Wymiana filtrów i tryb awaryjny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nikodem
    Classic
    • 2010
    • 3

    Wymiana filtrów i tryb awaryjny

    mahe, koło akademików na Kordeckiego róg Bohaterów Warszawy
  • busmen_bvg
    Classic
    • 2008
    • 30

    #2
    Wymiana filtrów i tryb awaryjny

    Proszę o poradę. Wczoraj mój brat był w serwisie z moją octavią na wymianie filtrów (powietrza, paliwa i kabinowych), wrócił z niego bez żadnego problemu.
    Dzisiaj rano chcąc jechać do pracy po odpaleniu silnika auto rozpędzało się tylko do prędkości 20 km/h i szybciej nie chciał jechać. Do tego trochę nienaturalnie dymił. Nie miałem czasu sprawdzić co się dzieje, ale nie daje mi to spokoju. Co mogło się stać? Czy serwis zawinił?

    Komentarz

    • Piotrus
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      Re: Wymiana filtrów i tryb awaryjny

      Zamieszczone przez busmen_bvg
      Proszę o poradę. Wczoraj mój brat był w serwisie z moją octavią na wymianie filtrów (powietrza, paliwa i kabinowych), wrócił z niego bez żadnego problemu.
      Dzisiaj rano chcąc jechać do pracy po odpaleniu silnika auto rozpędzało się tylko do prędkości 20 km/h i szybciej nie chciał jechać. Do tego trochę nienaturalnie dymił. Nie miałem czasu sprawdzić co się dzieje, ale nie daje mi to spokoju. Co mogło się stać? Czy serwis zawinił?
      Jeśli dym jest jasny, gryzący to wygląda na zapowietrzony układ wtryskowy. Może przy wymianie filtra paliwa został uszkodzony jakiś wężyk paliwowy i po długim postoju pompa złapała powietrze.

      Jeśli dym jest czarny to obejrzyj rury dolotowe, pewnie jakaś spadła.
      Piotruś
      AGR(RIP) + ALH

      Komentarz

      • laurin
        Rider
        • 2009
        • 727

        #4
        Sprawdź czy przepływka jest podpięta, rury dolotowe no i ten filtr paliwa jak kolega podpowiada. Może jakiś wężyk spadł ??

        Komentarz

        • busmen_bvg
          Classic
          • 2008
          • 30

          #5
          Przyczyną była pozostawiona szmata w filtrze powietrza :?

          Jeszcze tylko małe pytanie, bo się na tym kompletnie nie znam. Czy mogło to uszkodzić przepływomierz (mam nowy od tygodnia)

          Komentarz

          • bzyq
            Ambiente
            • 2009
            • 129

            #6
            pozostawiona szmata? to kto wymieniał te filtry? :shock: :roll:
            dlatego najlepiej takie proste wymiany robić samemu..
            co do przepływki.. jak dla mnie nie powinno nic się stać ale nie jestem tego pewien..
            VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

            Komentarz

            • laurin
              Rider
              • 2009
              • 727

              #7
              No to ładnie ktoś to zrobił...
              Myślę, że przepływka jest ok. A masz jakieś objawy po wyjęciu szmaty?

              Komentarz

              • busmen_bvg
                Classic
                • 2008
                • 30

                #8
                Dziękuję wszystkim za pomoc. Po wyjęciu szmaty nic się złego nie stało. Pojeżdziłęm sobie autkiem po A4 i 200km/h daje radę 8)

                Komentarz

                Pracuję...