Witam, mam błąd 1271 climatronika -silnik sterujący klapy temperatury V68 uszkodzony= brak ogrzewania. Mam pytanie jak go wymienić? może ktoś to przerabiał, czy trzeba rozebrać całą deskę jak do wymiany nagrzewnicy? Czy można się do niego dostać jakoś inaczej?
Błąd 1271 climatronik O1- brak ogrzewania
Zwiń
X
-
Zerknij na to
Witam, Ostatnio moja klima zaczęła zbyt mocno grzac, diagnoza wywaliła jakże często widywany błąd 4F7 czyli usterka silnika/siłownika (ozn.-V68) klapy regulacji temperatury. Jest to bardzo częsta przyczyna niedomagania klimy w passatach powodująca kłopoty z uzyskaniem ustawionej w klimatroniku te...
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
-
-
Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
+ LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TOM67 Zobacz wpistylko jak się do niego dostać i wyjąć z auta czyli Octavia I
Opis jest. Można z niego coś wynieść. Sam ogarniałem takie tematy w O2 FL i niestety musiałem deskę wyjmować.
Jest film Kolegi krzynol jak to zrobić.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis.Demontujemy schowek pasażera- odkręcamy 7 śrubek schowka, odkręcamy trójkątną zaślepkę pod schowkiem po stronie lewej tunelu. Następnie całość lekkim szarpnięciem wyjmujemy. (uwaga na lampkę)
Opis jest. Można z niego coś wynieść. Sam ogarniałem takie tematy w O2 FL i niestety musiałem deskę wyjmować.
Jest film Kolegi krzynol jak to zrobić.
+ LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawento Zobacz wpisZ tego co wiem to dostęp jest po demontażu tunelu/konsoli środkowej.
+ LPG
Komentarz
-
-
ok. jestem po wymianie sterownika V68. Dostęp jest od strony prawej(schowek pasażera), jak ktoś elastyczny to może nawet sobie poradzi bez demontażu schowka, ale wg. mnie lepiej zdemontować. Po demontażu odchylamy to wygłuszenie (taka pianka) na obudowie pod wentylatorem od strony konsoli centralnej i widzimy 2 sterowniki do V68 jest dostęp bez rewelacji ale i bez tragedii(czas pracy ok. 1-2 godz. ), do demontażu schowka potrzebny torx, a do odkręcenia sterownika (3 śruby )klucz 6 najlepiej płaski oczkowy. Do tego drugiego ( chyba nawiew góra/dół) to już raczej będzie trzeba odsunąć konsolę środkową.Ostatnio edytowany przez TOM67; 4408.+ LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TOM67 Zobacz wpisok. jestem po wymianie sterownika V68. Dostęp jest od strony prawej(schowek pasażera), jak ktoś elastyczny to może nawet sobie poradzi bez demontażu schowka, ale wg. mnie lepiej zdemontować. Po demontażu odchylamy to wygłuszenie (taka pianka) na obudowie pod wentylatorem od strony konsoli centralnej i widzimy 2 sterowniki do V68 jest dostęp bez rewelacji ale i bez tragedii(czas pracy ok. 1-2 godz. ), do demontażu schowka potrzebny torx, a do odkręcenia sterownika (3 śruby )klucz 6 najlepiej płaski oczkowy. Do tego drugiego ( chyba nawiew góra/dół) to już raczej będzie trzeba odsunąć konsolę środkową.
+ LPG
Komentarz
-
-
Witam szanowne grono, ja w sprawie postu odświeżenia mam ten sam problem co kolegą który opisał wszystko ładnie i super tylko pytanie czy kolegą może podać nr seryjne jaki trzeba zamówić? Oraz jakieś foto która to klapa czy dobrze trafiłem z raczą czerwona to ta? Mam to samo co kolega dmucha mi cały czas zimnym ps werze mam gorące oraz wejście i wyjście z nagrzewnicy- ciepłeZałączone plikimoja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275
Komentarz
-
Komentarz