Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błąd 1271 climatronik O1- brak ogrzewania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błąd 1271 climatronik O1- brak ogrzewania

    Witam, mam błąd 1271 climatronika -silnik sterujący klapy temperatury V68 uszkodzony= brak ogrzewania. Mam pytanie jak go wymienić? może ktoś to przerabiał, czy trzeba rozebrać całą deskę jak do wymiany nagrzewnicy? Czy można się do niego dostać jakoś inaczej?
    + LPG

  • #2
    Zerknij na to

    Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68 - Poradniki i instrukcje - Passat Forum

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz


    • #3
      to nie o to chodzi jak naprawić ten sterownik, tylko jak się do niego dostać i wyjąć z auta czyli Octavia I

      + LPG

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez TOM67 Zobacz wpis
        tylko jak się do niego dostać i wyjąć z auta czyli Octavia I
        .Demontujemy schowek pasażera- odkręcamy 7 śrubek schowka, odkręcamy trójkątną zaślepkę pod schowkiem po stronie lewej tunelu. Następnie całość lekkim szarpnięciem wyjmujemy. (uwaga na lampkę)


        Opis jest. Można z niego coś wynieść. Sam ogarniałem takie tematy w O2 FL i niestety musiałem deskę wyjmować.

        Jest film Kolegi krzynol jak to zrobić.

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
          .Demontujemy schowek pasażera- odkręcamy 7 śrubek schowka, odkręcamy trójkątną zaślepkę pod schowkiem po stronie lewej tunelu. Następnie całość lekkim szarpnięciem wyjmujemy. (uwaga na lampkę)


          Opis jest. Można z niego coś wynieść. Sam ogarniałem takie tematy w O2 FL i niestety musiałem deskę wyjmować.

          Jest film Kolegi krzynol jak to zrobić.
          Niestety ale w O1 jest inna budowa (za schowkiem jest wentylator i rezystor), te filmy o O2 i Passat widziałem ale to nic mi nie daje. Myślałem ze może ktoś wymieniał ten sterownik konkretnie w O1 i coś podpowie.

          + LPG

          Komentarz


          • #6
            Z tego co wiem to dostęp jest po demontażu tunelu/konsoli środkowej.
            Sławek

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez slawento Zobacz wpis
              Z tego co wiem to dostęp jest po demontażu tunelu/konsoli środkowej.
              po demontażu tunelu/konsoli środkowej - rozumiem tu jak jest radio i panel klimy. Ale pewnie tez rury nawiewu na nogi, mam nadzieje że jest to demontowalne.
              + LPG

              Komentarz


              • #8
                ok. jestem po wymianie sterownika V68. Dostęp jest od strony prawej(schowek pasażera), jak ktoś elastyczny to może nawet sobie poradzi bez demontażu schowka, ale wg. mnie lepiej zdemontować. Po demontażu odchylamy to wygłuszenie (taka pianka) na obudowie pod wentylatorem od strony konsoli centralnej i widzimy 2 sterowniki do V68 jest dostęp bez rewelacji ale i bez tragedii(czas pracy ok. 1-2 godz. ), do demontażu schowka potrzebny torx, a do odkręcenia sterownika (3 śruby )klucz 6 najlepiej płaski oczkowy. Do tego drugiego ( chyba nawiew góra/dół) to już raczej będzie trzeba odsunąć konsolę środkową.
                Ostatnio edytowany przez TOM67; 4408.
                + LPG

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez TOM67 Zobacz wpis
                  ok. jestem po wymianie sterownika V68. Dostęp jest od strony prawej(schowek pasażera), jak ktoś elastyczny to może nawet sobie poradzi bez demontażu schowka, ale wg. mnie lepiej zdemontować. Po demontażu odchylamy to wygłuszenie (taka pianka) na obudowie pod wentylatorem od strony konsoli centralnej i widzimy 2 sterowniki do V68 jest dostęp bez rewelacji ale i bez tragedii(czas pracy ok. 1-2 godz. ), do demontażu schowka potrzebny torx, a do odkręcenia sterownika (3 śruby )klucz 6 najlepiej płaski oczkowy. Do tego drugiego ( chyba nawiew góra/dół) to już raczej będzie trzeba odsunąć konsolę środkową.
                  coś może pomoże
                  + LPG

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X