KUBAŃCZYK, a do tych gości z allegro pisałeś? Mają różne rzeczy z wnętrza laurina, jeden nawet ma cała octavkę , to może i dywan da się wyjąć:
Głowica
Zwiń
X
-
Głowica
Skoda octavia TDI 2.0 przebieg 155tys. 2007r.
Jestem posiadaczem od nowości, wszystkie przeglądy jak nalezy w ASO. przebieg spory ale dużo po autostradach, mam samochod od nowości. A tutaj kolejny psikus tylko dlaczego za taka kasę. może znacie sposob jak obniżyć koszty naprawy?
Przeciez autko miało jeździć 500tys.
Jak tutaj kupic kolejną skodę? zresztą już zamówiłem. dobrze że zadatek mały...
-
-
A podobno w BMM'ach miało nie być problemów z głowicami :evil:Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
No to pewnie masz BKD ale tam od 2007r tez miał byc spokój z głowicami :evil:
Co do tańszych opcji, to są dwa scenariusze: albo szukasz używanej głowicy z młodszego silnika, albo całego silnika.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Re: Głowica
Zamieszczone przez kulawy31Skoda octavia TDI 2.0 przebieg 155tys. 2007r.
Jestem posiadaczem od nowości, wszystkie przeglądy jak nalezy w ASO. przebieg spory ale dużo po autostradach, mam samochod od nowości. A tutaj kolejny psikus tylko dlaczego za taka kasę. może znacie sposob jak obniżyć koszty naprawy?
Przeciez autko miało jeździć 500tys.
Zamieszczone przez kulawy31Jak tutaj kupic kolejną skodę? zresztą już zamówiłem. dobrze że zadatek mały...
W tych czasach nie robi się silników na wieczność ..
Komentarz
-
-
Bez urazy i bez złośliwości kolego Kulawy31, ale wystarczy wejść na dowolne forum samochodowe i poczytać żeby wiedzieć, że nie kupuje się czegokolwiek z silnikiem 2.0 TDI z fabryki VW. Te silniki to prawdopodobnie najbardziej nieudane silniki TDI w historii VW. Zamiast kupić 1.9 TDI, który przejedzie 500 tys. km z palcem w nosie, każdy chce mieć wypas 2.0 - no to ma. Naprawdę nie wiedziałeś, że 2.0 to totalna kupa ? Polecam pierwszy lepszy artykuł, który znalazłem - akurat z Auto Świata, pod wszystko mówiącym tytułem "Czy silnik 2.0 TDI to jednostka specjalnej troski ?"
cytaty typu "Większość kłopotów zaczyna pojawiać się po pokonaniu 100-120 tys. km, a ich lista okazuje się stosunkowo długa (wiele wymaga sporych nakładów finansowych!)."
Jedyna metoda - napraw i sprzedaj odzyskując najwięcej kasy jak się da. O ile sprzedasz, bo 2.0 TDI nikt nie chce kupić. Dobra rada, sprzedaj póki czas.
tomPozdrawiam tom_tom
Komentarz
-
-
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
tom.tom, teraz to poleciałeś po bandzie. Początki 2.0 TDI to była kupa, bo była choroba wieku dziecięcego. A co do 1.9 TDI co robią po 500k km to chyba 1Z, bo popatrz sobie ma forum i też trafiają się usterki "pancernych" 1.9 TDI.
A poza tym jak już tak czytasz te artykuły o dieslach to dziwne, że nie trafiłeś nic o 2.5 TDI, bo to dopiero była padlina.
Zamieszczone przez kulawy31Tylko na co teraz sie przesiąść?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kulawy31może znacie sposob jak obniżyć koszty naprawyprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Niestety Koledzy. Możecie wypisywać co kto chce. Nie zmienicie faktu że 2.0 TDI to kupa i to max. kupa. Akurat to że mam 1.6 BFQ na gazie nic tu nie zmienia. Mam taki bo dla mnie auto ma być max. tanie i jeździć bezawaryjnie. W firmie w której pracuję, (nota bene robimy min. układy wspomagania do VW, Audi i Skody na platformy PQ24 i PQ35) służbowe passaty na tym silniku szybko zostały wymienione na inną markę, natomiast dwóch najlepszych kumpli ma serwisy samochodowe od wielu lat, gdzie co miesiąc powiadamiają jednego czy dwóch klientów przyjeżdżających z rozwalonym wszystkim co ma 2.0 TDI, że koszt napraw przewyższy 6-7 tys. PLN i ewentualnie mogą wymienić kompletny silnik ze szrota. Widziałem, dotykałem, słuchałem wycia klientów. Zawsze powtarzają wszystkim dookoła "nie kupujcie 2.0 TDI". Obaj jeżdżą na codzień 1.9 TDI (jeden VW Caddym, drugi VW Sharanem), bo mówią że tego silnika nic nie pokona. Nie raz pokazywali co się dzieje z tymi 2.0. Ciekną, tracą kompresję, pada w nich elektronika, zużywa się układ korbowy itd... Zapytajcie dowolnego mechanika który grzebie od dawna z silnikami VW, jaki jest najgorszy silnik VW który jest zarazem najdroższy jeśli chodzi o naprawy.
tomPozdrawiam tom_tom
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom.tomZapytajcie dowolnego mechanika który grzebie od dawna z silnikami VW, jaki jest najgorszy silnik VW który jest zarazem najdroższy jeśli chodzi o naprawy
zwłaszcza ze skrzynia Multitronikprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Dzisiaj dowiem się dokładnie co padło. Fakt klient z serwisu z rozbrajającym usmiechem zaproponował naprawę bądź wymianę głowicy wraz z kompletem uszczelek itp za jedyne 7tys.
Rozwala mnie bo raz na 3 miesiące pięknie kasują za serwis...
Ale cóż nie każdy ma szczęście...
zastanawiam się co zrobić... Jak wymienię głowicę na nową tzn. że juz muszę zbierać kasę na nową o ile wczesniej szlak nie trafi jeszcze czegoś innego o czym szanowni koledzy piszą.
Komentarz
-
Komentarz