Nie tego nie robiłem, zaraz to sobie ogarnę, A co do czujnika wydaje się być ok. Ewentualnie jak go sprawdzić?
Problem z hamulcami
Zwiń
X
-
Trochę przeczytałem na okoliczność odpowietrzania hamulców z układem ABS . W artykułach piszą że odpowietrzanie tradycyjną metodą bywa często mało skuteczne . Zalecane jest odpowietrzenie ciśnieniowe z ilością płynu min 0.5 L na jedno koło . Piszą że ciśnienie w układzie jakie generujesz pompując pedał jest zbyt niskie aby usunąć powietrze z regulatorów ABS . Zasadniczo to mechanicznie i elektrycznie wszystko może być sprawne a hamulce będą słabe . Wymieniłeś wszystko na nowe , servo i pompa były podmieniane , wycieków brak więc albo odpowietrzasz do zwycięstwa albo pasuje poszukać warsztatu i odpowietrzyć ciśnieniowo .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tryton Zobacz wpisCzęsto problem z powoli wpadającym pedałem hamulca leży w cylinderkach przeglądnij dokładnie tył cylinderki ,samo napinacz, linka ręcznego
Objeździłem wszystkie warsztaty w okolicy - najbliższy termin tydzień, dwa oczekiwania.
Jutro zaczynam znowu walkę z odpowietrzaniem, do skutku, może się uda.
Dostałem informację od znajomego mechanika, który pracował w serwisie skody, że zazwyczaj odpowietrzali jeśli była taka sytuacja na odpalonym silniku - co sądzicie o takiej metodzie??
Komentarz
-
-
Płyn dociera do wszystkich zacisków?
Wyjmij bezpiecznik ABS i sprawdź które koła hamują.
Pojeździj tak (już z bezpiecznikiem włożonym), aby ABS trochę popracował. Odpowietrzaj np tylne lewe koło, następnie prawe przednie. Następnie tylne prawe, lewe przednie. Później komputer, odpowietrzanie pompy, trzymasz do oporu hamulec, włącza się pompa, cały czas trzymasz. Przestaje działać. Noga z hamulca, luzujesz odpowietrznik, 10 razy wciskasz pedał hamulca, zakręcasz. Robisz to samo z drugą stroną. Możesz powtórzyć kilka razy. Możesz jeszcze dodatkowo ponownie sprawdzić tył czy przypadkiem nie pojawiło się powietrze.
Komentarz
-
-
Wymiana przewodów w całości nie szkodzi niczemu Najważniejsze jest jednak właściwe odpowietrzanie Przy samochodach z ABS są dwie możłiwości w zależności jak producent przewidział > jedna : Wciskamy kilka - kilkanaście razy pedał hamulca przekręcamy zapłon i odpowietrzamy najpierw pompę Następnie przemiennie LP i PP następnie LT i PT sa też zalecane przy niektórych modelach sposoby ( pompa jak wyżej ) lecz koła PP i PT oraz LP i PT . oczywiście nie ronimy tego sami bo to raczej nie możliwe bez odpowiedniego przygotowania .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez anoni Zobacz wpisbez " urządzenia wymuszającego " przepływu płynu w układzie raczej nie wykonalne
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
Komentarz