mahe, koło akademików na Kordeckiego róg Bohaterów Warszawy
Wymiana filtrów i tryb awaryjny
Zwiń
X
-
Wymiana filtrów i tryb awaryjny
Proszę o poradę. Wczoraj mój brat był w serwisie z moją octavią na wymianie filtrów (powietrza, paliwa i kabinowych), wrócił z niego bez żadnego problemu.
Dzisiaj rano chcąc jechać do pracy po odpaleniu silnika auto rozpędzało się tylko do prędkości 20 km/h i szybciej nie chciał jechać. Do tego trochę nienaturalnie dymił. Nie miałem czasu sprawdzić co się dzieje, ale nie daje mi to spokoju. Co mogło się stać? Czy serwis zawinił?
-
-
Re: Wymiana filtrów i tryb awaryjny
Jeśli dym jest jasny, gryzący to wygląda na zapowietrzony układ wtryskowy. Może przy wymianie filtra paliwa został uszkodzony jakiś wężyk paliwowy i po długim postoju pompa złapała powietrze.Zamieszczone przez busmen_bvgProszę o poradę. Wczoraj mój brat był w serwisie z moją octavią na wymianie filtrów (powietrza, paliwa i kabinowych), wrócił z niego bez żadnego problemu.
Dzisiaj rano chcąc jechać do pracy po odpaleniu silnika auto rozpędzało się tylko do prędkości 20 km/h i szybciej nie chciał jechać. Do tego trochę nienaturalnie dymił. Nie miałem czasu sprawdzić co się dzieje, ale nie daje mi to spokoju. Co mogło się stać? Czy serwis zawinił?
Jeśli dym jest czarny to obejrzyj rury dolotowe, pewnie jakaś spadła.
Komentarz
-
Komentarz