[Inne] Opinie o 2.0 TDI CR 170

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jamer
    Drive
    • 2005
    • 89

    [Inne] Opinie o 2.0 TDI CR 170

    Witam

    Na wstępie dotyczy Golfa IV więc Octa 1.

    Znajomy mechanik wymieniając mi olej (pierwszy raz u niego wymieniałem) pokazał mi, jak ostatnio inny mechanik mi wkręcił śrubę krzywo, co spowodowało starcie gwintu. Znajomy mechanik mówi mi, że przegwintuje mi to i załatwi do gwintu nową śrubę wszystko ok. Tylko tak się zastanawiam podczas gwintowania miska jest aluminiowa te wiórki nie wejdą do środka miski ? Znajomy twierdzi, że jak się gwintuje aluminium to na zewnątrz wyjdą (chodzi o to, że nie chcę zdejmować miski). Zaproponowałem mu aby też po tym wlać trochę oleju na otwartym spuście aby na wszelki wypadek wypłukało. Co o tym sądzicie ?

    Dzięki za odpowiedź
  • wasyl
    L&K
    • 2005
    • 1084

    #2
    [Inne] Opinie o 2.0 TDI CR 170

    Poproszę kolegów które mają juz takie silniki o opinie jak się z nimi obchodzić. Filtr cząstek stałych oprócz spełniania normy EURO 5 niesie za sobą same złe rzeczy... Jak widzicie eksploatacje takiego pojazdu z tym filtrem jeżeli do pracy mam 20 km, i czy takie ustrojstwo można wyjąć?
    Dochodzę do wniosku że czasy oszczędnych i niedozarżnięcia diesli odchodza w zapomnienie, aktualna moja OI ASV po dobrym virusie pali 4,5-6l i jest bezobsługowa hmmm przecież ja juz mam samochód marzeń
    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
    www.wasilewski-foto.pl
    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

    Komentarz

    • stychlerz
      Drive
      • 2006
      • 48

      #3
      Filtr cząstek stałych

      Sam filtr można usunąć, np.: http://www.emulatory.com.pl/
      Koszt jest duży, zależy jak często masz obowiązek dolewki płynu lub jaka jest żywotność samego filtra. Ja mam 607 z fap-em i nie będę nic zmieniał. Nie mam problemów, choć do pracy mam ok. 8 km.

      Komentarz

      • Nexus6
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4847
        • Volkswagen

        #4
        wasyl, FAP'em sie nie przejmuj. Jak pokazuje przykład kilku kolegów jest to część "demontowalna" :diabelski_usmiech

        Moj ma nawet kieszeń podprzestrzenna - po uszkodzeniu czujnika temperatury wydechu zapchał sie do 136% swojej objętości :!: :!: :!:
        po wymianie czujnika spokojnie dał się wypalić :szeroki_usmiech
        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

        Komentarz

        • wasyl
          L&K
          • 2005
          • 1084

          #5
          Nexus mam rozumieć, że korzystałeś z usług firmy emulatory.com.pl ? jaki masz przebieg ? masz dłubniety samochód ?
          ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
          www.wasilewski-foto.pl
          KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Ty sie nie martw na zapas tym FAPem bo to jest przedwczesna sraczka. Nasz Superb ma chyba cale 34kkm i nic sie nie bylo zadnych problemow jak jezdzil po miescie i to nie odcinki po 20km tylko po 5km.

            No i zapomnij o spalaniu 4,5l. Przyjmij ze minimalne bedzie o jakis 1l wiecej. A maksymalne po miescie zaczyna sie od liczby dwucyfrowej 10-12l :twisted: Moze manual pali ciut mniej, ale nie sadze.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Maciek_H
              Rider
              • 2006
              • 320

              #7
              Ja mam 2,5 km do pracy i też często jeżdżę autem i nie mam żadnych problemów. Co pewien czas sprawdzam sobie tylko vagiem stopień zapchania filtra i wszystko jest ok. Raz w miesiącu dłuższa trasa. Z resztą do wypalenia sadzy z 20% zapchania filtra wystarczy około 10-12 km bo sprawdzałem jak uruchomiłem procedurę ręcznie.
              Audi A6 allroad, 300KM, 570Nm
              ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
              http://www.termowizja.bielsko.pl/

              Komentarz

              Pracuję...