[O1] Przerywacz awaryjnych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • persent2
    Classic
    • 2011
    • 1

    [O1] Przerywacz awaryjnych

    Zamieszczone przez rumianko
    w Wrocławiu masz ECU-project
    Nawet szukać nie musisz kolekarumianko podsunął namiary dobrych magików pod nos

    kieronte, gdzie w AGR jest listwa wtryskowa?
  • blazejosl
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    [O1] Przerywacz awaryjnych

    Witajcie,
    szperam po forum w poszukiwaniu podobnego problemu - fakt jest ich parę, ale nie takich samych
    Od jakiegoś czasu spod przycisku awaryjnych slyszę co jakiś czas cykanie (tak jakbym miał włączony kierunkowskaz lub awaryjne). Aktywuje się przeważnie (ale nie tylko) po użyciu kierunkowskazu, pocyka parę razy i przestaje, albo i nie przestaje, co mnie już mocno irytuje.
    Przy tym nie migają mi żadne awaryjne, ani też kierunkowskazy..z tym wszystko ok, tylko ten dźwięk.
    Doczytałem, że to przypadłośc Octavek, ale część osób pisze, że przyczyna to manetka kierunkowskazów, inni, że przerywacz. Co sądzicie o tym?
    Gdzie ewentualnie dostać taki przerywacz w "rozsądnej cenie"?
    Dziękuję z góry za odpowiedź.

    Komentarz

    • ahmed799
      RS
      • 2009
      • 6871
      • Ford

      #3
      Miałem podobnie wrzucałem kierunek on pocykał 3-4 razy i stanal, awaryjne tak samo. Wymieniłem włącznik awaryjnych i jak reka odjał. Koszt na allegro zamiennika ok 20 zł.

      филип
      Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

      Komentarz

      • Guziorek
        Rider
        • 2008
        • 587
        • Audi

        #4
        U mnie było tak samo i pomogło rozebranie wyłącznika od awaryjnych,wyczyszczenie go i jak na razie (już prawie 2 lata) działa,ale i tak decyzja należy do Ciebie czy chcesz się z tym bawić,czy wolisz wymienić.
        Miało być coś dużego i wyszła skoda
        Była skoda jest koń pociągowy :P
        Był koń jest mały potworek
        Pozdro Kuba

        Komentarz

        • flyski
          Ambiente
          • 2006
          • 153
          • Octavia I (1U2)
          • AQY 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Wyczyściłem przerywacz awaryjnych i jest OK od roku
          [O1 - 2.0 AQY silver ]
          [SII - 2.0 CFFB pacific blau]

          Komentarz

          • karo
            Drive
            • 2009
            • 77

            #6
            a ja wyczyscilem manetke i tez jak reka odjal juz ponad rok

            koszt przerywacza co prawda niewielki ale ja wolalem spradzic te manetke zanim cokolwiek wymienie. A w watkach o cykaniu czesto pojawia sie informacja o wymianie przerywacza i powracajacym cykaniu... wybor nalezy do Ciebie.

            Komentarz

            • blazejosl
              Classic
              • 2010
              • 6

              #7
              A czy może mi ktoś jeszcze podsunąć jak się zdejmuje ten plastik od nawiewu, żeby do przycisku się dostać? Nie chciałbym niczego połamać

              Komentarz

              • Guziorek
                Rider
                • 2008
                • 587
                • Audi

                #8
                blazejosl, podważ go delikatnie z prawej a później z lewej strony czymś cienkim np.nożem,bo on trzyma się na czterech zaczepach-po dwa z każdej strony i sam wyskoczy
                Miało być coś dużego i wyszła skoda
                Była skoda jest koń pociągowy :P
                Był koń jest mały potworek
                Pozdro Kuba

                Komentarz

                • bobas
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1676

                  #9
                  tak jak mówi Guziorek, jest na 4 zaczepach. Nóż do papieru , cienki śrubokręt. Potem przerywacz wychodzi bez problemu. Jeżeli robisz to po raz pierwszy będzie bardzo upchany , uważaj żebyś czegoś nie połamał , powoli ciągnij do siebie. Rozwalić łatwo, naprawić trudniej
                  BYŁ : MÓJ SZKODNIK http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17786

                  JEST : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78705


                  www.tri-dent.pl www.kancelaria-storoniak.pl


                  FB: Michał Storoniak

                  Komentarz

                  • blazejosl
                    Classic
                    • 2010
                    • 6

                    #10
                    Dzięki Panowie! Przerywacz wymieniłem na zamiennik. Jak na razie przestał cykać, zobaczymy co będzie dalej
                    Choć nie obyło się bez problemów..po wymianie spalił mi się bezpiecznik kierunkowskazów Na szczęście obok mam mechanika i go w 5 min wymienili. Jeszcze raz dziękuję.

                    Komentarz

                    • bobas
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1676

                      #11
                      to może po plusiku za pomógł :P ?
                      BYŁ : MÓJ SZKODNIK http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17786

                      JEST : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78705


                      www.tri-dent.pl www.kancelaria-storoniak.pl


                      FB: Michał Storoniak

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #12
                        blazejosl, oprocz wymiany przerywacza bywa tak, ze nalezy wymienic manetke ...

