Dzień dobry,
Od dłuższego czasu zmagam się z problemem falujących obrotów w mojej Skodzie Octavia 1 GLX 1.6 benzyna.
Problem przedstawiam na tym filmiku: https://youtu.be/-QTMTPnA1iU
Podczas normalnej jazdy nic się nie dzieje. Gorzej jak samochód się już rozgrzeje i wpadnie się w jakiś korek, stoi się na światłach na skrzyżowaniu itp to wtedy obroty zaczynają falować, auto trochę się dusi i czasami po prostu gaśnie. Muszę się ratować gazowaniem na biegu jałowym aby mi nie zgasło. To jest niebezpieczne bo czasem potem dusi przy ruszaniu i nie mam takiej mocy startowej. Przy podłączeniu samochodu do komputera nie wykazuje żadnych błędów.
Mechanicy rozkładają ręce, objeździłem wszystkich w swoim mieście. Nie pytajcie mnie ile już na tą skodę wydałem bo mnie kur....ca trafia.
Doda co zostało wymienione:
- przepustnica 2 razy, miałem oryginał i pojawiły się te problemy to wymienione zostało na zamiennik, problem nie ustał, to inny mechanik powiedział ze kupiłem lipny zamiennik i sam kupił inny i na tym jeżdżę, problem nie ustal. Podejrzewam, że moja pierwsza przepustnica jest całkowicie sprawna.
- kable WN,
- świece,
- cewka zapłonowa,
Przy każdej wymianie przepustnicy to była adoptowana bez żadnych problemów.
Dodam, że problem dawniej pojawiał się co jakiś czas. Teraz pojawia się codziennie jak wpadam w jakiś korek.
Nie wiem czy ma znaczenie ale spod głowicy mi cieknie trochę oleju.
Ma ktoś jakiś pomysł oprócz tego abym sprzedał ten samochód?
Pozdrawiam
Od dłuższego czasu zmagam się z problemem falujących obrotów w mojej Skodzie Octavia 1 GLX 1.6 benzyna.
Problem przedstawiam na tym filmiku: https://youtu.be/-QTMTPnA1iU
Podczas normalnej jazdy nic się nie dzieje. Gorzej jak samochód się już rozgrzeje i wpadnie się w jakiś korek, stoi się na światłach na skrzyżowaniu itp to wtedy obroty zaczynają falować, auto trochę się dusi i czasami po prostu gaśnie. Muszę się ratować gazowaniem na biegu jałowym aby mi nie zgasło. To jest niebezpieczne bo czasem potem dusi przy ruszaniu i nie mam takiej mocy startowej. Przy podłączeniu samochodu do komputera nie wykazuje żadnych błędów.
Mechanicy rozkładają ręce, objeździłem wszystkich w swoim mieście. Nie pytajcie mnie ile już na tą skodę wydałem bo mnie kur....ca trafia.
Doda co zostało wymienione:
- przepustnica 2 razy, miałem oryginał i pojawiły się te problemy to wymienione zostało na zamiennik, problem nie ustał, to inny mechanik powiedział ze kupiłem lipny zamiennik i sam kupił inny i na tym jeżdżę, problem nie ustal. Podejrzewam, że moja pierwsza przepustnica jest całkowicie sprawna.
- kable WN,
- świece,
- cewka zapłonowa,
Przy każdej wymianie przepustnicy to była adoptowana bez żadnych problemów.
Dodam, że problem dawniej pojawiał się co jakiś czas. Teraz pojawia się codziennie jak wpadam w jakiś korek.
Nie wiem czy ma znaczenie ale spod głowicy mi cieknie trochę oleju.
Ma ktoś jakiś pomysł oprócz tego abym sprzedał ten samochód?
Pozdrawiam
Komentarz