[O2] Dziwne odglosy w okolicy srodkowych kratek nawiewu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • white_star
    Classic
    • 2011
    • 4

    [O2] Dziwne odglosy w okolicy srodkowych kratek nawiewu

    Zamieszczone przez Ziomal
    Zamieszczone przez blackrs
    a co ty tam robisz
    Zaprosili go na dożynki :diabelski_usmiech
    To już tak z nim źle



  • Chrisu
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    [O2] Dziwne odglosy w okolicy srodkowych kratek nawiewu

    Witam.
    Sprawa jest nastepujaca...od samego poczatku po zakupie auta w okolicach kratek nawiewu umieszczonych nad radiem (a dokladniej pod nimi) slychac dziwne odglosy. Czasami rytmiczne popukiwanie, do tego dochodzi ciagly odglos tak jakby gotujacej sie wody w garnku (wiem ze to smiesznie brzmi, no ale doslownie to jest taki odglos), oraz ciagla praca malego silniczka (cos jakby silnik krokowy). Wlaczenie lub wylaczenie klimatyzacji nie ma na to zadnego wplywu, tak samo jak wlaczenie nadmuchu na nogi, szybe, obieg wewnetrzny itd. Ogolnie odglosy slyszane sa caly czas. Przy tym wszystko dziala jak nalezy. Teraz pytanie.....co moze byc przyczyna powstawania tych dziwnych odglosow? Jest to cos co wymaga natychmiastowej reanimacji?
    "NIE WSTYD NIE WIEDZIEĆ, LECZ WSTYD NIE PRAGNĄĆ SWOJEJ WIEDZY UZUPEŁNIĆ"

    Komentarz

    • bialy104
      Drive
      • 2010
      • 52

      #3
      Ja mam podobne odgłosy ale dobiegają od schowka pasażera :/. Wystarczy, że załączę zapłon i słychać pukanie tak jakby coś się tam gotowało :/. Oczywiście po rozebraniu schowka nic już nie słychać...

      Komentarz

      • pysiaaa
        Classic
        • 2008
        • 5

        #4
        a ja miałam dziwne buczenie jakby właśnie silniczka jakiegoś -najbardziej słyszalny na postoju- dochodziło jak by z prawej strony ( wyłączone nawiewy i radio)
        i ....
        byłam w serwisie a ze na wóz na gwarancji wzięli go na diagnozę i stwierdzili ze to pompa paliwa do wymiany

        Komentarz

        • Robert_P
          Ambiente
          • 2010
          • 209

          #5
          Też mam takie jakby pukanie , jakby jakaś klapeczka pukała przy nawiewach , ktoś wie o co loto :?:
          Smerf Miętus

          Komentarz

          • bronx
            Classic
            • 2009
            • 23

            #6
            A nie jest to czasem awaria silniczka który steruje klapką od obiegu zamkniętego?
            Nie wiem jak w OII to jest rozwiązane, ale w I może to być to.

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              Chrisu, silniczki od klimatronika wariują
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              • Chrisu
                Classic
                • 2010
                • 6

                #8
                Zamieszczone przez piotrek_gdy
                Chrisu, silniczki od klimatronika wariują
                Dzieki . Czy wiec jest mozliwe ze pomimo tego ze wariuja, to klimatronic (i ogolnie sterowanie nadmuchem) dziala poprawnie? Czy to moze byc spowodowane uszkodzeniem samego sliniczka, czy przyczyna moze lezec gdzie indziej(sterowanie tymze silniczkiem)? Pytam poniewaz z tego co widze na alledrogo taki silniczek kosztuje w granicach 50 zl uzywka, wiec nie sa to jakies wielkie pieniadze, jednak wolal bym nie wydawac kasy w ciemno.
                "NIE WSTYD NIE WIEDZIEĆ, LECZ WSTYD NIE PRAGNĄĆ SWOJEJ WIEDZY UZUPEŁNIĆ"

                Komentarz

                • bronx
                  Classic
                  • 2009
                  • 23

                  #9
                  Chrisu

                  Climatronik będzie działał poprawnie. Tutaj (jeśli to problem z silniczkiem) jest kwestia klapki od obiegu zamkniętego, więc ewentualnie może być problem z parowaniem szyb, jeśli klapka się już nie chce ruszyć a jest w pozycji częściowo lub całkiem zamkniętej. Po prostu w silniczku jest kilka zębatek które sterują dźwigienkami od klapki. I w której zębatce następuję jej poluzowanie na ośce i stąd to chrobotanie.
                  Przerabiałem to w Golfie IV. Udało mi się wyjąć silniczek z auta (z tym że trzeba trochę się było pomęczyć) i naprawić tę zębatkę. Tak więc obyło się bez wymiany silniczka.

                  Zresztą jeśli chcesz to podaję link do forum golfa, bo takim dysponuję. Jest tam również jak zdiagnozować czy to faktycznie chodzi o tę klapkę.

                  Link

                  Z uwagi to iż jest częsta usterka nie wiadomo jaka będzie używka którą kupisz.

                  Komentarz

                  Pracuję...