Głowica

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kulawy31
    Classic
    • 2010
    • 12

    #2
    Głowica

    Skoda octavia TDI 2.0 przebieg 155tys. 2007r.
    Jestem posiadaczem od nowości, wszystkie przeglądy jak nalezy w ASO. przebieg spory ale dużo po autostradach, mam samochod od nowości. A tutaj kolejny psikus tylko dlaczego za taka kasę. może znacie sposob jak obniżyć koszty naprawy?
    Przeciez autko miało jeździć 500tys.

    Jak tutaj kupic kolejną skodę? zresztą już zamówiłem. dobrze że zadatek mały...

    Komentarz

    • adaś
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2006
      • 876
      • Volkswagen

      #3
      A podobno w BMM'ach miało nie być problemów z głowicami :evil:
      Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
      a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
      Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
      O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

      Komentarz

      • kulawy31
        Classic
        • 2010
        • 12

        #4
        Co do typu silnika nie jestem pewny. należę do tych kierowcow którzy tankują i jadą do serwisu jak wyskoczy komunikat w każdym razie TDI 2.0 wersja przed CR

        Komentarz

        • adaś
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2006
          • 876
          • Volkswagen

          #5
          No to pewnie masz BKD ale tam od 2007r tez miał byc spokój z głowicami :evil:
          Co do tańszych opcji, to są dwa scenariusze: albo szukasz używanej głowicy z młodszego silnika, albo całego silnika.
          Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
          a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
          Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
          O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

          Komentarz

          • kulawy31
            Classic
            • 2010
            • 12

            #6
            Moze jakies pismo do Skody wysmarować? pomoże?

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              kulawy31, czy to na pewno głowica?
              jaki model silnika?
              w podpisie masz BMM
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              • orzel720
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 2267
                • Superb III (3V3)

                #8
                Re: Głowica

                Zamieszczone przez kulawy31
                Skoda octavia TDI 2.0 przebieg 155tys. 2007r.
                Jestem posiadaczem od nowości, wszystkie przeglądy jak nalezy w ASO. przebieg spory ale dużo po autostradach, mam samochod od nowości. A tutaj kolejny psikus tylko dlaczego za taka kasę. może znacie sposob jak obniżyć koszty naprawy?
                Przeciez autko miało jeździć 500tys.
                Witam i współczuję ale Kolego a kto Ci obiecał 500 kkm???

                Zamieszczone przez kulawy31
                Jak tutaj kupic kolejną skodę? zresztą już zamówiłem. dobrze że zadatek mały...
                I czego ma to dowodzić?? Że Skody są be a reszta cool? Który producent da głowę, że jego silnik nie padnie przy jakimkolwiek przebiegu. Najbliżej ma KIA ze swoimi dłuższymi "gwarancjami" - pomimo 5/7 letniej gw i dobrej ceny nie skusiłem się na Ceeda SW jakoś nie przemawia do mnie autko rodem z Korei. Mam 5tą Skodę i nie narzekam.
                W tych czasach nie robi się silników na wieczność ..

                Komentarz

                • tom.tom
                  Rider
                  • 2009
                  • 296

                  #9
                  Bez urazy i bez złośliwości kolego Kulawy31, ale wystarczy wejść na dowolne forum samochodowe i poczytać żeby wiedzieć, że nie kupuje się czegokolwiek z silnikiem 2.0 TDI z fabryki VW. Te silniki to prawdopodobnie najbardziej nieudane silniki TDI w historii VW. Zamiast kupić 1.9 TDI, który przejedzie 500 tys. km z palcem w nosie, każdy chce mieć wypas 2.0 - no to ma. Naprawdę nie wiedziałeś, że 2.0 to totalna kupa ? Polecam pierwszy lepszy artykuł, który znalazłem - akurat z Auto Świata, pod wszystko mówiącym tytułem "Czy silnik 2.0 TDI to jednostka specjalnej troski ?"



                  cytaty typu "Większość kłopotów zaczyna pojawiać się po pokonaniu 100-120 tys. km, a ich lista okazuje się stosunkowo długa (wiele wymaga sporych nakładów finansowych!)."

                  Jedyna metoda - napraw i sprzedaj odzyskując najwięcej kasy jak się da. O ile sprzedasz, bo 2.0 TDI nikt nie chce kupić. Dobra rada, sprzedaj póki czas.

                  tom
                  Pozdrawiam tom_tom

                  Komentarz

                  • kulawy31
                    Classic
                    • 2010
                    • 12

                    #10
                    Teraz sie z tobą zgadzam. Ale jak zamawiałem w 2007 to były dopiero jakies symptomy, zreszta przeczytalem o tym dopiero jak samochód jakieś 3 miesiące stał w garażu...

                    Tylko na co teraz sie przesiąść?
                    Pismo do VW wysmaruję, spróbować nic nie kosztuj

                    Komentarz

                    • marlena
                      RS
                      • 2007
                      • 1719

                      #11
                      Zamieszczone przez kulawy31
                      Tylko na co teraz sie przesiąść?
                      Na BMW Mają najlepsze silniki 3.0 TDI

                      Komentarz

                      • piotrek_gdy
                        RS
                        • 2008
                        • 7723
                        • Volkswagen
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #12
                        tom.tom, bez urazy ale jako uzytkownik O1 myslę, że możesz mniej wiedziec na temat 2,0 tdi niz ktoś kto miał takie auto

                        gwoli dokształcenia

                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          Kolejny temat gdzie swoje madrosci beda uskuteczniac uzytkownicy MPI, TSI i LPG, no w ostatecznosci 1.9TDI.


                          A co stalo sie z glowica ?? Woda ucieka, zawor odlecial, olej znika ??


