Notlauf--> Zblokowane kierownice-->EGR i dolot

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bikerek
    Classic
    • 2010
    • 24

    Notlauf--> Zblokowane kierownice-->EGR i dolot

    Mi bardziej chodzi o udowodnienie temu szmelcowi, że to ja będę górą Nie będzie mnie talerz w konia robił!

    Poza tym to dla mnie żaden problem, bo mam antenę w zasięgu ręki (tyle tylko, że na zewnątrz zimno i nie bardzo mi się teraz chce dłubać w tym ustrojstwie)...

    [ Dodano: Pon 14 Mar, 11 21:29 ]
    Zamieszczone przez maxpaynemm
    Nie wiem jak sie wam udało ustawić 100% sygnału Ja na ori antenie N-ki uzyskalem max 70% mimo że cała instalacja jest nowiutka, kabel bardzo dobrej jakości (bo tu to akurat ma znaczenie bo na instalacjach antenowych co nie co sie znam ) Możecie mi zdradzić ten sekret w jaki sposób na turbodekoderze uzyskać 100% siłe czy jakość sygnału??? Bo ponoć w N-ce o jakość a nie o sile chodzi :?

    Dziękuję
    Mi udało się tak:
    manius
  • wojtek1982
    Ambiente
    • 2009
    • 108

    #2
    Notlauf--> Zblokowane kierownice-->EGR i dolot

    3 miesiące po czyszczeniu turbo znowu złapałem notlaufa. Okazało się, że znowu geometria się schrzaniła. Jakim cudem w tak krótkim czasie, jeżdżąc normalnie do tego doszło? Podejrzewam, że nagar z układu dolotowego i EGR został zassany do turbo i tam już został. Czy po całej akcji czyszczenia dolotu, potem turbiny, można zaślepić EGR i wyłączyć go w ECU, żeby nie generował błędów i nie zaśmiecał dolotu? Jeżeli ktoś zna odpowiedzi na dręczące mnie pytania, czekam. Czy chmura dymu wydostająca się po rozruchu zimnego silnika ma tu jakieś znaczenie?

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      Jak np jezdzisz na zbyt niskich obrotach to z czasem syf sie zbiera i zaczynają sie problemy, jaezli sie nie boisz zmian w swoim samochodzie to tak jak piszesz wywal egr w systemie równiez do tego równiez mozez katalizator usunąć, masz juz mniej dwie rzeczy które mogą sie wysypać.
      No i program tak przy okazji :szeroki_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • wojtek1982
        Ambiente
        • 2009
        • 108

        #4
        A czego mam się bać? Poza tym auto ujechało w ciągu tych 3 miesięcy 3000 tys km w trasie, więc turbo powinno być czyste. Po mieście jeżdżę raczej oszczędnie. Zgodzę się, że wolna jazda nie sprzyja turbawie, ale bez przesady, po 3 miesiącach nie powinno jeszcze odmówić współpracy.

        Komentarz

        • bzyq
          Ambiente
          • 2009
          • 129

          #5
          może teraz problem siedzi np. w N75? nie musi to być koniecznie turbo, no chyba, że jesteś pewien..
          no EGR przydałoby się wyczyścić i zaślepić nie zaszkodzi a nawet pomoże
          VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

          Komentarz

          • cysterniarz
            RS
            • 2008
            • 1887
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez wojtek1982
            3 miesiące po czyszczeniu turbo znowu złapałem notlaufa. Okazało się, że znowu geometria się schrzaniła. Jakim cudem w tak krótkim czasie, jeżdżąc normalnie do tego doszło?
            A jak było czyszczone turbo? rozkręcane na el. pierwsze czy tylko przez zanurzenie w chemii - jak to drugie to różne cuda się po tym dzieją.
            Po 3 mc, na wyczyszczonych porządnie łopatach jest ino pyłek.
            Zamieszczone przez wojtek1982
            Czy po całej akcji czyszczenia dolotu, potem turbiny, można zaślepić EGR i wyłączyć go w ECU, żeby nie generował błędów i nie zaśmiecał dolotu?
            Można w każdej chwili.

            Komentarz

            • wojtek1982
              Ambiente
              • 2009
              • 108

              #7
              Z tego co wiem to było rozkręcane bo wymoczyć w chemii to i ja mogę. Zakład jest porządny (przynajmniej tak wygląda), nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej, w środę dowiem się co jest grane.

