samochodów .Informacje które tam znajduje moim zdaniem nie są do końca miarodajne. Często są zbyt emocjonalne i wyrywkowe . Dlatego chciałbym zamieścić historie serwisową mojego auta ( kupione w Polsce nowe u dilera ) licząc że inni podziela się swoimi doświadczeniami z eksploatacji Octavi I .Pomoże to innym kupującym taki samochód nowy ( już niedługo ) lub z drugiej ręki .
Silnik 1,9 tdi AGR
Przebieg około 1000 km - kontrolka poduszek świeci się - trzykrotna naprawa wiązki przewodów pod fotelem kierowcy
Przebieg około 40 000 km -utrata mocy - rozszczelnienie dolotu do turbiny spadła opaska
Przebieg około 50 000 - mokry dywanik pod nogami kierowcy -zatkany odpływ pod szyba przez liście
Przebieg około 60 000 - awaria czujnika ciśnienia oleju
Przebieg około 100 000 - spadek mocy - awaria przepływomierza
Przebieg około 120 000 -awaria mechanizmu wycieraczek
Przebieg około 130 000 - stuki w zawieszeniu podczas skręcania - do wymiany łożyska mocowania amortyzatorów od góry
Przebieg około 135 000- awaria przerywacza kierunkowskazów i awaria podnośnika szyb
Przebieg około 150 000 - awaria podnośnika szyb
Przebieg około 160 000 do 240 000 problemy z utratą mocy przechodzenie silnika od czasu do czasu w tryb awaryjny
Przebieg około 200 000 awaria mechanizmu wycieraczek
Przebieg około 220 000 wymiana łączników stabilizatora oraz sworzni wahaczy
Przebieg około 230 000 wymiana tylnych amortyzatorów
Przebieg około 240 000 wymiana koła dwumasowego i tarczy sprzęgła
Przebieg około 250 000 problemy z mocą - od 160 000 przyczyna turbina wymiana wraz z zaworem sterującym
Przebieg około 255 000 nabijanie kllimatyzacji
Przebieg około 260 000 awaria podnośnika szyb
Przebieg około 270 000 awaria imobilizera
Przebieg około 280 000 awaria przepływomierza
Przebieg około 300 000 problemy z zapalaniem zimie wymiana wtryskiwaczy
Przebieg około 310 000 awaria tablicy zegarów
Przebieg około 320 000 usterka elektryczna klimy
Przebieg około 330 000 wymiana mechanizmu wycieraczek
Oprócz tego normalne przeglądy w ASO ( moje części )
W tym momencie kompresja około 31 bar na cylindrach silnik nie bierze oleju.
-
Komentarz