kilka problemów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • agentos9
    Classic
    • 2011
    • 2

    kilka problemów

    Taki pochlaniacz wlasnie juz mam i zastosuje.
    Zastosuje sie tez do Waszych rad.
    Pablo, gdzie dokladnie miales przeciek?
  • marc_ldz
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    kilka problemów

    posiadam skode octavie 1,6 75KM z 2002r. przebieg 140000km. Ostatnio mam z nią sporo kłopotów. W czerwcu czyszczona była przepustnica i jej adaptacja. Od tamtego momętu obroty na zimnym silniku wahają się miedzy 500-1000. Gdy skręcam koła silnik gaśnie. Gdy jest rozgrzany pracuje normlanie ok. 800.
    Kolejny problem jest to że ostatnio jechałem swoją skodą i po jeździe ok. 10 min gdy wychodziłem z zakrętu samochód poprstu zszedł z 2,5tyś obortów do zera, po czym zgasł. Próbowałem odpalić ale nic to nie dawało. Gdy wyszedłęm z samochodu było czuć zapach siarki, coś w stylu zgniłych jaj. Proszę o wszelką możliwą pomoc.
    Z góry dziękuje. :cry:

    Komentarz

    • laurin
      Rider
      • 2009
      • 727

      #3
      chyba coś źle zaadoptowali skoro od razu po wyjeździe od mechanika masz takie problemy - trzeba było od razu to reklamować....

      Komentarz

      • songohou
        Drive
        • 2010
        • 43

        #4
        Gdy skręcam koła silnik gaśnie
        a w jakim stanie jest pompa wspomagania, jaki jest poziom płynu i kiedy był wymieniany (powinno wymieniać się co 2 lata)
        http://www.majkadesign.pl/

        Komentarz

        • ruwado
          RS
          • 2009
          • 14885
          • Octavia IV (NX3)

          #5
          Zamieszczone przez songohou
          a w jakim stanie jest pompa wspomagania, jaki jest poziom płynu i kiedy był wymieniany (powinno wymieniać się co 2 lata)
          a co na to ori książka serwisowa :shock: Ja mam ponad 5 latek i płyn nie był wymieniany.
          pozdrawiam - Darek

          Komentarz

          • songohou
            Drive
            • 2010
            • 43

            #6
            Ja mam ponad 5 latek i płyn nie był wymieniany.
            No to gratulacje, dorwij buteleczkę z ori płynem i przeczytaj co tam pisze, lub odkręć korek od zbiorniczka i zobacz co masz w środku....
            http://www.majkadesign.pl/

            Komentarz

            • gregor6
              Rider
              • 2008
              • 488
              • Volkswagen

              #7
              Według mnie to:
              Zamieszczone przez marc_ldz
              obroty na zimnym silniku wahają się miedzy 500-1000.
              Albo źle zaadaptowana, albo nadaje się na złom.
              Zamieszczone przez marc_ldz
              Gdy wyszedłęm z samochodu było czuć zapach siarki, coś w stylu zgniłych jaj
              Jak dla mnie to katalizator do wymiany lub usunięcia.

              [ Dodano: Pią 03 Wrz, 10 07:07 ]
              Zamieszczone przez marc_ldz
              Gdy skręcam koła silnik gaśnie.
              Czy nie masz przypadkiem instalacji LPG w aucie :?:

              Komentarz

              Pracuję...