Witam
Na wstępie dotyczy Golfa IV więc Octa 1.
Znajomy mechanik wymieniając mi olej (pierwszy raz u niego wymieniałem) pokazał mi, jak ostatnio inny mechanik mi wkręcił śrubę krzywo, co spowodowało starcie gwintu. Znajomy mechanik mówi mi, że przegwintuje mi to i załatwi do gwintu nową śrubę wszystko ok. Tylko tak się zastanawiam podczas gwintowania miska jest aluminiowa te wiórki nie wejdą do środka miski ? Znajomy twierdzi, że jak się gwintuje aluminium to na zewnątrz wyjdą (chodzi o to, że nie chcę zdejmować miski). Zaproponowałem mu aby też po tym wlać trochę oleju na otwartym spuście aby na wszelki wypadek wypłukało. Co o tym sądzicie ?
Dzięki za odpowiedź
Na wstępie dotyczy Golfa IV więc Octa 1.
Znajomy mechanik wymieniając mi olej (pierwszy raz u niego wymieniałem) pokazał mi, jak ostatnio inny mechanik mi wkręcił śrubę krzywo, co spowodowało starcie gwintu. Znajomy mechanik mówi mi, że przegwintuje mi to i załatwi do gwintu nową śrubę wszystko ok. Tylko tak się zastanawiam podczas gwintowania miska jest aluminiowa te wiórki nie wejdą do środka miski ? Znajomy twierdzi, że jak się gwintuje aluminium to na zewnątrz wyjdą (chodzi o to, że nie chcę zdejmować miski). Zaproponowałem mu aby też po tym wlać trochę oleju na otwartym spuście aby na wszelki wypadek wypłukało. Co o tym sądzicie ?
Dzięki za odpowiedź
Komentarz