(f2)1.6 TDi CR DPF 105KM
Zwiń
X
-
no to szukaj nie z salonu, będzie większy przebieg, i tak myślę że te 20-30tyś to jest nic dla takiego silnika
wpisz sobie pojemność to ominiesz te z 1.6, do tego rok i stan licznika i miłej lektury
[ Dodano: Czw 30 Wrz, 10 20:21 ]
Zamieszczone przez xtremesystemstylko kurcze to sa samochody posalonowe . w wiekszosci pewnie bylo dawane w rure na zmino.
Myślę że raczej nikt nie daje od razu z buta, w końcu nie wypada... :roll:
Komentarz
-
-
Jest na forum kilka osob z 1.6TDI. Kolega jakis w rok zrobil nia 12kkm i nie pisal nic zlego o DPF, a 12kkm za rok to nie jest jazda w trasie przeciez. Do tego nikt sredniego nie ma wiekszego niz 6l, wiec po miescie te 8l bedzie pewnie palic.
Ja mam miesiace gdzie auto robi 800km, ale sa ze robi 5kkm. To co wtedy :roll:
Z tym DPFem to jakies szalenstwo. Czy ktos tu na forum skarzyl sie na to - ja sobie nie przypominam.
Podstawowe pytanie. Pojezdzij jednym i drugim, bo inaczej to lipa bedzie, a nie porownanie.
Mnie ciekawe jedno - jaka cene beda trzymac auta z silnikiem TSI. Do tej pory TDI trzymaly cene, a wolnossace czy nawet 1.8T lecialo bardziej z ceny :idea: Jak zaczna sie jazdy po 100kkm i LPG dalej nie bedzie montowane jako bezproblemowy dodatek, to ceny poleca mocno.
Komentarz
-
-
Panowie nie przesadzajcie z tym niedogrzanym silnikiem, nawet jak diesel w miescie nie bedzie nagrzewał sie do 90 st to przeciez tragedi nie bedzie :!: w zimie i tak jest miasto zakorkowane a po za tym nie dajesz w palnik jak jest slisko :szeroki_usmiech
Ktos napisał ze szybko zniszczy silnik tdi bo nie bedzie sie dogrzewał :shock: bzdura :!: jak bedziesz wymieniał olej co 8-10tys a nie co 30 i nie bedziesz dawał w pizde na zimnym silniku to bedzie wszystko ok
I nie ma co liczy ze np diesel sie nigdy nie wróci, równiez dobrze mozna powiedziec ze kupno nowego auta jest równiez bez sensu poniewaz za dwa lata straci np 40% swojej wartosci :szeroki_usmiech
Jak robisz np 15 tys rocznie to za 7lat zrobisz dopiero 100tys a na aucie stracisz kilkadziesiąt tys zł :roll: to teraz pytanie czy nie lepiej kupić auto np 3-5 letnie za połowe tej ceny :?:
To tak na marginesie dla tych co liczą kazdą złotówkę na stacji i licytują sie co do litra paliwa :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
xtremesystems,
ja mam 1.6 tdi przebieg blisko 4 tyś (jutro minie miesiac od kad wyjechalem z salonu) nie wiem czy to duzo czy mało ale raczej zamieżam robic 35-45 tyś rocznie, czesto wyjezdzam a to w gory, nad morze czy za granice na wypoczynek, wiec z trasa nie mam problemow. Powiem ci że przy takich temperaturach od wyjechania z garazu do 90 stC na zegarze to jakies 7-10 km w zaleznosci czy jade sobie te 1500-1700 obr/min czy stoje na swiatłach i przyspieszam ale z głowa (bo zimny) , a ropa własnie zbiera sie w oleju przy małych odcinkach powod?? niemożnośc wyparowania ON z oleju silnikowego, bo zbyt niska temperatura silnika itd. a wtedy mozna sobie problemu narobic, mozesz potestowac z tym 1.2 tsi, a na marginesie zainwestował bym w 1.6 mpi i jej nie gazował (bo GAZ tylko do zapalniczek )wyjdzie ci taniej a i jakies wypas wyposazonko mozna wziać, a może i z żonka wybrac sie za reszte kasy np: na knedliczki do Czech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rekin ChlebojadPowiem ci że przy takich temperaturach od wyjechania z garazu do 90 stC na zegarze to jakies 7-10 km w zaleznosci czy jade sobie te 1500-1700 obr/min czy stoje na swiatłach
Gdyż ja nie mam wskaźnika nagrzania silnika :>
mam tylko niebieską kontrolkę która oznacza że auto jest zimne
gdy gaśnie jest napisane że silnik właśnie ma temp. roboczą ??
a nikt mi wczoraj w salonie nie umiał odp. co to jest ta temp robocza i ile to stopni.