              Komentarz

              • speedy1953
                Ambiente
                • 2008
                • 105

                #8
                Raz na dwa tygodnie przegoń do 4500 obr/min i nie powinno być problemów
                0 mandatów za prędkość

                Komentarz

                • cycek
                  Rider
                  • 2009
                  • 554

                  #9
                  Zamieszczone przez speedy1953
                  Raz na dwa tygodnie przegoń do 4500 obr/min i nie powinno być problemów
                  Szatańskie metody..
                  Ogrodzenia Panelowe

                  Komentarz

                  • kowal 2002
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 5161

                    #10
                    Zamieszczone przez cycek
                    Zamieszczone przez speedy1953
                    Raz na dwa tygodnie przegoń do 4500 obr/min i nie powinno być problemów
                    Szatańskie metody..
                    Ale diabelsko skuteczne :diabelski_usmiech ...
                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                    Komentarz

                    • cycek
                      Rider
                      • 2009
                      • 554

                      #11
                      Nie mówie, nie z 2-4 razy dziennie się zdarzy.
                      Ogrodzenia Panelowe

                      Komentarz

                      • octaviawrc
                        Rider
                        • 2007
                        • 337
                        • Octavia III combi (5E5)
                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                        #12
                        cycek
                        dobrze gada dac mu piwa.
                        fure trzeba czasami przegonic. 1,2,3,do 4 tys niech oddycha.
                        wywali syf z kata, wydechu itp podymi i przedzie.
                        tez kiedys chuchałem dmuchałem, a doswiadczony mechanik powiedział.
                        pedał gazu jest od naciskania a nie od głaskania.
                        SPRZEDAM TANIO

                        Komentarz

                        • wojtek1982
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 108

                          #13
                          Zamieszczone przez octaviawrc
                          fure trzeba czasami przegonic. 1,2,3,do 4 tys niech oddycha
                          Kumpel tak ganiał codziennie a i tak padła geometria + czujnik doładowania, więc to przeganianie nie rozwiązuje sprawy. Myślę poważnie o zaślepieniu EGR po wizycie u turbiniarzy i odłączenie go w ECU. Pytanie gdzie to zrobić w ŁDZ?

                          Komentarz

                          • cycek
                            Rider
                            • 2009
                            • 554

                            #14
                            Zdejmij sam wężyk z EGR-a i zaślęp jego końce, albo wywal go całego w cholerę. Zaślepianie jest bez sensu..
                            Ogrodzenia Panelowe

                            Komentarz

                            • wojtek1982
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 108

                              #15
                              Auto odebrałem, za naprawę nie płaciłem i mam rok gwarancji. Gość powiedział, że czyścili dolot, EGR i nie było tam aż tylw syfu ile podejrzewałem. Poradził, żebym go nie odłączał bo jest naprawdę w niezłym stanie. Za to na kierownicach zebrała się nie tyle sadza co jakaś maź jak olej. Pytanie tylko skąd? Kumpel mówi, że z odmy. Jeżeli tak to jest jakiś sposób, żeby tak brzydko nie rzygała?

                              Komentarz

                              • cycek
                                Rider
                                • 2009
                                • 554

                                #16
                                Jest cały temat o odmie w Tuningu. Rozwiązanie sprwdzane przez wielu.
                                Ogrodzenia Panelowe

                                Komentarz

                                • songohou
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 43

                                  #17
                                  Dwie podstawowe sprawy, które robią straszny syf w silniku to EGR i odma, jedno się odcina, a drugie wywala na zewnątrz (pod silnik). W audiku filtr powietrza wymieniałem 2 x w roku po odpięciu odmy filtr wygląda jak nowy po prawie roku.
                                  http://www.majkadesign.pl/

                                  Komentarz

                                  • czyzyk64
                                    Elegance
                                    • 2008
                                    • 866

                                    #18
                                    wojtek1982, tu masz cały temat poczytaj, ciekawe rozwiazania.

                                    Komentarz

                                    • radan0
                                      Drive
                                      • 2010
                                      • 81

                                      #19
                                      nie kombinujcie ja miałem i wielu innych również problemy z turbiną. Każdy coś próbował wynienić, towarzyszący stres i po co to. Z doświadczenia mówię nie szukać dziury w całym. Ktoś kiedyś powiedział "ten diesel jak nie dostanie w piz.... to nie będzie dobrze jeżdził" wziąłem sobie do serduszka i go regularnie gonię. Teraz wróciłem z Chorwacji 2000 km, poprzedni za każdym razem notflau, w tej chwili pod górkę przy ogromnym obciążeniu nawet nie jęknie ciągnie do końca do odcięcia na każdym biegu. I zaznaczam nie cyrtolę się z octavią zawsze jest od 3500-4000 obr na zegarku. Jeżdzę i będę jeszcze jeździł długo a przebieg już 210000km.

                                      Komentarz

                                      • adi747
                                        L&K
                                        • 2008
                                        • 1138

                                        #20
                                        koledzy mam silniczek alh 90km w golfie problem polega na tym ze turbina jest odczuwalna przy 2500 3000tys czyli za póżno i czytałem pare postów i mam pytanko czy nic sie nie stanie jak odepne ten węzyk z egr i pojezdze lub jak odepne przepływke i pojezdze?? tak zrozumiałem z postów ze moge tak spróbowac??
                                        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                        była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                                        2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                                        JEST
                                        megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                                        octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                                        octavia 2 2.0TDI BKD

                                        Komentarz

                                        Pracuję...