                          Artykul z autoszmaty kolejnym wyznacznikiem uzywalnosci silnikow. :lol:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Mihau
                            RS
                            • 2009
                            • 7460
                            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                            #14
                            tom.tom, teraz to poleciałeś po bandzie. Początki 2.0 TDI to była kupa, bo była choroba wieku dziecięcego. A co do 1.9 TDI co robią po 500k km to chyba 1Z, bo popatrz sobie ma forum i też trafiają się usterki "pancernych" 1.9 TDI.

                            A poza tym jak już tak czytasz te artykuły o dieslach to dziwne, że nie trafiłeś nic o 2.5 TDI, bo to dopiero była padlina.

                            Zamieszczone przez kulawy31
                            Tylko na co teraz sie przesiąść?
                            wiadomo, że można mieć jaki awers teraz do VAGa no ale jak się popsuło 2.0 TDI to nie znaczy, że każdy silnik z grupy VAG to ZŁO.
                            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                            Komentarz

                            • piotrek_gdy
                              RS
                              • 2008
                              • 7723
                              • Volkswagen
                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez kulawy31
                              może znacie sposob jak obniżyć koszty naprawy
                              a może rozwiń troszke temat i napisz co właściwie sie stało
                              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                              Komentarz

                              • tom.tom
                                Rider
                                • 2009
                                • 296

                                #16
                                Niestety Koledzy. Możecie wypisywać co kto chce. Nie zmienicie faktu że 2.0 TDI to kupa i to max. kupa. Akurat to że mam 1.6 BFQ na gazie nic tu nie zmienia. Mam taki bo dla mnie auto ma być max. tanie i jeździć bezawaryjnie. W firmie w której pracuję, (nota bene robimy min. układy wspomagania do VW, Audi i Skody na platformy PQ24 i PQ35) służbowe passaty na tym silniku szybko zostały wymienione na inną markę, natomiast dwóch najlepszych kumpli ma serwisy samochodowe od wielu lat, gdzie co miesiąc powiadamiają jednego czy dwóch klientów przyjeżdżających z rozwalonym wszystkim co ma 2.0 TDI, że koszt napraw przewyższy 6-7 tys. PLN i ewentualnie mogą wymienić kompletny silnik ze szrota. Widziałem, dotykałem, słuchałem wycia klientów. Zawsze powtarzają wszystkim dookoła "nie kupujcie 2.0 TDI". Obaj jeżdżą na codzień 1.9 TDI (jeden VW Caddym, drugi VW Sharanem), bo mówią że tego silnika nic nie pokona. Nie raz pokazywali co się dzieje z tymi 2.0. Ciekną, tracą kompresję, pada w nich elektronika, zużywa się układ korbowy itd... Zapytajcie dowolnego mechanika który grzebie od dawna z silnikami VW, jaki jest najgorszy silnik VW który jest zarazem najdroższy jeśli chodzi o naprawy.

                                tom
                                Pozdrawiam tom_tom

                                Komentarz

                                • kubazak
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 146

                                  #17
                                  2.0 tdi bmm to to samo co kazde inne 1,9 tdi pd jezeli chodzi o głowicę.Rózni się tylko wałkiem rozrządu oraz pompowtryskiwaczami.
                                  2,0 to tylko chwyt marketingowy i moc 103 kw , tak jak np bkd. A co ci się stało z tą głowicą że tak rozpaczasz ?

                                  Komentarz

                                  • piotrek_gdy
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 7723
                                    • Volkswagen
                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez tom.tom
                                    Zapytajcie dowolnego mechanika który grzebie od dawna z silnikami VW, jaki jest najgorszy silnik VW który jest zarazem najdroższy jeśli chodzi o naprawy
                                    i każdy ci powie że 2,5 tdi
                                    zwłaszcza ze skrzynia Multitronik
                                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                    Komentarz

                                    • kulawy31
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 12

                                      #19
                                      Dzisiaj dowiem się dokładnie co padło. Fakt klient z serwisu z rozbrajającym usmiechem zaproponował naprawę bądź wymianę głowicy wraz z kompletem uszczelek itp za jedyne 7tys.
                                      Rozwala mnie bo raz na 3 miesiące pięknie kasują za serwis...
                                      Ale cóż nie każdy ma szczęście...

                                      zastanawiam się co zrobić... Jak wymienię głowicę na nową tzn. że juz muszę zbierać kasę na nową o ile wczesniej szlak nie trafi jeszcze czegoś innego o czym szanowni koledzy piszą.

                                      Komentarz

                                      • piotrek_gdy
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 7723
                                        • Volkswagen
                                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                        #20
                                        kulawy31, a może skontaktuj się z rebekcool albo dgw
                                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                        Komentarz

                                        • kubazak
                                          Ambiente
                                          • 2010
                                          • 146

                                          #21
                                          spytaj się co padło , 7 tys to kosztuje głowica z wałkiem , nowe z serwisu

                                          Komentarz

                                          • piotrek_gdy
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 7723
                                            • Volkswagen
                                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez kulawy31
                                            Dzisiaj dowiem się dokładnie co padło
                                            od tego powinienes zacząć
                                            a jakie miałeś objawy :?:
                                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #23
                                              tom.tom, Ale my mowimy o 2.0TDI w Octavii a nie Passacie czy Audi A4 - to sa INNE silniki. Ale tego nikt tez nie potrafi pojac.

                                              Dalej wiele dywagacji i brak szczegolow. Poszla woda, urwal sie zawor nikt nic nie wie :roll:
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • kubazak
                                                Ambiente
                                                • 2010
                                                • 146

                                                #24
                                                na miejscu moderatora , chyba bym ten temat pozamykał

                                                Komentarz

                                                • abstinent
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 4842
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                  #25
                                                  kubazak, a to dlaczego, poczekajmy na jakieś szczegóły

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...