Chyba nie obejdzie się bez VAG lub montażu dodatkowego wskaźnikaSkoda Fabia II Combi FL
CAYC 1.6 TDI CR 105KM&250NM
Komentarz
-
-
mam silnik tDi 1.6 i nie narzekam, zdarzają się okresy że jeżdżę tylko i wyłącznie po mieście i działanie dpf-a zauważyłem przez rok czasu może dwa razy-zwiększone obroty silnika, trochę bardziej mułowaty, zwiększone spalanie o jakieś 0,5 -1litra, ale to tylko przez kilka minut. Spalanie na odcinku 9 km-tyle mam po mieście do pracy w jedną stronę - max 7 litrów, ale to jak są większe korki. ogólnie polecam.Moje spalanie w stopce.
Pozdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsdzieki koleo za opowiedzi.
czy jak jezdzisz tylko po miescie to nie masz problemu z dogrzaniem silnika. ?
i jaki jest koszt kola dwumasowego do takiej fabii?
Generalnie to jak jest powyżej 10 stopni to nagrzewa się w połowie trasy mniej więcej, poniżej już jest gorzej.
Jak jeżdze więcej po mieście to nie ma problemu z dogrzaniem, przynajmniej zeszłej zimy nie było, chociaż przy mrozię -15 stopni zeszłej zimy to nawet w trasie był mały problem z dogrzaniem
Koszt koła dwumasowego-będe wiedział jak się zepsuje, na razie nie ma co sobie głowy zawracać.
Komentarz
-
-
odnosnie dwumasy, do mojej octavii ostatnio zapłaciłem za kpl sprzęgło sachsa (koło dwumasowe, tarcza z dociskiem, łożysko) równe 2000zł więc do fabii bedą podobne ceny albo mniejsze :szeroki_usmiech ceny oczywiscie ze sklepów internetowych a nie aso :evil:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ahgeJak jeżdze więcej po mieście to nie ma problemu z dogrzaniem, przynajmniej zeszłej zimy nie było, chociaż przy mrozię -15 stopni zeszłej zimy to nawet w trasie był mały problem z dogrzaniem
informacja wynikająca z niego, jest na dobrą sprawę dla doładowanego diesla nieistotna.
ogłaszam :lol: że zeszłej zimy nie dało się normalnie jeździć moim samochodem, ponieważ w największe mrozy po 20km Warszawy olej osiągał temperaturę 50 stopni :lol:
a w te mniejsze 60 :lol:
więc chciałbym zobaczyć te szybkogrzejące się diesle, może są takie
już teraz myślę o jakimś dociepleniu, bo tak jak było to się po prostu nie da jeździć :evil:
(ja nie pałuję na zimno, bo oczywiście jak się przypałuje to się nagrzeje :lol: )
co do tematu: z pierwszego posta jasno wynika, że autor powinien kupić benzynę, chyba, że ma zamiar po tym mieście robić przebiegi minimum te 35kkm rocznie, może wtedy miał by zakup diesla jakiekolwiek uzasadnienie.
po cholerę Ci diesel?!saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
po cholere ci diesel, dobry tekst skoda a odnosnie dogrzania tez sie zastanawiałem czy przypadkiem nie obłozyc czymś miski olejowej, moze wełną mineralną albo cusik :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaa odnosnie dogrzania tez sie zastanawiałem czy przypadkiem nie obłozyc czymś miski olejowej, moze wełną mineralną albo cusik :roll:
ale to paranoja prawda?
i kolejny przyczynek, żeby nie jeździć dieslem w mieściesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
po prostu zasiegam waszej opinii. nadazyla sie taka sytuacja ze jest mi obojetne czy wezme diesla czy tsi.. chce jednak zeby eksploatacja byla mozliwie najtansza ( gaz odpada)
dlatego tak draze temat i pytam ludzi po obu stronach barykady. zeby byly to pieniadze dobrze wydane
sprawa tez wyglada tak ze teraz robie 12-17 tys. ale auto to co teraz kupie ma byc uzywane az do jego zgonu (zona go przejmie) wiec moze nawet 10lat i dluzej u mnie goscic.
stad tez biore pod uwage diesla
Komentarz
-
Komentarz