                        U mnie w starej O1 wymienialismy przerywacz 2 razy. Pomagalo na 2-3 miesiace. Pozniej problem powracal. Po wymianie manetki 2 lata az do dnia sprzedazy - spokoj. Dodam, ze na starym przerywaczu.

                        Takze jakby problem powrocil, pomysl o manetce kierunkow ...
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        • blazejosl
                          Classic
                          • 2010
                          • 6

                          #13
                          No to problem powrócił i to szybciej niż mi się wydawało. Wsiadłem wczoraj wieczorem 4h po wymianie przerywacza i teraz to dopiero zaczął cykać. Zwariować można, bo w ogóle praktycznie nie przestaje. Pokombinuję jeszcze z tą manetką.

                          Komentarz

                          • phoneman
                            RS
                            • 2008
                            • 3374
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #14
                            blazejosl, Manetka było od tego zacząć
                            .

                            Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                            Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                            Komentarz

                            • misiek^wro
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 8321

                              #15
                              blazejosl, no wlasnie, wykrakalem

                              Kup NOWA manetke, tudziez zdejmij obudowe kolumny, nastepnie zaopatrz sie w
                              - sprezone powietrze
                              - spray kontakt

                              Aby wyjac manetke musisz sciagnac kierownice - kierownica ma dwie dziury z tylu i aby odpiac airbaga i dostac sie do srub, musisz zrecznie wymacac plaskim srubokretem zatrzask - wtedy go odciagasz i poducha odskakuje.

                              Jak odskocza oba, wystarczy ja pociagnac, wypiac z wtyczki - bron boze w czasie tej operacji nie wlaczaj zaplonu, bo bedziesz musial VAGa podpinac :|

                              Nastepnym krokiem jest odkrecenie manetki - jest chyba na 1 albo 2 srubkach typu torx - zabij mnie, ale nie pamietam dokladnie.

                              Pozniej wystarczy przeczyscic styki pierw powietrzem, pozniej delikatnie papierem sciernym czy czyms, a na koniec zostawic na stykach kontakt :twisted:


                              Jesli nie chcesz sie w to bawic, to odkrec tylko oslone kolumny spryskaj porzadnie powietrzem i psiknij kontaktem - powinno pomoc na pare tygodni/miesiecy :twisted:
                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                              Komentarz

                              • elvis696
                                Drive
                                • 2010
                                • 42

                                #16
                                Też miałem ten problem ale dziś zdjąłem kierownice odkręciłem tą manetkę ją też następnie rozebrałem na elementy pierwsze i ładnie wyczyściłem nitro smar który był tam i to on powodował najprawdopodobniej jakieś zwarcia , następnie położyłem na te styki smar dosłownie tylko tyle żeby te elementy były na tłuszczone po złożeniu trzeba manetkę dobrze przykręcić do kolumny bo jak za mocno ją się wepchnie to wtedy podczas kręcenia kierownicą słychać takie szelesty czy cóś i problem zniknął 8)
                                Na chłodne dni WEBASTO

                                Komentarz


                                • #17
                                  Słuchajcie a mi nie działa lewy kierunek. Awaryjne są ok. Czyli z przerywaczem chyba jest ok. Czyli to może być też winna manetki ? Od czego zacząć ? Żeby styki wyczyścić nie wystarczy odkręcić osłony pod kierownicą ? Czy trzeba całą kierownicę zdejmować ? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

                                  Komentarz

                                  • elvis696
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 42

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Lis-Witalis
                                    Żeby styki wyczyścić nie wystarczy odkręcić osłony pod kierownicą ? Czy trzeba całą kierownicę zdejmować ?
                                    kierownice trzeba zdjąć, na forum są foto relacje jak to zrobić, to nic strasznego 8)
                                    Na chłodne dni WEBASTO

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez elvis696
                                      Zamieszczone przez Lis-Witalis
                                      Żeby styki wyczyścić nie wystarczy odkręcić osłony pod kierownicą ? Czy trzeba całą kierownicę zdejmować ?
                                      kierownice trzeba zdjąć, na forum są foto relacje jak to zrobić, to nic strasznego 8)
                                      Dzięki za odpowiedź. Jak będziesz miał gdzieś link do fotorelacji jak się zdejmuje kierownicę to podrzuć. Z góry dzięki. Pozdrawiam.

                                      Komentarz

                                      • Kuvel
                                        Ambiente
                                        • 2006
                                        • 138

                                        #20
                                        Spróbuj psiknąć czymś w stylu WD-40 i przedmuchać sprężonym powietrzem (ewentualnie najpierw wiatr , potem WD i za chwilkę znowu dmuchnąć) - u mnie pomogło więc na razie nic nie rozbieram.

                                        Jeszce link:
                                        90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Kuvel
                                          Spróbuj psiknąć czymś w stylu WD-40 i przedmuchać sprężonym powietrzem (ewentualnie najpierw wiatr , potem WD i za chwilkę znowu dmuchnąć) - u mnie pomogło więc na razie nic nie rozbieram.

                                          Jeszce link:
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=420930
                                          Właśnie dzisiaj przedmuchałem sprężonym powietrzem ale niestety nie wiele to pomogło raz są te kierunki a potem ich nie ma żeby znowu się pojawić i to tylko lewy prawy jest ok. Dzięki za link.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...