Wymieniałem dzisiaj w mojej octavce szczęki hamulcowe, cylinderek i nowe sprężyny i miałem problem z nałożeniem bębna. Samoregulator do końca podniesiony, linka ręcznego popuszczona czyli szczęki na maxa schowane a bęben (zarówno stary jak i nowy) i tak wchodził na wcisk że koło obraca się z bardzo dużym oporem. Identycznie jest z drugim kołem. Co może być przyczyną? Raczej nic nie sknociłem przy montażu bo składałem identycznie jak było wcześniej. Czy zostaje mi zeszlifowanie okładziny? Aha bębny i szczęki VIKA.
Jutro jadę do mechanika na wymianę płynu hamulcowego i odpowietrzanie bo podczas jazdy pedał hamulca wpada w podłogę i przy gwałtownym hamowaniu nie działa ABS.
Jutro jadę do mechanika na wymianę płynu hamulcowego i odpowietrzanie bo podczas jazdy pedał hamulca wpada w podłogę i przy gwałtownym hamowaniu nie działa ABS.
Komentarz