Jeśli chcesz eksperymentować i się potem wk... to bierz pierwszy lepszy ze sklepu, jak nie stać Cię na oryginał i nie chcesz, żeby auto jeździło jak trzeba. Lepiej już kupić oryginalną używkę, niż pakować się w jakieś badziewie, albo spróbować przeczyścić swój.
Chce to rozkręcić, wiec nie wiem czy kupować to w sprayu, czy czymś innym to przeczyścić. Bo widze preparaty mają rurki i czyści sie przepływki bez rozkręcania obudowy i może to być mało skuteczne.
Jak to czyścić... generalnie sposoby są różne. Dużo jest na ten temat na forum a4-klub. Można psikać preparatem aczkolwiek najlepsze jest moczenie w alkoholu izopopylowym - taka kąpiel w woreczku. Generalnie te spraye mają w swoich składzie w 90kliku procentach IPA. Czyszczą też kontakt sprayem, sam też takim robiłem trochę pomogło, ale bez rewelacji. Kontakt spraye mają zazwyczaj trochę dodatków które niby mogą zaszkodzić. Można teoretycznie czyścić mechanicznie, ale no jest ogromne ryzyko uszkodzenia ze względu na styki widoczne tu na zdjęciu:
Niestety w naszych przepływomierzach, ze względu na wiek, rzadko do pomaga. A niestety do kupna w grę wchodzi tylko oryginał. Można trochę przyoszczędzić kupując sam wkład jeśli obudowa jest dobra.
Sam kupowałem liqda, potem gdzieś go zgubiłem i drugi raz poszedł kontakt spray.
Potem jak się dowiedziałem że to IPA to sprawdzałem karty produktów i bodajże składy mają niemal te same, ale możesz to sprawdzić.
Inna sprawa że jak Ci niedużo zaniża to bym nie panikował. Mamy szerokopasmówke na szczescie CL do końca.
W benzynie nie znajdziesz wartości żadanej. Podgląd jest w grupie 002. Dla naszego silnika powinno być koło 92g/s przy 6000RPM (pełny but i na biegu, bo są spece co na postoju sprawdzają, a to tak nie działa)
Przeczyściłem przepływomierz, ale nie miałem odpowiedniego torxa do wyjęcia go, więc poszło bez wyjmowania z obudowy. Teraz jak przyspieszam, to chyba lepiej zbiera się i nie miga Check
Komentarz