Witajcie
Problem tyczy sie tdi
Jak silnik sie zagrzeje to jest lekkie popiskiwanie w okolicy paska wielorowkowego, a jak włączę klimę to piszczy cały czas . Wymieniłem: sprzegielko altka w raz z łożyskami altka, rolka napinacza i rolka prowadząca i skończyły mi sie pomysły. Ale piszczy dopiero jak jest ciepły, na zimnym cisza z klima i bez
Damianjg, kolego, chodziło wyłącznie o Twoje dobro- co byś się nie męczył przy jej de- montażu :P ...ale widzę, że paseczek śmiga i nie piszczy :?: :wink:
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Damianjg, kolego, chodziło wyłącznie o Twoje dobro- co byś się nie męczył przy jej de- montażu :P ...ale widzę, że paseczek śmiga i nie piszczy :?: :wink:
Do demontażu używam wkrętarki szybciej idzie A pasek śmiga az milo, tylko mnie zastanawia dlaczego piszczał. nie był spękany ani nic, a wygląda ze sie ślizgał. Napinacz miałem zapasowy i podmieniłem i nie było poprawy, wiec napięcie było prawidłowe. długość porównałem i nie stwierdziłem aby sie naciągną. No cóż grunt że chodzi.
Punkcik poleciał Dzięki za porade akurat paska nie brałem pod uwage
Wymieniłem pasek wielorowkowy i napinacz paska, ale po wymianie pasek rytmicznie popiskuje - taki świerszczyk. Czy to możliwe, że zamontowano mi zleżały pasek który piszczy?l
znajomy obiecał mi sprawdzić alternator, sprężarkę klimy i osłuchać stetoskopem.
Poczytałem na forum i to może być jeszcze rozrząd, wymieniany 70 tys km temu ale to było w 2008r wiec ze starości może zaczęło hałasować.
[ Dodano: Wto 04 Mar, 14 21:22 ]
u mnie sprawa rozwiązana... piszczenie to była pompa wody, która się zatarła... znajomy co ją wymieniał powiedział, że przyjechałem w ostatniej chwili mimo, że rozrząd miał dopiero 70 tys km (pompy ręką nie dało się przekręcić). Sprzęgło alternatora też przy okazji wymieniem bo miało luzy.
Po wymianie całego rozrządu w aucie nastała błoga cisza... teraz zaczął mi przeszkadzać szum opon i wiatru.
Komentarz